Så nåede vi til nf scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
39 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

christinak

Og det gik rigtig fint, pånær scanningsdamen som bare var så sur så det ødelagde lidt oplevelsen af at være til scanning.

Jeg blev sat til den 24 april og jeg er 12+0 idag, og MY var i lavrisiko gruppen

Smider lige et billede ind af lille MY fra scanningen af.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mor til Mike

christinak skriver:

Og det gik rigtig fint, pånær scanningsdamen som bare var så sur så det ødelagde lidt oplevelsen af at være til scanning.

Jeg blev sat til den 24 april og jeg er 12+0 idag, og MY var i lavrisiko gruppen

Surt at scanningsdamen lidt ødelagde oplevelsen.

Men tillykke med den perfekte spire, og rigtig sødt billede Håber i får en lidt sødere til at scanne "jer" til MD.

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Misselbek skriver:

Surt at scanningsdamen lidt ødelagde oplevelsen.

Men tillykke med den perfekte spire, og rigtig sødt billede Håber i får en lidt sødere til at scanne "jer" til MD.

Ja det var ret træls hun vrissede sådan når man spurgte om noget og kunne ikke forstå hvorfor jeg var nervøs.

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Mike

christinak skriver:

Ja det var ret træls hun vrissede sådan når man spurgte om noget og kunne ikke forstå hvorfor jeg var nervøs.

Det godt nok surt at nogen skal være sådan.. De burde være forstående og smilende istedet for at når man går derfra så har man haft en uheldig oplevelse :s

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Misselbek skriver:

Det godt nok surt at nogen skal være sådan.. De burde være forstående og smilende istedet for at når man går derfra så har man haft en uheldig oplevelse :s

Ja og vi var endda den første inde til scanning ved hende så tør slet ikke tænke på hvad for en behandling de andre gravide har fået

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

Sikke et fint billed...

Var også afsted idag og termin her er den 26 april..

Hun var så den rareste dame uden lige, hende der scanings damen..

Anmeld

11. oktober 2011

4kløver

Dejlig billede..
Hvor jeg bare husker ved min den første hvor vi var til md og havde en mega sur læge og så ikke nok med det så tag hun imod min datter da hun blev taget med sug.

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

Mor til Frederic skriver:

Sikke et fint billed...

Var også afsted idag og termin her er den 26 april..

Hun var så den rareste dame uden lige, hende der scanings damen..

Mange tak

Dejligt at høre at du havde en positiv oplevelse det gir håb forude så har vi jo næsten termin samtidig hvor spændende

Anmeld

11. oktober 2011

christinak

4kløver skriver:

Dejlig billede..
Hvor jeg bare husker ved min den første hvor vi var til md og havde en mega sur læge og så ikke nok med det så tag hun imod min datter da hun blev taget med sug.

Det er bare så træls med sådan mennesker for det sætter altså sit præg til hvis man møder dem senere

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

Mange tak

Dejligt at høre at du havde en positiv oplevelse det gir håb forude så har vi jo næsten termin samtidig hvor spændende

Sagde til hende fra start at jeg var i tvivl om der var noget, da jeg har blødt en del og tabt en del kg. Og at jeg regned med at denne gang at det var en mere positiv oplevelse, fik jo frederic under deres strejke i '08 og sikke en dårlig oplevelse hele vejen igennem.

Ja vi er da tæt på hinanden, blev idag sat 4 dage tilbage - så havde først termin den 22 april, men nu rykket til den 26...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.