Falsk positiv test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Mauser.

Altså jeg testede og den var negativ, efter 10 min blev den svagt positiv .. så den kan sagtens være god nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

TaAsJu

Risen skriver:

Hihi, sikke en dejlig lille historie.

Wow, det må have været svært at lade være med at fortælle det. Men turde du stole på den første test? 

nej også derfro jeg tog en morgen efter..  der blev jeg så forskrækket over den var positiv at jeg købte en mere  og de kunne ikke være mere positive

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Mulleunge skriver:

Altså jeg testede og den var negativ, efter 10 min blev den svagt positiv .. så den kan sagtens være god nok.

uhh det håber jeg godt nok.. Tænker bare nu, at det måske bare var en skyggestreg.. Hmm.. Ikke andet for at vente. 

Tak for dit input, dejligt med positive nyheder

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

Fru Nielsen skriver:

Eeeeej forstår slet ikke du kan lade være, heller ikke selvom du har lovet din mand det..... Med Mathias havde jeg også lovet Andreas at lade være indti han kom hjem om eftermiddagen, men jeg skyndte mig i rema1000 efter en ny test, tog så den og lod den ligge i havde i skabet også tog jeg en test.... Den var positiv og det var MEGA svært at holde masken da han kom hjem og vi skulle til at teste.... Hehe!

Siden hen har han fået afvide at jeg snød lidt....  Og der sagde han bare: Jamen det viste jeg da godt, kunne da godt se i dit blik da jeg kom hjem at der var noget!

jaaa jaa okay, så kender man hinanden lidt for godt

Awh en sød historie

Det er vildt som de mænd kan kende en, bedre end man kender sig selv..

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

Risen skriver:

Kunne ikke lade være med at tage en test igår. Den var selvfølgelig negativ. Da jeg så kom hjem kiggede jeg lige på den igen, og den var sgu positiv. Jeg ved godt man ikke kan regne med en test som har ligget over 5 min, men der skete det samme sidst jeg blev gravid. Så er meget spændt til på fredag  

Nogle der har oplevelser med falske positive test/ eller "falske" positive test, hvor den var god nok? 

Jeg har kun prøvet at teste for tidligt hvor den var negativ..

Men krydser fingre for dig

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Mor til 2, snart 3 skriver:

nej også derfro jeg tog en morgen efter..  der blev jeg så forskrækket over den var positiv at jeg købte en mere  og de kunne ikke være mere positive

Hvor er det lækkert.. Hvor langt var du henne der så?

Igår da jeg testede var jeg kun 3 plus 3, så det var også en MEGET svag streg som kom til syne.. Men er nu blevet helt i tvivl om det bare kan være den der såkaldte skyggestreg? - Jeg tænkte bare at en streg er en streg, men kan læse på nettet det omvendte 

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Ditte_Marie skriver:

Jeg har kun prøvet at teste for tidligt hvor den var negativ..

Men krydser fingre for dig

Tak 

Anmeld

11. oktober 2011

Muffinmus

jep, med min datter testede jeg 3+3 og der kom stregen først efter 20 min, svag, men den var god nok:-)

Så hvis der er farve i din streg så er den sikkert ok:-)

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

MariaE skriver:

jep, med min datter testede jeg 3+3 og der kom stregen først efter 20 min, svag, men den var god nok:-)

Så hvis der er farve i din streg så er den sikkert ok:-)

Uh, jamen det ved jeg ikke om der var. Det var meget meget svag, men den var der. Lidt svært at forklare.. - Men nu må jeg se, har testdag på fredag, så der burde den jo vise en eller to streger inden for kort tid... 

Anmeld

11. oktober 2011

TaAsJu

Risen skriver:

Hvor er det lækkert.. Hvor langt var du henne der så?

Igår da jeg testede var jeg kun 3 plus 3, så det var også en MEGET svag streg som kom til syne.. Men er nu blevet helt i tvivl om det bare kan være den der såkaldte skyggestreg? - Jeg tænkte bare at en streg er en streg, men kan læse på nettet det omvendte 

jeg havde gået 3 dage over mens.. men kan ikke helt huske hvorlangt jeg var henne..  min hukommelse er ikke for god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.