Falsk positiv test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.040 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Risen

Kunne ikke lade være med at tage en test igår. Den var selvfølgelig negativ. Da jeg så kom hjem kiggede jeg lige på den igen, og den var sgu positiv. Jeg ved godt man ikke kan regne med en test som har ligget over 5 min, men der skete det samme sidst jeg blev gravid. Så er meget spændt til på fredag  

Nogle der har oplevelser med falske positive test/ eller "falske" positive test, hvor den var god nok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nessie

Risen skriver:

Kunne ikke lade være med at tage en test igår. Den var selvfølgelig negativ. Da jeg så kom hjem kiggede jeg lige på den igen, og den var sgu positiv. Jeg ved godt man ikke kan regne med en test som har ligget over 5 min, men der skete det samme sidst jeg blev gravid. Så er meget spændt til på fredag  

Nogle der har oplevelser med falske positive test/ eller "falske" positive test, hvor den var god nok? 

Jeg tog en test om morgenen, inden jeg skulle op på klinikken og have taget blodprøve, og den var negativ.

Da jeg så ringede derop, sagde de, meget overraskende, at jeg var gravid, men tallene var lidt lave, så skulle have taget ny blodprøve ugen efter.
Da jeg kiggede efter, var den i mellemtiden blevet positiv

Anmeld

11. oktober 2011

Caroline86

Risen skriver:

Anmeld

11. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg har også med Nikoline prøvet at tage en test om morgenen og den var negativ. Jeg var dog ikke overbevist så om aftenen tog jeg en clerblue test og der stod GRAVID! Og hun er altså ni uger gammel nu....

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Nessie skriver:

Jeg tog en test om morgenen, inden jeg skulle op på klinikken og have taget blodprøve, og den var negativ.

Da jeg så ringede derop, sagde de, meget overraskende, at jeg var gravid, men tallene var lidt lave, så skulle have taget ny blodprøve ugen efter.
Da jeg kiggede efter, var den i mellemtiden blevet positiv

Jamen netop, jeg tænker også hvordan hulen der bare kan komme en ekstra streg, hvis der ikke er noget HCG homon i kroppen?  

Jeg kan forstå hvis teksten ligger lodret i en skraldespand, at farven suser ned i testfelter, men her lå den helt vandret. 

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Fru Nielsen skriver:

Jeg har også med Nikoline prøvet at tage en test om morgenen og den var negativ. Jeg var dog ikke overbevist så om aftenen tog jeg en clerblue test og der stod GRAVID! Og hun er altså ni uger gammel nu....

Har også en clearblue liggende ligeså fint på badeværelset. Den skriger nærmest efter mig, men må holde igen. Jeg har lovet min mand at vente min en uge til før jeg bruger den. (Har dog købt 2 billige nede fra netto til på fredag Muhahah ) 

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Caroline86 skriver:

Anmeld

11. oktober 2011

Fru Nielsen

Risen skriver:

Har også en clearblue liggende ligeså fint på badeværelset. Den skriger nærmest efter mig, men må holde igen. Jeg har lovet min mand at vente min en uge til før jeg bruger den. (Har dog købt 2 billige nede fra netto til på fredag Muhahah ) 

Eeeeej forstår slet ikke du kan lade være, heller ikke selvom du har lovet din mand det..... Med Mathias havde jeg også lovet Andreas at lade være indti han kom hjem om eftermiddagen, men jeg skyndte mig i rema1000 efter en ny test, tog så den og lod den ligge i havde i skabet også tog jeg en test.... Den var positiv og det var MEGA svært at holde masken da han kom hjem og vi skulle til at teste.... Hehe!

Siden hen har han fået afvide at jeg snød lidt....  Og der sagde han bare: Jamen det viste jeg da godt, kunne da godt se i dit blik da jeg kom hjem at der var noget!

jaaa jaa okay, så kender man hinanden lidt for godt

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Risen skriver:

Jeg tog en test her i søndags, som var svagt positivt, nu har jeg lige taget en her til morgen, som var helt negativ, - og har hverken blødt eller noget.. Den først var bare midt på dagen, den anden var lige da jeg var stået op /: ved ikke hvad jeg skal tro...

Anmeld

11. oktober 2011

TaAsJu

Med Anna-Sophie havde jeg det på fornemmelsen at der var noget i gære. så midt under julefrokosterne 2 jule dag 2008 sneg jeg mig ud i den påstand om jeg var løbet tør for tamponer.. købte en og fik den taget.. den var negativ, men det var jo midt på dagen.. Nå der gik jeg resten af dagen med en mærkelig fornemmelse i kroppen.. Kiggede på den om aften inden jeg skulle i seng og den var positiv.. måtte bide glæden i mig.. manden var fuld lige som resten af selskabet der havde fået lidt for meget snaps

tog en morgen efter og den var også positiv inden for tidsrummet..  Så  for den sidder der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.