Falsk positiv test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Risen

Fru Nielsen skriver:

Eeeeej forstår slet ikke du kan lade være, heller ikke selvom du har lovet din mand det..... Med Mathias havde jeg også lovet Andreas at lade være indti han kom hjem om eftermiddagen, men jeg skyndte mig i rema1000 efter en ny test, tog så den og lod den ligge i havde i skabet også tog jeg en test.... Den var positiv og det var MEGA svært at holde masken da han kom hjem og vi skulle til at teste.... Hehe!

Siden hen har han fået afvide at jeg snød lidt....  Og der sagde han bare: Jamen det viste jeg da godt, kunne da godt se i dit blik da jeg kom hjem at der var noget!

jaaa jaa okay, så kender man hinanden lidt for godt

Hahaha, det lyder fantastisk. Det er rigtigt ja, man kan simpelthen bare ikke skjule det. Jeg tror også godt, at Rasmus (min mand) er klar over, jeg ikke kan holde den i så lang tid, men vil gøre mit bedste for det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Risen

GønskE skriver:

Jeg tog en test her i søndags, som var svagt positivt, nu har jeg lige taget en her til morgen, som var helt negativ, - og har hverken blødt eller noget.. Den først var bare midt på dagen, den anden var lige da jeg var stået op /: ved ikke hvad jeg skal tro...

Det lyder meget mærkeligt. Har du skiftet mærke på testne?

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Risen skriver:

Det lyder meget mærkeligt. Har du skiftet mærke på testne?

Niks, /:

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Med Anna-Sophie havde jeg det på fornemmelsen at der var noget i gære. så midt under julefrokosterne 2 jule dag 2008 sneg jeg mig ud i den påstand om jeg var løbet tør for tamponer.. købte en og fik den taget.. den var negativ, men det var jo midt på dagen.. Nå der gik jeg resten af dagen med en mærkelig fornemmelse i kroppen.. Kiggede på den om aften inden jeg skulle i seng og den var positiv.. måtte bide glæden i mig.. manden var fuld lige som resten af selskabet der havde fået lidt for meget snaps

tog en morgen efter og den var også positiv inden for tidsrummet..  Så  for den sidder der

Hihi, sikke en dejlig lille historie.

Wow, det må have været svært at lade være med at fortælle det. Men turde du stole på den første test? 

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

GønskE skriver:

Niks, /:

Mystisk.. Du må give det et par dage mere og teste igen Der er ikke andet for. Hvis den så stadig er negativ og mens ikke er kommet, ville jeg tage til lægen og få foretaget en blodprøve. 

Anmeld

11. oktober 2011

Koen.

11. oktober 2011

Fru Nielsen

Risen skriver:

Hahaha, det lyder fantastisk. Det er rigtigt ja, man kan simpelthen bare ikke skjule det. Jeg tror også godt, at Rasmus (min mand) er klar over, jeg ikke kan holde den i så lang tid, men vil gøre mit bedste for det  

Nej kan man åbenbart ikke, jeg syntes ellers selv det gik ret godt.... Men som Andreas sagde: Du havde det der "jeg skal være mor igen, blik" Hmm....  Nok det blik man kalder "Kærlighed ved første positive test"

Håber du kan få lov til at teste før, for phuu nu du allerede har sådan en historie med en pludselig positiv test så må du være ved at sprænges.....

Knus

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Risen skriver:

Mystisk.. Du må give det et par dage mere og teste igen Der er ikke andet for. Hvis den så stadig er negativ og mens ikke er kommet, ville jeg tage til lægen og få foretaget en blodprøve. 

Ja det må jeg gøre tak

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

Fru Nielsen skriver:

Nej kan man åbenbart ikke, jeg syntes ellers selv det gik ret godt.... Men som Andreas sagde: Du havde det der "jeg skal være mor igen, blik" Hmm....  Nok det blik man kalder "Kærlighed ved første positive test"

Håber du kan få lov til at teste før, for phuu nu du allerede har sådan en historie med en pludselig positiv test så må du være ved at sprænges.....

Knus

Jaaah suuuk..  Den kærlighed..  

Tak, tro mig jeg er på nippet til at hæve hele lønnen løbe ned i butikken og købe samtlige graviditetstest de har på lageret..  

Anmeld

11. oktober 2011

Risen

tanja. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.