Carina87 skriver:
Det er børnehuset rørsangervej. Vi har også snakket om spurvehuset. Nu du sådan er fra Viborg må du da vide, hvad der har gode og dårlige rygter. Vi ved ingenting!
Ja vi bor i blokkene. Puha vi er ikk blokmennesker, men her er god plads til ok penge indtil vi får råd til hus!
Jah det kender jeg godt, vi bor på Ellekonebakken og vi har det på helt samme måde, vi har en 4 værelses og her er fint plads til vi kan få lov til at købe en hus 
Hmm jamen der er en fra min MG der vil klage over Spurvehuset (i hvert fald vuggestue afdelingen), de mener ikke der er nok pædagoger til børnene. Rørsangervej ved jeg ikke så meget om endnu, en anden fra MG'en har en datter der skal starte her til november. Ellers ved jeg faktisk ikke så meget om institutionerne. Selvom jeg er født herude, så er det mere fra mandens familie og deres oplevelser herude, jeg kan høre lidt fra og det er jo ved at være mange år siden.
Jeg var selv hjemme indtil jeg skulle starte i skole (på Søndre), så det er helt nyt for mig alt det her institutions noget. Nok også derfor vi har valgt DP til Sebastian, syns han er ALT for lille til at komme ud sådan et stort sted med skiftende pædagoger osv
Anmeld