Endelig en up-date herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Karina84

Carina87 skriver:

Nej jeg er godt nok svigerinde, men ikke til Elvers

Vi bor på falkevej, så der kommer børnehaven jo til at være lige rundt om hjørnet. Vi har søgt dagpleje først og så børnehave der bagefter.

Ja det er Spurvehuset så ik? Kender et par stykker der har deres unger der... Vi har ikke skrevet ham op til børnehaven endnu, men han er startet i DP, vi er super glad for det.

Bor du i blokkene så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

CA

Karina84 skriver:

Ja det er Spurvehuset så ik? Kender et par stykker der har deres unger der... Vi har ikke skrevet ham op til børnehaven endnu, men han er startet i DP, vi er super glad for det.

Bor du i blokkene så?

Det er børnehuset rørsangervej. Vi har også snakket om spurvehuset. Nu du sådan er fra Viborg må du da vide, hvad der har gode og dårlige rygter. Vi ved ingenting! 

Ja vi bor i blokkene. Puha vi er ikk blokmennesker, men her er god plads til ok penge indtil vi får råd til hus!

Anmeld

12. oktober 2011

Karina84

Carina87 skriver:

Det er børnehuset rørsangervej. Vi har også snakket om spurvehuset. Nu du sådan er fra Viborg må du da vide, hvad der har gode og dårlige rygter. Vi ved ingenting! 

Ja vi bor i blokkene. Puha vi er ikk blokmennesker, men her er god plads til ok penge indtil vi får råd til hus!

Jah det kender jeg godt, vi bor på Ellekonebakken og vi har det på helt samme måde, vi har en 4 værelses og her er fint plads til vi kan få lov til at købe en hus

Hmm jamen der er en fra min MG der vil klage over Spurvehuset (i hvert fald vuggestue afdelingen), de mener ikke der er nok pædagoger til børnene. Rørsangervej ved jeg ikke så meget om endnu, en anden fra MG'en har en datter der skal starte her til november. Ellers ved jeg faktisk ikke så meget om institutionerne. Selvom jeg er født herude, så er det mere fra mandens familie og deres oplevelser herude, jeg kan høre lidt fra og det er jo ved at være mange år siden.

Jeg var selv hjemme indtil jeg skulle starte i skole (på Søndre), så det er helt nyt for mig alt det her institutions noget. Nok også derfor vi har valgt DP til Sebastian, syns han er ALT for lille til at komme ud sådan et stort sted med skiftende pædagoger osv 

Anmeld

12. oktober 2011

CA

Karina84 skriver:

Jah det kender jeg godt, vi bor på Ellekonebakken og vi har det på helt samme måde, vi har en 4 værelses og her er fint plads til vi kan få lov til at købe en hus

Hmm jamen der er en fra min MG der vil klage over Spurvehuset (i hvert fald vuggestue afdelingen), de mener ikke der er nok pædagoger til børnene. Rørsangervej ved jeg ikke så meget om endnu, en anden fra MG'en har en datter der skal starte her til november. Ellers ved jeg faktisk ikke så meget om institutionerne. Selvom jeg er født herude, så er det mere fra mandens familie og deres oplevelser herude, jeg kan høre lidt fra og det er jo ved at være mange år siden.

Jeg var selv hjemme indtil jeg skulle starte i skole (på Søndre), så det er helt nyt for mig alt det her institutions noget. Nok også derfor vi har valgt DP til Sebastian, syns han er ALT for lille til at komme ud sådan et stort sted med skiftende pædagoger osv 

Skægt at finde ud af, at du egentlig kunne være en af de barnevogne jeg møder... Eller en af dem til babysvøm. Er du det?

Vi har også søgt dp plads. Damen i pladsanvisningen kunne ikke engang gøre rede for, hvor mange pædagoger der er i en vuggestue pr. barn. Og så har jeg ikke altid hørt det bedste , nej. Men sådan er det j så også med dp, og der hænger man så på én, og hvis hun er dårlig er der ikke andre at gå til... 

Anmeld

12. oktober 2011

Elvers

PeruBaby skriver:

Gotta LOVE the dress!! Hvor er du en smuk brud Tillykke, tillykke - det er fantastisk at blive gift. Hvor er det dejligt at I havde en vidunderlig dag. Og Otto, jamen hvad skal jeg sige? Han er blevet megastor og er stadig så FRÆK at se på. En rigtig lille bandit. På billederne kan man jo ikke se at han på nogen måde har det dårligt. Han ser tvært imod ud til at være en rigtig lille glad dreng. Håber både Otto og du får rigtigt meget ud af indlæggelsen/ psykiater, og jeg ønsker jer en rigtig god start i det jyske

Kærlige knus Chris

Tak for kjole-ros ja, det var virkelig en dejlig dag... Nej, man kan ikke se det på billederne, at han har noget, der generer, for han har heldigvis også gode perioder!!! Og velkommen "hjem" til dig jeg kan jo læse, at din kære datter har klaret sig udmærket mens mor var væk jeg håber det går lige så godt, når du skal afsted igen!

Anmeld

12. oktober 2011

businesstigger

Tillykke med brylluppet! Hvor ser i godt ud på billedet.

Og dejlige billeder generelt. Kan se det er en rigtig Eagels fan I har. Det kan være det er derfor han har det hårdt  Nej spøg til side. Jeg håber at indlæggelsen går godt og at I begge snart er oven på igen så I rigtig kan komme godt afsted her fra Kbh og starte på en frisk med masser af overskud og kærlighed i jeres nye hjem!

Anmeld

12. oktober 2011

Sofia

Hvor er I smukke og glade på bryllupsdagen, stort stort tillykke. Du stråler bare! SMUKT! Og en lille kæk og lækker dreng I har jer, ingen tvivl om det. Lyder som et rigtig hårdt forløb, jeg håber det bliver bedre snart, og virkelig hårdt for dig med fødselsdepressionen, føler virkelig med dig, sig til hvis vi kan hjælpe herinde!

Og velkommen til Jylland, håber at se dig til at Århusmøde, hvis vi da når flere inden alle ungerne er startet i dp+vs.

Knus

Anmeld

14. oktober 2011

Elvers

businesstigger skriver:

Tillykke med brylluppet! Hvor ser i godt ud på billedet.

Og dejlige billeder generelt. Kan se det er en rigtig Eagels fan I har. Det kan være det er derfor han har det hårdt  Nej spøg til side. Jeg håber at indlæggelsen går godt og at I begge snart er oven på igen så I rigtig kan komme godt afsted her fra Kbh og starte på en frisk med masser af overskud og kærlighed i jeres nye hjem!

Tak eagles fan-klunset kan da kun gøre ham gladere, der er vi altså uenige ja, jeg håber det bliver godt at starte på en frisk i det nys hus!

Anmeld

14. oktober 2011

Elvers

Sofia skriver:

Hvor er I smukke og glade på bryllupsdagen, stort stort tillykke. Du stråler bare! SMUKT! Og en lille kæk og lækker dreng I har jer, ingen tvivl om det. Lyder som et rigtig hårdt forløb, jeg håber det bliver bedre snart, og virkelig hårdt for dig med fødselsdepressionen, føler virkelig med dig, sig til hvis vi kan hjælpe herinde!

Og velkommen til Jylland, håber at se dig til at Århusmøde, hvis vi da når flere inden alle ungerne er startet i dp+vs.

Knus

Tak for både de pæne ord om bryllupsbilledet og om Otto jeg lover jeg siger til - ville ikke tøve et øjeblik med at bede/ spørge jer dejlige kvinder om hjælp! Ja, det kunne være rart, hvis vi kunne nå at komme med til et Århusmøde - ellers kan man vel mødes en weekend

Anmeld

14. oktober 2011

Elvers

Sofia skriver:

Knus

Tak for både de pæne ord om bryllupsbilledet og om Otto jeg lover jeg siger til - ville ikke tøve et øjeblik med at bede/ spørge jer dejlige kvinder om hjælp! Ja, det kunne være rart, hvis vi kunne nå at komme med til et Århusmøde - ellers kan man vel mødes en weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.