Hej dejlige piger
Ja, jeg synes nok ikke så aktiv i denne gruppe, men jeg når hver dag lige at kigge forbi, men når sjældent mere end det 
Hvor skal jeg nu starte... hmmm... kolikken har lagt sig efter 5 1/2 måneds skrigeri - SKØNT
Så den sidste halvanden måned har jeg oplevet at få de moderfølelser, som jeg jo synes jeg burde have haft fra start af, men jeg ikke føler, at jeg har haft mulighed for at have før nu... Jeg har fået konstateret fødselsdepression, men synes jeg er på vej i den rigtige retning, og går ugentligt hos en psykiater, og det er fantastisk...Men selvom kolikken er ovre, er uroen stadig herskende i lille Ottos liv
og vi er nu dagsindlagt på spædbørnspsykiatriske afdeling på Bispebjerg hospital 4 dage om ugen i 5 timer... det er super hårdt, men virkelig givende! Vi er der for at finde ud af, om det er noget fysisk eller psykisk, der plager den lille mand... forløbet kommer til at vare 3 måneder, så vi afslutter vores forløb lige inden jul, og lige inden vi flytter... ja ja, vi flytter 1. januar - til Viborg 

og jeg glæder mig mega meget! Vi har i fredags skrevet under på en købsaftale på et lækkert træhus fra 2001 i et børnevenligt kvarter med stisystem til institutioner og skole
jeg er spændt på at skulle rykke alle rødder op her i København, og starte på en frisk i Jylland, men med en lille en, så håber jeg der er grobund for at skabe nogle nye kontakter
Så er vi sgu også blevet gift Jens og jeg! I lørdags, d. 8. oktober, blev vi viet på Københavns Rådhus, og holdt en skøn, skøn fest efterfølgende, så nu er vi hr. og fru. Elvers-Christensen 
jeg vil her til sidst selvfølgelig smide et par billeder med 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld