Endelig en up-date herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
39 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Elvers

Hej dejlige piger

Ja, jeg synes nok ikke så aktiv i denne gruppe, men jeg når hver dag lige at kigge forbi, men når sjældent mere end det 

Hvor skal jeg nu starte... hmmm... kolikken har lagt sig efter 5 1/2 måneds skrigeri - SKØNT Så den sidste halvanden måned har jeg oplevet at få de moderfølelser, som jeg jo synes jeg burde have haft fra start af, men jeg ikke føler, at jeg har haft mulighed for at have før nu... Jeg har fået konstateret fødselsdepression, men synes jeg er på vej i den rigtige retning, og går ugentligt hos en psykiater, og det er fantastisk...Men selvom kolikken er ovre, er uroen stadig herskende i lille Ottos liv  og vi er nu dagsindlagt på spædbørnspsykiatriske afdeling på Bispebjerg hospital 4 dage om ugen i 5 timer... det er super hårdt, men virkelig givende! Vi er der for at finde ud af, om det er noget fysisk eller psykisk, der plager den lille mand... forløbet kommer til at vare 3 måneder, så vi afslutter vores forløb lige inden jul, og lige inden vi flytter... ja ja, vi flytter 1. januar  - til Viborg  og jeg glæder mig mega meget! Vi har i fredags skrevet under på en købsaftale på et lækkert træhus fra 2001 i et børnevenligt kvarter med stisystem til institutioner og skole  jeg er spændt på at skulle rykke alle rødder op her i København, og starte på en frisk i Jylland, men med en lille en, så håber jeg der er grobund for at skabe nogle nye kontakter  Så er vi sgu også blevet gift Jens og jeg! I lørdags, d. 8. oktober, blev vi viet på Københavns Rådhus, og holdt en skøn, skøn fest efterfølgende, så nu er vi hr. og fru. Elvers-Christensen  jeg vil her til sidst selvfølgelig smide et par billeder med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

AnneBJ

Ej ej ej! Laura! Tillykke med brylluppet! Hvor var I dog smukket - jeg elsker grøn!!! 

Og Otto - hvem har hugget Jeres baby altså? Han er jo bare lækker, og hvor er han blevet stor. 

Øv bøv for fødselsdep og indlæggelse, men det er dejligt at indlæggelsen gør godt! Så er det i det mindste ikke "spildt" tid! Hvor må det være opslidende med kolik så længe (eller kolik i det hele taget) jeg kan godt forstå du ikke har været overvældet af moderfølelser! De kommer forhåbentligt væltende nu! 

Rigtig god flytning, det lyder bare så godt det hele!!

Knus 

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Må man stille spørge hvor i Viborg i har købt hus?

Anmeld

10. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Må man stille spørge hvor i Viborg i har købt hus?

Ja da vi har købt hus i Liseborg-området på Solbærvej er du fra Viborg??

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Elvers skriver:

Ja da vi har købt hus i Liseborg-området på Solbærvej er du fra Viborg??

Hæhæ tænkte nok at der var derude og ja det gør jeg, jeg bor meget tæt på Liseborg, er vokset op herude i området og har gået i folkeskole i den skole som i skal bo tæt på

Så velkommen til!

Anmeld

10. oktober 2011

Elvers

AnneBJ skriver:

Ej ej ej! Laura! Tillykke med brylluppet! Hvor var I dog smukket - jeg elsker grøn!!! 

Og Otto - hvem har hugget Jeres baby altså? Han er jo bare lækker, og hvor er han blevet stor. 

Øv bøv for fødselsdep og indlæggelse, men det er dejligt at indlæggelsen gør godt! Så er det i det mindste ikke "spildt" tid! Hvor må det være opslidende med kolik så længe (eller kolik i det hele taget) jeg kan godt forstå du ikke har været overvældet af moderfølelser! De kommer forhåbentligt væltende nu! 

Rigtig god flytning, det lyder bare så godt det hele!!

Knus 

Tak søde Anne! Ja det er godt, at indlæggelsen ikke er spildt tid, og vores kontaktsygeplejerske siger, at vi nok skal nå langt, inden vi bliver udskrevet Jeg håber, at vi kan lave et Århusmøde i det nye år, så Otto og jeg kan møde alle jer dejlige damer + børn

Anmeld

10. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Hæhæ tænkte nok at der var derude og ja det gør jeg, jeg bor meget tæt på Liseborg, er vokset op herude i området og har gået i folkeskole i den skole som i skal bo tæt på

Så velkommen til!

Fedt!!! Og du er stadig glad for det?? Du må komme med dine erfaringer om området, hvis der er noget man skal vide som tilflytter

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Elvers skriver:

Fedt!!! Og du er stadig glad for det?? Du må komme med dine erfaringer om området, hvis der er noget man skal vide som tilflytter

Jah det er lidt svært at være andet  Vi er begge født og opvokset herude efter at ha boet et par andre steder i byen og en enkel grusom afstikker til Skive, så fik vi en lejlighed herude. Begge vores forældre bor her stadig.

Hmm jamen gode råd - hehe det ved jeg ikke lige, men du skal endelig spørge!  Der er det hele herude og vil man ind til centrum er det en halv times gang ca og 5-10 mins på cykel, så jeg synes jo at det er perfekt...

Men ja endelig spørg! Kan være vi skal arrangere en lege date når i en gang kommer herover, så skal jeg indføre dig i det viborgensiske liv (eller noget, det gave vist ikke mening   )

Anmeld

10. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Jah det er lidt svært at være andet  Vi er begge født og opvokset herude efter at ha boet et par andre steder i byen og en enkel grusom afstikker til Skive, så fik vi en lejlighed herude. Begge vores forældre bor her stadig.

Hmm jamen gode råd - hehe det ved jeg ikke lige, men du skal endelig spørge!  Der er det hele herude og vil man ind til centrum er det en halv times gang ca og 5-10 mins på cykel, så jeg synes jo at det er perfekt...

Men ja endelig spørg! Kan være vi skal arrangere en lege date når i en gang kommer herover, så skal jeg indføre dig i det viborgensiske liv (eller noget, det gave vist ikke mening   )

Ja, vi må lave en legedate så kan jeg blive sat ind i livet som Viborggenser Jens' søster bor også i det område, så lidt kender vi til det - især gården med den lækre frugt, is og delikatesser på Liseborgvej der kommer lige et spørgsmål med det samme - hvilken institution har i valgt til Sebatian?

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Elvers skriver:

Ja, vi må lave en legedate så kan jeg blive sat ind i livet som Viborggenser Jens' søster bor også i det område, så lidt kender vi til det - især gården med den lækre frugt, is og delikatesser på Liseborgvej der kommer lige et spørgsmål med det samme - hvilken institution har i valgt til Sebatian?

Ja de har nogle lækre ting derinde

Han går i dagpleje nede i Teglmarken som også er her i området, han har været der en måned nu og han elsker det!  Vi er studerende og jeg holder ikke barsel fra studiet, så derfor er han startet allerede nu...  men vi har jo så haft en stille og rolig start og kan være ret fleksibel med at hente og bringe. Ved at der er en fra min mødregruppe der starter op her til november - mener det er den på rørsangervej, det er ikke så langt herfra. Ellers er det Spurvehuset et par af dem har valgt (dog ved jeg at en af dem ikke er helt tilfreds og vil klage over dem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.