Endelig en up-date herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Elvers

Lilje82 skriver:

Ej jamen STORT tillykke med giftemålet  - Hvor er I flotte, du er gude smuk

Men hold op jeg blev helt rørt af dit indlæg, hvor må det bare være benhårdt at skulle igennem, sejt at du klarer det så godt.

Godt der bliver taget hånd om både Otto og dig, glæder mig til at høre mere, når i er helt færdige med indlæggelsen.

Årh, hvor er du sød - tak! jeg følte mig også smuk! Ja, jeg må give nogle løbende up-dates om førløbet, eller i hvert tilfælde når vi er færdige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Elvers

Kit skriver:

Stort tillykke - hvor ser I bare godt ud.

Sikke en omgang I er igennem, men det lyder som om det er på rette vej. Han ser jo dejlig fredelig ud på billederne.

En skam for lille Otto, at hans Eagles ikke vinder mere

Ja, det er sgu en skam - han er også meget ked af det hva' hvem holder du/ I med??

Anmeld

11. oktober 2011

Karina84

Elvers skriver:

Jeg går på lærerseminariet, og skulle have været færdig i sommer, så jegmangler et par eksaminer, men dem tager jeg til København og tager, så jeg laver ikke en overflytning til Skive - det bliver for omsonst tror jeg

Ih hihi jeg er også igang med sidste år på læreruddannelsen i Skive  Det er sgi da lidt pudsigt det her  

Uddannelsernes opbygning er også vidt forskellig alt efter hvilket seminarie man går på. Vi har fået en fra Silkeborg, hun er 2års med skal ha engelsk sammen med os, fordi hun også havde det sidste år, men hun kan ellers ikke følge en normal 2 års klasse fordi hun heller ikke er helt samme sted med pæd. fagene. Så det er virkelig noget rod

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Hold da op en opdatering. Håber de finder ud af, at der ik er noget med lille Otto! Han ser jo sund og lækker ud!

Håber også dine psykiaterbesøg hjælper dig ud på den anden side - jeg kender det alt for godt, det der med manglende moderfølelse!

og tillykke med brylluppet forresten!

Jeg bor også tæt på Viborg, så vil da også sige velkommen til det mørke midt

Anmeld

11. oktober 2011

PeruBaby

Gotta LOVE the dress!! Hvor er du en smuk brud Tillykke, tillykke - det er fantastisk at blive gift. Hvor er det dejligt at I havde en vidunderlig dag. Og Otto, jamen hvad skal jeg sige? Han er blevet megastor og er stadig så FRÆK at se på. En rigtig lille bandit. På billederne kan man jo ikke se at han på nogen måde har det dårligt. Han ser tvært imod ud til at være en rigtig lille glad dreng. Håber både Otto og du får rigtigt meget ud af indlæggelsen/ psykiater, og jeg ønsker jer en rigtig god start i det jyske

Kærlige knus Chris

Anmeld

11. oktober 2011

Kit

Elvers skriver:

Ja, det er sgu en skam - han er også meget ked af det hva' hvem holder du/ I med??

Herhjemme holder vi med NY Jets, men det går sgu' heller ikke for godt i øjeblikket.

Anmeld

12. oktober 2011

CA

Først et stort kram

Det lyder godt nok til at være hårdt! Tror ikke jeg kunne have klaret, at Johannes havde skreget mere end de 3 mdr. han gjorde  
Godt at I nu får noget hjælp! Træls at du er havnet i fødselsdepression, men man forstår jo godt hvorfor. Håber snart det hele blir godt hos Jer! Hvordan med forløbet når I flytter?

Apropo flytning! Velkommen til Viborg! Hvor er det fedt, at vi efterhånden er så mange der bor her, eller tæt på! Vi skal da bare ha vores egen mg/legestue
Vi har også skrevet Johannes op til rørsangervej - hvor sjovt at vi er 3 der (forhåbentlig) skal hente og bringe samme sted

Stort tillykke med brylluppet! - hvor ser I glade ud!!

Anmeld

12. oktober 2011

CA

Karina84 skriver:

Hæhæ tænkte nok at der var derude og ja det gør jeg, jeg bor meget tæt på Liseborg, er vokset op herude i området og har gået i folkeskole i den skole som i skal bo tæt på

Så velkommen til!

Jeg vidste slet ikke, at du også bor her Vi bor da ret tæt så 

Anmeld

12. oktober 2011

Karina84

Carina87 skriver:

Jeg vidste slet ikke, at du også bor her Vi bor da ret tæt så 

Ih jamen bor du også her? Hvor? Du er måske svigerinden

Hehe nu bliver det da lidt sjovt det her, 3 fra gruppen der bor/kommer til at bo inden for samme km2

Anmeld

12. oktober 2011

CA

Karina84 skriver:

Ih jamen bor du også her? Hvor? Du er måske svigerinden

Hehe nu bliver det da lidt sjovt det her, 3 fra gruppen der bor/kommer til at bo inden for samme km2

Nej jeg er godt nok svigerinde, men ikke til Elvers

Vi bor på falkevej, så der kommer børnehaven jo til at være lige rundt om hjørnet. Vi har søgt dagpleje først og så børnehave der bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.