Endelig en up-date herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Ja de har nogle lækre ting derinde

Han går i dagpleje nede i Teglmarken som også er her i området, han har været der en måned nu og han elsker det!  Vi er studerende og jeg holder ikke barsel fra studiet, så derfor er han startet allerede nu...  men vi har jo så haft en stille og rolig start og kan være ret fleksibel med at hente og bringe. Ved at der er en fra min mødregruppe der starter op her til november - mener det er den på rørsangervej, det er ikke så langt herfra. Ellers er det Spurvehuset et par af dem har valgt (dog ved jeg at en af dem ikke er helt tilfreds og vil klage over dem)

Okay - dejligt med fleksibilitet, når man er studerende jeg er også stadig studerende, så jeg kommer også til ar kunne give Otto en stille og rolig opstart i institution vi har skrevet Otto op til rørsangervej, der har hans kusine gået, og de har været rigtig glade for det... Ellers er han skrevet op på Søndermarksvej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mettemus

Ih hvor har jeg bare lyst til at sende verdens største kram. Hvor er det bare så godt gået at i tager hånd om hvad der plager lille (og noget så bedåre de Otto), men hvor må det bare være benhårdt! Men hey - kolikken er ovre! Der er lys i mørket! Jeg er spændt på og glæder mig til at høre mere om indlæggelsen, hvilket resultater i får. Og skønt med Viborg, huskøb und alles - håber i bliver glade for det. Og sidst - stort tillykke med den nye titel som "frue". Du ser skøn ud i grøn! Knus

Anmeld

10. oktober 2011

piadas

Ih, hvor er I fine - tillykke med giftemålet! Elsker at din kjole er grøn i stedet for hvid!

Puha, det lyder altså hårdt hele den omgang med Otto, indlæggelsen, fødselsdepression osv., men det lyder jo til at det går i den rigtige retning.