Endelig en up-date herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Ja de har nogle lækre ting derinde

Han går i dagpleje nede i Teglmarken som også er her i området, han har været der en måned nu og han elsker det!  Vi er studerende og jeg holder ikke barsel fra studiet, så derfor er han startet allerede nu...  men vi har jo så haft en stille og rolig start og kan være ret fleksibel med at hente og bringe. Ved at der er en fra min mødregruppe der starter op her til november - mener det er den på rørsangervej, det er ikke så langt herfra. Ellers er det Spurvehuset et par af dem har valgt (dog ved jeg at en af dem ikke er helt tilfreds og vil klage over dem)

Okay - dejligt med fleksibilitet, når man er studerende jeg er også stadig studerende, så jeg kommer også til ar kunne give Otto en stille og rolig opstart i institution vi har skrevet Otto op til rørsangervej, der har hans kusine gået, og de har været rigtig glade for det... Ellers er han skrevet op på Søndermarksvej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mettemus

Ih hvor har jeg bare lyst til at sende verdens største kram. Hvor er det bare så godt gået at i tager hånd om hvad der plager lille (og noget så bedåre de Otto), men hvor må det bare være benhårdt! Men hey - kolikken er ovre! Der er lys i mørket! Jeg er spændt på og glæder mig til at høre mere om indlæggelsen, hvilket resultater i får. Og skønt med Viborg, huskøb und alles - håber i bliver glade for det. Og sidst - stort tillykke med den nye titel som "frue". Du ser skøn ud i grøn! Knus

Anmeld

10. oktober 2011

piadas

Ih, hvor er I fine - tillykke med giftemålet! Elsker at din kjole er grøn i stedet for hvid!

Puha, det lyder altså hårdt hele den omgang med Otto, indlæggelsen, fødselsdepression osv., men det lyder jo til at det går i den rigtige retning.

Spændende at I skal flytte til Viborg - og det er jo lige om snart. Faktisk nogenlunde samtidig med at vi skal være ude af vores hus. Det bliver dejligt med noget næsten nyt - jeg glæder mig i hvert fald til at slippe for al den vedligehold, der er ved et 70'er-hus, som vi har nu. Hmmm, jeg synes alle i vores gruppe flytter!

Vi flytter faktisk også ca. 1 km. tættere på Viborg, så det kan da være, vi snart skal til at holde Viborg-møder! Vi er da efterhånden en del, der bor tæt på!

Dejligt med en opdatering - vi er sgu faldet lidt af på den herinde på det seneste!

Anmeld

11. oktober 2011

Karina84

Elvers skriver:

Okay - dejligt med fleksibilitet, når man er studerende jeg er også stadig studerende, så jeg kommer også til ar kunne give Otto en stille og rolig opstart i institution vi har skrevet Otto op til rørsangervej, der har hans kusine gået, og de har været rigtig glade for det... Ellers er han skrevet op på Søndermarksvej...

Søndermarksvej har jeg også hørt godt om  

Dejlig dreng du har dig og stort tillykke med den nye "Fru" titel

Hvad læser du? Er det noget du kan fortsætte på herovre?

Anmeld

11. oktober 2011

Lilje82

Ej jamen STORT tillykke med giftemålet  - Hvor er I flotte, du er gude smuk

Men hold op jeg blev helt rørt af dit indlæg, hvor må det bare være benhårdt at skulle igennem, sejt at du klarer det så godt.

Godt der bliver taget hånd om både Otto og dig, glæder mig til at høre mere, når i er helt færdige med indlæggelsen.

Anmeld

11. oktober 2011

Kit

Stort tillykke - hvor ser I bare godt ud.

Sikke en omgang I er igennem, men det lyder som om det er på rette vej. Han ser jo dejlig fredelig ud på billederne.

En skam for lille Otto, at hans Eagles ikke vinder mere

Anmeld

11. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Vi flytter faktisk også ca. 1 km. tættere på Viborg, så det kan da være, vi snart skal til at holde Viborg-møder! Vi er da efterhånden en del, der bor tæt på!

Og så er der os andre som bare er strandet hernede, syd for Vejle.. tsk tsk 

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Og så er der os andre som bare er strandet hernede, syd for Vejle.. tsk tsk 

Jeg har sagt, I bare kan flytte til Viborg!

Anmeld

11. oktober 2011

Elvers

piadas skriver:

Ih, hvor er I fine - tillykke med giftemålet! Elsker at din kjole er grøn i stedet for hvid!

Puha, det lyder altså hårdt hele den omgang med Otto, indlæggelsen, fødselsdepression osv., men det lyder jo til at det går i den rigtige retning.

Spændende at I skal flytte til Viborg - og det er jo lige om snart. Faktisk nogenlunde samtidig med at vi skal være ude af vores hus. Det bliver dejligt med noget næsten nyt - jeg glæder mig i hvert fald til at slippe for al den vedligehold, der er ved et 70'er-hus, som vi har nu. Hmmm, jeg synes alle i vores gruppe flytter!

Dejligt med en opdatering - vi er sgu faldet lidt af på den herinde på det seneste!

Ja, til lykke med jeres salg, og at I snart skal til at bygge nyt - det bliver så spændende jeg er også glad for, at vi har købt så nyt et hus, så er stilen heller ikke langt fra, hvad man selv ville have valgt Et Viborgmøde lyder ikke dårligt, det kunne jo i hvert tilfælde være rart for mig, at mødes med nogen "kendte", om det er i Voborg eller Århus Og tak for rosen af kjolen

Anmeld

11. oktober 2011

Elvers

Karina84 skriver:

Søndermarksvej har jeg også hørt godt om  

Dejlig dreng du har dig og stort tillykke med den nye "Fru" titel

Hvad læser du? Er det noget du kan fortsætte på herovre?

Jeg går på lærerseminariet, og skulle have været færdig i sommer, så jegmangler et par eksaminer, men dem tager jeg til København og tager, så jeg laver ikke en overflytning til Skive - det bliver for omsonst tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.