Den er helt galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

LOOOL

I grunden ikke noget at sige til, at man er fattig som en kirkerotte..har ikke bestilt andet end at købe nyt tøj og nye sko engang i kvartalet (mindst) igennem de sidste 2 år.

Men..du må jo se at få det lært LOL..den der med størrelsen snyder vist mange

Nu ved jeg sådan cirka hvad der venter, så jeg går i skarp træning lol 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Gad vide om vi skal lave en månedlige reminder til os?  

Ret træls især når man har gået og glædet sig til at se dem i det tøj 

JA go ide  .. ja lige præcis ! jeg er os rigtig dårlig til at finde ud af hvilken str jeg ska tag tøjet i, for han får mest glæde af det, og vælger altid den lille str DOOOH .. iigen fordi en større str virker for stor og voldsom

Anmeld

8. oktober 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Nu ved jeg sådan cirka hvad der venter, så jeg går i skarp træning lol 

Hehe ja..især pengepungen (må i skarp træning)

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Babyklar skriver:

JA go ide  .. ja lige præcis ! jeg er os rigtig dårlig til at finde ud af hvilken str jeg ska tag tøjet i, for han får mest glæde af det, og vælger altid den lille str DOOOH .. iigen fordi en større str virker for stor og voldsom

Jamen det må vi se om vi kan holde hinanden op på.  Jeg er til gengæld god til at købe tøjet et størrelse større end den han lige bruger for tiden. Men det hjælper jo ikke når jeg gemmer det væk til det skal bruges.  

Han har en natdragt på nu, som jeg bare havde glædet mig sådan til at se ham i.. Den sidder godt til  

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Hehe ja..især pengepungen (må i skarp træning)

Uha ja, det må den især. Farmand er god til at håndtere det med pengene, men det hjælper sjældent ret meget når det er moderens dankort, han bruger  Ej pjat, han har fået lov. 

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

Janni. skriver:

Tænkte egentlig på om det kaldes synsforstyrrelser?  Ej pjat.. Bare sjovt at vi som forældre ikke kan følge med på samme måde 

Det tror jeg også Jeg er nødt til at holde tøjet op mod hende for at kunne se, om det passer

Anmeld

8. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Jamen det må vi se om vi kan holde hinanden op på.  Jeg er til gengæld god til at købe tøjet et størrelse større end den han lige bruger for tiden. Men det hjælper jo ikke når jeg gemmer det væk til det skal bruges.  

Han har en natdragt på nu, som jeg bare havde glædet mig sådan til at se ham i.. Den sidder godt til  

hihi ej hvor træls men kender det godt

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

JustMe skriver:

Det tror jeg også Jeg er nødt til at holde tøjet op mod hende for at kunne se, om det passer

Min dreng må have verdens dejligste tålmodighed, før jeg skal da prøve det på ham.  Jeg kan virkelig ikke se med det blotte øje om det passer. Altså jo jeg kan se hvis det er for lille, sådan meget for lille, men er næsten altid i tvivl når han skal skifte størrelse. 

Anmeld

8. oktober 2011

Muhmi

Kender det desværre allllt for godt... Det er så super æv... Min tante havde strikket et sæt tøj til Silas hvor knapperne stavede Silas og det har han slet ikke haft på men er nu for stor til det Det er så ærgeligt sådan noget... Jeg troede først det var til når han var omkring et halvt år, men hun siger det var til omkring de tre mdr...

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Muhmi skriver:

Kender det desværre allllt for godt... Det er så super æv... Min tante havde strikket et sæt tøj til Silas hvor knapperne stavede Silas og det har han slet ikke haft på men er nu for stor til det Det er så ærgeligt sådan noget... Jeg troede først det var til når han var omkring et halvt år, men hun siger det var til omkring de tre mdr...

Ej hvor ærgeligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.