Den er helt galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Janni.

JustMe skriver:

Samme her. Tøjet ser så stort ud, så det kan da umuligt passe min lille baby  Men det kan det i den grad  

Tænkte egentlig på om det kaldes synsforstyrrelser?  Ej pjat.. Bare sjovt at vi som forældre ikke kan følge med på samme måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Janni.

Lisbeth85 skriver:

Du er IKKE alene

Det glæder mig  

Anmeld

8. oktober 2011

Moar2011

Janni. skriver:

med mig!!

Her har jeg gået og kigget på noget tøj i knægtens skab og tænkt, "hold da op - det ser stort ud, så det kan han ikke passe endnu" og lagde det bagerst i skabet.  Så finder jeg det endelig frem igen her den anden dag, synes stadig det ser for stort ud, men prøver det på knægten alligevel. Og så er det næsten for lille?!?  Typisk mig  Mit øjemål fejler ofte 

Jeg kan slet ikke følge med, han bliver så stor alt for hurtig. 

Andre der har det som mig, og fejldømmer tøjet til de små poder? Det er altså lidt pinligt.. 

JA MIG !!! jeg er rigtig go til det - jeg tænker "hold da op det er stort, det kan han ikke passe endnu mors lille dreng" men men bliver klogere, og det ender ofte med at det kommer frem når han kun lige kan være i det  meeeega trrræls..

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Yes, så føler jeg mig normal igen..!!

Jeg er rigtig slem til at sige "ah det er sq for stort endnu" 

Anmeld

8. oktober 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Det er derfor jeg køber tøjet for stort, men det bliver jo bare ved med at se for stort ud  Skal lige siges at han har rigeligt at tøj i den nuværende størrelse, så når jeg finder gode tilbud så køber jeg gerne i lidt for store størrelser. Det er ikke sådan at han skal have for stort tøj på 

Men kan sagtens forestille mig at det ikke bliver nemmere når de bliver ældre. 

Hehe nej vent du bare.
Når først de kommer i puberteten går det virkeligt stærkt.

Men skal dog sige at sidste år lige op til sommerferien var knægten og jeg på sportstøj/sko udsalg. Her købte jeg 2 sæt tøj + indendørs kondisko og tænkte at det da fint kunne ligge til efter sommerferien.
Tøjet var str Medium og skoene str 40.

Ehhh jo..sommerferien gik, skolen startede igen og...knægten kom hjem fra den første idrætstime og meddelte:
- Mor..jeg kan ikke passe skoene og jeg ser åndsvag ud i træningsdragten!"

Og jeg måtte give ham ret..det hele var for småt.
Så der stod jeg med 2 spritnye sportsdragter og et sæt helt nye sko

Jeg skal lige tilføje at tøjet i år til efter sommerferien er i XL og skoene str 45 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Hehe nej vent du bare.
Når først de kommer i puberteten går det virkeligt stærkt.

Men skal dog sige at sidste år lige op til sommerferien var knægten og jeg på sportstøj/sko udsalg. Her købte jeg 2 sæt tøj + indendørs kondisko og tænkte at det da fint kunne ligge til efter sommerferien.
Tøjet var str Medium og skoene str 40.

Ehhh jo..sommerferien gik, skolen startede igen og...knægten kom hjem fra den første idrætstime og meddelte:
- Mor..jeg kan ikke passe skoene og jeg ser åndsvag ud i træningsdragten!"

Og jeg måtte give ham ret..det hele var for småt.
Så der stod jeg med 2 spritnye sportsdragter og et sæt helt nye sko

Jeg skal lige tilføje at tøjet i år til efter sommerferien er i XL og skoene str 45 

Woow det er da helt vildt  Og jeg som synes det går stærkt nu?  

Tror bare jeg holder mund  hi hi

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Jeg er rigtig slem til at sige "ah det er sq for stort endnu" 

I starten gjorde det ikke så meget, fordi det var arvet/genbrugs tøj, men nu hvor meget af det er nyt, så synes jeg faktisk det er lidt træls 

Anmeld

8. oktober 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Woow det er da helt vildt  Og jeg som synes det går stærkt nu?  

Tror bare jeg holder mund  hi hi

LOOOL

I grunden ikke noget at sige til, at man er fattig som en kirkerotte..har ikke bestilt andet end at købe nyt tøj og nye sko engang i kvartalet (mindst) igennem de sidste 2 år.

Men..du må jo se at få det lært LOL..den der med størrelsen snyder vist mange

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Babyklar skriver:

JA MIG !!! jeg er rigtig go til det - jeg tænker "hold da op det er stort, det kan han ikke passe endnu mors lille dreng" men men bliver klogere, og det ender ofte med at det kommer frem når han kun lige kan være i det  meeeega trrræls..

Gad vide om vi skal lave en månedlige reminder til os?  

Ret træls især når man har gået og glædet sig til at se dem i det tøj 

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

I starten gjorde det ikke så meget, fordi det var arvet/genbrugs tøj, men nu hvor meget af det er nyt, så synes jeg faktisk det er lidt træls 

Kender det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.