Den er helt galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Janni.

med mig!!

Her har jeg gået og kigget på noget tøj i knægtens skab og tænkt, "hold da op - det ser stort ud, så det kan han ikke passe endnu" og lagde det bagerst i skabet.  Så finder jeg det endelig frem igen her den anden dag, synes stadig det ser for stort ud, men prøver det på knægten alligevel. Og så er det næsten for lille?!?  Typisk mig  Mit øjemål fejler ofte 

Jeg kan slet ikke følge med, han bliver så stor alt for hurtig. 

Andre der har det som mig, og fejldømmer tøjet til de små poder? Det er altså lidt pinligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

th

Janni. skriver:

med mig!!

Her har jeg gået og kigget på noget tøj i knægtens skab og tænkt, "hold da op - det ser stort ud, så det kan han ikke passe endnu" og lagde det bagerst i skabet.  Så finder jeg det endelig frem igen her den anden dag, synes stadig det ser for stort ud, men prøver det på knægten alligevel. Og så er det næsten for lille?!?  Typisk mig  Mit øjemål fejler ofte 

Andre der har det som mig, og fejldømmer tøjet til de små poder? Det er altså lidt pinligt.. 

det lyder som mig.... har lige måtte ligge en masse i 62 væk, noget af det brugte han slet ikke, da han voksede fra det inden jeg fik brugt det.

Anmeld

8. oktober 2011

MorDk

HAHA ej det har jeg også bare gjort mange gange det der...

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

th skriver:

det lyder som mig.... har lige måtte ligge en masse i 62 væk, noget af det brugte han slet ikke, da han voksede fra det inden jeg fik brugt det.

Jamen det er da utroligt som ens øjne kan svigte, jeg bruger briller - det må helt klart være min undskyldning. Ha ha 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

MorDk skriver:

HAHA ej det har jeg også bare gjort mange gange det der...

På sin vis er det bare så træls, men man kan jo egentlig ikke andet end at grine lidt af det 

Anmeld

8. oktober 2011

Muffinmus

nope, det stunt har jeg lavet flere gange:-) og gør det stadig, de vokser åbenbart mere end vi tror:-)

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

MariaE skriver:

nope, det stunt har jeg lavet flere gange:-) og gør det stadig, de vokser åbenbart mere end vi tror:-)

Uha ja, og meget hurtigere end vi ønsker 

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

Det har vi vidst alle prøvet... jeg har bare alt for meget til mine drenge, så de når slet ikke at få brugt det hele før det er for småt...

Majbritt

Anmeld

8. oktober 2011

Mamalou

Janni. skriver:

med mig!!

Jeg har prøvet det samme... Og derfor har jeg flere dele tøj - helt nyt - som kun har været vasket 

Jeg kan ikke helt hitte ud af, om det er fordi jeg ikke kan følge med, fordi min søn bare vokser derudaf, eller om det er fordi jeg ikke vil indse det?? 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Mamalou skriver:

Jeg har prøvet det samme... Og derfor har jeg flere dele tøj - helt nyt - som kun har været vasket 

Jeg kan ikke helt hitte ud af, om det er fordi jeg ikke kan følge med, fordi min søn bare vokser derudaf, eller om det er fordi jeg ikke vil indse det?? 

Åh ja, du har en god pointe dér! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.