Den er helt galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

med mig!!

Her har jeg gået og kigget på noget tøj i knægtens skab og tænkt, "hold da op - det ser stort ud, så det kan han ikke passe endnu" og lagde det bagerst i skabet.  Så finder jeg det endelig frem igen her den anden dag, synes stadig det ser for stort ud, men prøver det på knægten alligevel. Og så er det næsten for lille?!?  Typisk mig  Mit øjemål fejler ofte 

Jeg kan slet ikke følge med, han bliver så stor alt for hurtig. 

Andre der har det som mig, og fejldømmer tøjet til de små poder? Det er altså lidt pinligt.. 

nej, det problem har jeg ikke..men jeg har det problem, at jeg hele tiden synes de vokser ud af det jeg lige har købt

Også nu hvor den yngste er 14 år..det er en forestilling uden lige

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Mamalou

Janni. skriver:

Åh ja, du har en god pointe dér! 

Det går under alle omstændigheder aaalllttt for stærkt 

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

Samme her. Tøjet ser så stort ud, så det kan da umuligt passe min lille baby  Men det kan det i den grad  

Anmeld

8. oktober 2011

eElak

Janni. skriver:

med mig!!

Her har jeg gået og kigget på noget tøj i knægtens skab og tænkt, "hold da op - det ser stort ud, så det kan han ikke passe endnu" og lagde det bagerst i skabet.  Så finder jeg det endelig frem igen her den anden dag, synes stadig det ser for stort ud, men prøver det på knægten alligevel. Og så er det næsten for lille?!?  Typisk mig  Mit øjemål fejler ofte 

Andre der har det som mig, og fejldømmer tøjet til de små poder? Det er altså lidt pinligt.. 

Da min knægt var helt lille, fik jeg en flyttekasse med tøj fra en veninde i Tyskland. Jeg sorterede det, og noget af det kunne han passe. Andet var stadig for stort... 

Derefter glemte jeg det..

Og opdagede det igen, da det var blevet for småt - dvs. en halv flyttekasse med tøj, som jeg havde glemt....

UPS! 

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

med mig!!

Du er bestemt ikke den eneste det sker for! 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

nej, det problem har jeg ikke..men jeg har det problem, at jeg hele tiden synes de vokser ud af det jeg lige har købt

Også nu hvor den yngste er 14 år..det er en forestilling uden lige

Kærligst
Sussie

Det er derfor jeg køber tøjet for stort, men det bliver jo bare ved med at se for stort ud  Skal lige siges at han har rigeligt at tøj i den nuværende størrelse, så når jeg finder gode tilbud så køber jeg gerne i lidt for store størrelser. Det er ikke sådan at han skal have for stort tøj på 

Men kan sagtens forestille mig at det ikke bliver nemmere når de bliver ældre. 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste det sker for! 

Yes, så føler jeg mig normal igen..!!

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

Janni. skriver:

med mig!!

Du er IKKE alene

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

KaLee skriver:

Da min knægt var helt lille, fik jeg en flyttekasse med tøj fra en veninde i Tyskland. Jeg sorterede det, og noget af det kunne han passe. Andet var stadig for stort... 

Derefter glemte jeg det..

Og opdagede det igen, da det var blevet for småt - dvs. en halv flyttekasse med tøj, som jeg havde glemt....

UPS! 

Ups ups, det dér kender jeg faktisk også. Vi fik også rigtig meget tøj til ham som vi sortede og det vi kunne bruge blev lagt i sorte sække til han kunne passe det, men jeg glemmer også de sække  

Nu ryger det i genbrugsen, knægten mangler ikke tøj. 

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Mamalou skriver:

Det går under alle omstændigheder aaalllttt for stærkt 

Nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.