Hvilken følelse fik du, da dit barn tog de første skridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Kvist

Lisbeth85 skriver:

Hold da op en dygtigt baby du har Det kommer bare lige pludselig. Har ikke rigtig gjort noget for, at Linus skulle gå... han rejser sig bare op alle steder, og går lidt frem og tilbage... det og så gåvognen har hjulpet ham til at være sååå dygtig

Har heller ikke gjort noget for at han skulle gå.. Sad på gulvet og spiste vingummier en dag, og de var åbentbart så lokkende at han tog de 3 skridt over til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Lisbeth85

Kvist skriver:

Har heller ikke gjort noget for at han skulle gå.. Sad på gulvet og spiste vingummier en dag, og de var åbentbart så lokkende at han tog de 3 skridt over til mig

Haha! Oh yes, de skal lokkes af og til de små Jeg er begyndt at øve med ham hver dag nu, bare en smule der om aftenen... han er sååå stolt, når det lykkes med et skridt eller to - dejlige dreng

Anmeld

10. oktober 2011

Kvist

Lisbeth85 skriver:

Haha! Oh yes, de skal lokkes af og til de små Jeg er begyndt at øve med ham hver dag nu, bare en smule der om aftenen... han er sååå stolt, når det lykkes med et skridt eller to - dejlige dreng

Ja jeg øvede også et par skridt med Albert om dagen, og man kunne også se hvor meget han strålede af stolthed over sig selv..  Men ved ikke om det er blevet for meget for ham, for nu vil han slet ikke mere...

Så nu er jeg stoppet og så tager vi det i hans helt eget tempo igen... Det skal nok komme en dag

Anmeld

10. oktober 2011

Koen.

Hvor er han dygtig og nej, her gik jeg os ret amok og blev så glad og følte jeg havde verdens dygtigste barn og ringede til alle der gad høre på mig

Anmeld

10. oktober 2011

Vial

Jeg var helt høj i halvandet døgn, da min søn i sidste uge rejste sig op og gik tværs igennem stuen :-O!!

Havde lyst til at holde ham hjemme fra vuggestue dagen efter for at se ham gå. Haha.

Blev så glad, stolt og lykkelig.

Anmeld

10. oktober 2011

wamse

åhh det er bare sådan en dejlig følelse, og så oplever man den mange gange igennem barnets liv  

Min datter på 5 år lærte i sommers at cykle uden støttehjul, og jeg var bare så stolt af hende. Sidste år lærte hun at skrive mor uden hjælp, og havde så lagt denne seddel til mig, og jeg var sgu bare så rørt /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth85

tanja. skriver:

Hvor er han dygtig og nej, her gik jeg os ret amok og blev så glad og følte jeg havde verdens dygtigste barn og ringede til alle der gad høre på mig

Nårh... ja, man skal bare have det delt med nogen - den stolthed skal alle være en del af

Anmeld

11. oktober 2011

Lisbeth85

wamse skriver:

åhh det er bare sådan en dejlig følelse, og så oplever man den mange gange igennem barnets liv  

Min datter på 5 år lærte i sommers at cykle uden støttehjul, og jeg var bare så stolt af hende. Sidste år lærte hun at skrive mor uden hjælp, og havde så lagt denne seddel til mig, og jeg var sgu bare så rørt /p>

Hold da fast! Det må være en lige så stor stolthed, som væltede frem i dag. Hvor er hun bare go'!

Anmeld

11. oktober 2011

siw84

vi gik også helt i selvsving da han gik første gang blev bare så glad og så stolt så jeg begyndte og græde lidt.. og han blev bare ved med at gå og gå.. han synes det var fantastisk at gå fra far til mor og tilbage da vi satte os ned på gulvet til ham.. og tror han gik omkring 10 skridt igen og igen første gang.. det er noget af det vildeste der sker.. er MEGA stort og tror alle, specielt mødre kniber en lille tåre i øjeblikket.. så ja være glad og stolt det er din ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.