Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dreng på knap 12 mdr. har taget sine første to skridt HELT SELV her til aften. Han rejset sig ved mig, da jeg sad på gulvet, stod selv nogle sekunder og tog så tog skridt, satte sig igen og smilede stolt!
Jeg er blevet sååå rørt over det og meget meget stolt over ham! Ved godt tusinder af børn gør det hver dag, men føler bare jeg har lyst til at dele denne kæmpe nyhed med hele verden Er virkelig overrasket over, hvor glad det har gjort mig, og hvor stolt jeg føler mig over de første skridt.
Andre som har haft samme følelse, eller som 'bare' så det som næste skridt på vejen? Eller er det bare mig, som er gået totalt agurk med stolthed ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth85 skriver: Min dreng på knap 12 mdr. har taget sine første to skridt HELT SELV her til aften. Han rejset sig ved mig, da jeg sad på gulvet, stod selv nogle sekunder og tog så tog skridt, satte sig igen og smilede stolt! Jeg er blevet sååå rørt over det og meget meget stolt over ham! Ved godt tusinder af børn gør det hver dag, men føler bare jeg har lyst til at dele denne kæmpe nyhed med hele verden Er virkelig overrasket over, hvor glad det har gjort mig, og hvor stolt jeg føler mig over de første skridt. Andre som har haft samme følelse, eller som 'bare' så det som næste skridt på vejen? Eller er det bare mig, som er gået totalt agurk med stolthed ?
Man bliver så dejlig varm om hjertet... og kan helt komme til at småtude over det... Det er bare så stort, kan huske det som om det var i går... Dog er mine drenge 8½år idag smiler...
Majbritt
Altså herhjemme gik hans far og jeg også fuldstændig i selvsving da han tog sit første 1½ skridt!!! Så blev det 2 skridt og nu kan han tage 4 .... og så kravler han for resten... *s*
MEN jeg er også MEGA stolt!!! Det tror jeg alle forældre er... et eller andet sted!
Det er jo stort hver gang de små poder lærer noget nyt
MorDk skriver: Altså herhjemme gik hans far og jeg også fuldstændig i selvsving da han tog sit første 1½ skridt!!! Så blev det 2 skridt og nu kan han tage 4 .... og så kravler han for resten... *s* MEN jeg er også MEGA stolt!!! Det tror jeg alle forældre er... et eller andet sted! Det er jo stort hver gang de små poder lærer noget nyt
Så er det ikke kun her den er 'gal' Har den dejligste følelser i kroppen og kan IKKE vente til i morgen, hvor jeg er sikker på, at han tager lidt flere
twinboys skriver: Man bliver så dejlig varm om hjertet... og kan helt komme til at småtude over det... Det er bare så stort, kan huske det som om det var i går... Dog er mine drenge 8½år idag smiler... Majbritt
Årh, følelsen bliver der - helt perfekt Kunne godt forestille mig, at den bliver i ens hjerte for evigt Men sådan er det vel hver gang, at ens børn viser noget nyt og flot frem
Lisbeth85 skriver: Årh, følelsen bliver der - helt perfekt Kunne godt forestille mig, at den bliver i ens hjerte for evigt Men sådan er det vel hver gang, at ens børn viser noget nyt og flot frem
Nemlig...
Lisbeth85 skriver: Så er det ikke kun her den er 'gal' Har den dejligste følelser i kroppen og kan IKKE vente til i morgen, hvor jeg er sikker på, at han tager lidt flere
Tror at vores søn kan mærke at vi rigtig gerne vil have han går... derfor gør han ikke mere ved det *LOL* Så man skal passe på ikke at "presse" de små pus haha så går de bare helt i baglås!
Jeg tror først der går noget tid før vores dreng går 100%
Han virker ikke top motiveret lige nu... men det kommer forhåbentlig *s*
MorDk skriver: Tror at vores søn kan mærke at vi rigtig gerne vil have han går... derfor gør han ikke mere ved det *LOL* Så man skal passe på ikke at "presse" de små pus haha så går de bare helt i baglås! Jeg tror først der går noget tid før vores dreng går 100% Han virker ikke top motiveret lige nu... men det kommer forhåbentlig *s*
Nej, det skal nok komme! Her stod han bare pludselig selv, og gik så frem... helt spontant! Tror også det kom en del bagpå ham selv
DET ER SÅ STORT...! og jeg kan sagtens forstå din begejstring...!
Vi gik også helt i selvsving, da Anton tog sine første skridt - vi var PAVESTOLTE
Og det er bare gået SÅ stærkt herefter, han går rundt hele tiden nu - kravling er SO last year
K&S skriver: DET ER SÅ STORT...! og jeg kan sagtens forstå din begejstring...! Vi gik også helt i selvsving, da Anton tog sine første skridt - vi var PAVESTOLTE Og det er bare gået SÅ stærkt herefter, han går rundt hele tiden nu - kravling er SO last year
Ha ha Ja, så snart de kan noget nyt, så går alt det 'gamle' i glemmebogen. Utroligt nok men også logisk Hvor må det være fantastisk at se - glæder mig til Linus begynder på det selv Når to skridt kan få mig til at føle sådan, hvad skal det så ikke blive til, når han går 10?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128