Hvilken følelse fik du, da dit barn tog de første skridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

MorDk

Lisbeth85 skriver:

Nej, det skal nok komme! Her stod han bare pludselig selv, og gik så frem... helt spontant! Tror også det kom en del bagpå ham selv

Ja det er sgu skægt når de "knækker koden"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

Tror at vores søn kan mærke at vi rigtig gerne vil have han går... derfor gør han ikke mere ved det *LOL* Så man skal passe på ikke at "presse" de små pus haha så går de bare helt i baglås!

Jeg tror først der går noget tid før vores dreng går 100%

Han virker ikke top motiveret lige nu... men det kommer forhåbentlig *s*

Det kommer lige pludselig - jeg havde bestemt ikke troet, at Anton ville gå allerede, han kravlede først, da han fyldte 10 måneder.

Har han en gåvogn? Anton har ræset rundt med sin Thomas Tog gåvogn, siden han kunne rejse sig op  og man har bare kunne følge hans udvikling, han er blevet mere og mere sikker og det sidste nye, han gjorde inden han tog sine første skridt var, at han bakkede rundt i stuen

Efter at han havde taget sine første skridt, sad vi en dag og spiste boller på en madras på gulvet - og lige pludselig står Anton op ude midt på gulvet og er kommet op og stå uden støtte - vi var målløse, så han tager fusen på jer en dag  

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Lisbeth85 skriver:

Ha ha Ja, så snart de kan noget nyt, så går alt det 'gamle' i glemmebogen. Utroligt nok men også logisk Hvor må det være fantastisk at se - glæder mig til Linus begynder på det selv Når to skridt kan få mig til at føle sådan, hvad skal det så ikke blive til, når han går 10?

Vi kan begge 2 sige "nårh, se ham lige, nu kommer han gående med dit eller dat i hånden" RIGTIG mange gange om dagen

Anmeld

8. oktober 2011

Lise

Arhmen, det er SÅ stort!!!!

Min store dreng på fire år, rejste sig pludselig til sin 1-års fødselsdag, mens alle gloede på ham, og gik syv skridt. Jeg råbte og skreg "han gåååååååååååååååååår!!!!!". Så satte han sig på sin flade, og blev siddende i to lange uger. Men så rejste han sig igen og gik, og det fik vi heldigvis på video. Og jeg har hylet til den video måske 50 gange - og kan det stadig nu over tre år efter

Og da den lille (nu 19 mdr) rejste sig, så var jeg jo også blød som smør

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

K&S skriver:

Vi kan begge 2 sige "nårh, se ham lige, nu kommer han gående med dit eller dat i hånden" RIGTIG mange gange om dagen

Fantastisk - intet mindre!

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

Lise skriver:

Arhmen, det er SÅ stort!!!!

Min store dreng på fire år, rejste sig pludselig til sin 1-års fødselsdag, mens alle gloede på ham, og gik syv skridt. Jeg råbte og skreg "han gåååååååååååååååååår!!!!!". Så satte han sig på sin flade, og blev siddende i to lange uger. Men så rejste han sig igen og gik, og det fik vi heldigvis på video. Og jeg har hylet til den video måske 50 gange - og kan det stadig nu over tre år efter

Og da den lille (nu 19 mdr) rejste sig, så var jeg jo også blød som smør

Hvor fint! Og så på din fødselsdag! Det er jo nemt at huske, hvornår han tog sine skridt Linus bliver 1 år d. 23. oktober, så mon ikke han tager nogle skridt der også? Om ikke andet, så er jeg sikker på, at han valser med rundt om juletræet i år

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

K&S skriver:

Det kommer lige pludselig - jeg havde bestemt ikke troet, at Anton ville gå allerede, han kravlede først, da han fyldte 10 måneder.

Har han en gåvogn? Anton har ræset rundt med sin Thomas Tog gåvogn, siden han kunne rejse sig op  og man har bare kunne følge hans udvikling, han er blevet mere og mere sikker og det sidste nye, han gjorde inden han tog sine første skridt var, at han bakkede rundt i stuen

Efter at han havde taget sine første skridt, sad vi en dag og spiste boller på en madras på gulvet - og lige pludselig står Anton op ude midt på gulvet og er kommet op og stå uden støtte - vi var målløse, så han tager fusen på jer en dag  

Han har en Mickey Mouse gåvogn, som han bruger et par gange om dagen. Har dog ikke så meget plads herhjemme, så han går ikke så langt af gangen

Anmeld

8. oktober 2011

eElak

Jeg var mega stolt. 

Men synes også det var lidt skægt, for min søn startede med at gå sidelæns.. Altså krabbegang.
Det gjorde han i de første 1-2 uger, hvilket var underholdende at se på når han skulle fra den ene ende af lejligheden til den anden ;-)  

Anmeld

8. oktober 2011

Nadia&Daniel

Lisbeth85 skriver:

Min dreng på knap 12 mdr. har taget sine første to skridt HELT SELV her til aften. Han rejset sig ved mig, da jeg sad på gulvet, stod selv nogle sekunder og tog så tog skridt, satte sig igen og smilede stolt!

Jeg er blevet sååå rørt over det og meget meget stolt over ham! Ved godt tusinder af børn gør det hver dag, men føler bare jeg har lyst til at dele denne kæmpe nyhed med hele verden Er virkelig overrasket over, hvor glad det har gjort mig, og hvor stolt jeg føler mig over de første skridt.

Andre som har haft samme følelse, eller som 'bare' så det som næste skridt på vejen?  Eller er det bare mig, som er gået totalt agurk med stolthed ?

Vores datter på snart 1 år (bliver hun den 25 okt.) er begyndt at gå.. Det er så FANTSTISK og vi er så stolte af hende.. Nyder at se hende gå rundt i hele lejligheden

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

KaLee skriver:

Jeg var mega stolt. 

Men synes også det var lidt skægt, for min søn startede med at gå sidelæns.. Altså krabbegang.
Det gjorde han i de første 1-2 uger, hvilket var underholdende at se på når han skulle fra den ene ende af lejligheden til den anden ;-)  

Hold nu op det må have set såååå sødt ud haha, hvor kært altså! De børn er virkelig vidunderlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.