Hvilken følelse fik du, da dit barn tog de første skridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Lisbeth85

Nadia&Daniel skriver:

Vores datter på snart 1 år (bliver hun den 25 okt.) er begyndt at gå.. Det er så FANTSTISK og vi er så stolte af hende.. Nyder at se hende gå rundt i hele lejligheden

Jamen så er vores børn jo næsten lige gamle, kan jeg regne ud Er virkelig overrasket over, at man kan være SÅ stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Nadia&Daniel

Lisbeth85 skriver:

Jamen så er vores børn jo næsten lige gamle, kan jeg regne ud Er virkelig overrasket over, at man kan være SÅ stolt

Ja, der er lige 2 dage imellem dem

Ja, det er fantastisk.. Laura vil næsten kun gå nu, hun kravler næsten ikke.. Og vil helst gå alene.. Kan dog godt bruge vores hænder engang imellem, vist hun har travlt..

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

Nadia&Daniel skriver:

Ja, der er lige 2 dage imellem dem

Ja, det er fantastisk.. Laura vil næsten kun gå nu, hun kravler næsten ikke.. Og vil helst gå alene.. Kan dog godt bruge vores hænder engang imellem, vist hun har travlt..

Uh ja, når de lærer noget nyt, så er det svært ikke at gøre det hele tiden for dem - det må altså være dejligt at se Glæder mig

Anmeld

8. oktober 2011

eElak

Lisbeth85 skriver:

Hold nu op det må have set såååå sødt ud haha, hvor kært altså! De børn er virkelig vidunderlige!

Jeg har det heldigvis på film... 

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

KaLee skriver:

Jeg har det heldigvis på film... 

Dejligt! Jeg må vist også have kameraet tæt på de næste par dage Vil ikke misse det for noget i verden !!!

Anmeld

8. oktober 2011

Mi

Jeg blev bare SÅ stolt. Jeg ringede rundt til flere og syntes bare at det var det største. Sådan var det hver gang de kunne noget nyt. Egentlig var det så stort, at jeg ikke rigtig forstår hvorfor det ikke var med i nyhederne

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

Mi skriver:

Jeg blev bare SÅ stolt. Jeg ringede rundt til flere og syntes bare at det var det største. Sådan var det hver gang de kunne noget nyt. Egentlig var det så stort, at jeg ikke rigtig forstår hvorfor det ikke var med i nyhederne

PRÆCIS! Har lyst til at fortælle det til hele verden

Anmeld

8. oktober 2011

Mi

Lisbeth85 skriver:

PRÆCIS! Har lyst til at fortælle det til hele verden

Præcis  Men helt ærlig, så dækker TV2News da så meget mærkeligt, så hvorfor ikke dette

Anmeld

8. oktober 2011

Kvist

Jeg var også helt oppe at ringe første gang Albert tog 3 skridt.. Han var kun 9 mdr. og 3 uger, så det var slet ikke noget jeg havde forventet allerede.. Så det var jo noget rigtig stort..

Så tog han lidt skridt hist og her i en uges tid og har så ikke rigtig gjort noget ved det den sidste uge, så tror jeg bliver nød til at nedjustere mine forventninger lidt, da det ikke virker som noget han har tænkt sig at fortsætte med lige nu..

Men gåvognen bliver flittigt brugt hver dag..

Anmeld

9. oktober 2011

Lisbeth85

Kvist skriver:

Jeg var også helt oppe at ringe første gang Albert tog 3 skridt.. Han var kun 9 mdr. og 3 uger, så det var slet ikke noget jeg havde forventet allerede.. Så det var jo noget rigtig stort..

Så tog han lidt skridt hist og her i en uges tid og har så ikke rigtig gjort noget ved det den sidste uge, så tror jeg bliver nød til at nedjustere mine forventninger lidt, da det ikke virker som noget han har tænkt sig at fortsætte med lige nu..

Men gåvognen bliver flittigt brugt hver dag..

Hold da op en dygtigt baby du har Det kommer bare lige pludselig. Har ikke rigtig gjort noget for, at Linus skulle gå... han rejser sig bare op alle steder, og går lidt frem og tilbage... det og så gåvognen har hjulpet ham til at være sååå dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.