hvorfor går det så langtid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Miss P

Mit bedste råd... Lad være med at tænke på det konstant, for det hjælper ikke pisotivt på kroppen..

Vi startede også med at gi den gas med ægløsnngstests og graviditetstests.. Men man bliver kun mere og mere skuffet, når der intet sker.

Da vi lod være og bare to det stille og roligt.. Ja så blev vi godt OVERRASKEDE.. Så var den sku der..

Sæt et par små krydser i en kalender, så du ca ved hvornår du har ægløsning.. Meeenn "dyrker" i kun hinanden for at lave et barn, så går der for megem stess i det tror jeg.. Så nyd hinanden ligelidt fordelt og !afslappet" så skal det nok gi´pote.

Det skal nok komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

rogerrasch

~Natascha~ skriver:

jeg er en pige på 19 år og min kæreste er 21..
vi har prøvet uden held i 15 måneder og jeg er så skruk så jeg er ved at gå til.. en masse fra min familie og et par venner kommer med en masse gode råd som kan give et ''ekstra skub'' ligge en pude under numsen efter sex, lad han være indeen i dig et stykke tid efter sex, spise folinsyre, spis sundt, lav motion, hav sex bag fra (doggy style) for så kommer han ekstra langt ind.. og ja så en masse andre ''gode ideer'' der er næsten ingen grænser for hvad folk har givet mig ad ''gode ideer''..

hvad gør/gjorde i ad gode ideer..
og hvor lang tid har i prøvet/hvor lang tid gik der ?

hilsen natascha & mikkel

jeg begyndte at tage folinsyre og spise sundt også vupti så var jeg gravid og vi prøvede en måned

Anmeld

8. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Misselbek skriver:

Krydser virkelig fingre for at det snart er din tur skat.. 

gør jeg satme også

Anmeld

8. oktober 2011

NJN

Mit bedste råd er.. Glem alt om projekt baby.

Vi lagde alt på hylden, alt med at tælle dage o.s.v.. det eneste vi ikke lagde på hylden var beskyttelsen og vupti jeg blev gravid allerede 1 forsøg efter beslutningen. 

Anmeld

8. oktober 2011

modesty

~Natascha~ skriver:

min læge gider ikke tjekke mig før vi har prøvet i 2 år fordi jeg er så ung -.-' det vil sige til sommer i 2o12 først -.-'

Så skift læge. Min læge ville heller ikke gøre noget før 2 år, så jeg fandt en anden der var lidt mere forstående. Det dér med 2 år er helt dumt. 85% bliver gravide inden for det første år. Kun 5% bliver gravide indenfor det andet år. Der er ingen grund til at vente så lang tid med at blive tjekket.

Pøj pøj med det hele, uanset hvad I finder ud af.

Anmeld

8. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Miss Misho skriver:

Mit bedste råd... Lad være med at tænke på det konstant, for det hjælper ikke pisotivt på kroppen..

Vi startede også med at gi den gas med ægløsnngstests og graviditetstests.. Men man bliver kun mere og mere skuffet, når der intet sker.

Da vi lod være og bare to det stille og roligt.. Ja så blev vi godt OVERRASKEDE.. Så var den sku der..

Sæt et par små krydser i en kalender, så du ca ved hvornår du har ægløsning.. Meeenn "dyrker" i kun hinanden for at lave et barn, så går der for megem stess i det tror jeg.. Så nyd hinanden ligelidt fordelt og !afslappet" så skal det nok gi´pote.

Det skal nok komme.

kunne aldrig finde på kun at havde samleje med min kæreste bare for at få et barn det virker som om jeg udnytter ham eller sådan noget... nu har vi været sammen i snart 6 år og at have sex ser vi som noget specielt en god måde at mærke ens kærlighed til hinanden på på en fysisk og erotisk måde

Anmeld

8. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

NJN skriver:

Mit bedste råd er.. Glem alt om projekt baby.

Vi lagde alt på hylden, alt med at tælle dage o.s.v.. det eneste vi ikke lagde på hylden var beskyttelsen og vupti jeg blev gravid allerede 1 forsøg efter beslutningen. 

tro mig det siger alle og har været skruk siden jeg var 14 og det er svære end folk tror og forstår ikke den der bare kan. "glemme" det for en stund

Anmeld

8. oktober 2011

NJN

~Natascha~ skriver:

tro mig det siger alle og har været skruk siden jeg var 14 og det er svære end folk tror og forstår ikke den der bare kan. "glemme" det for en stund

Du behøver heller ikke glemme det som sådan, jeg tænkte stadigvæk på det.. Dog anede jeg ikke hvornår jeg havde ægløsning og heller ikke hvornår jeg havde test dag, jeg testede bare en dag, fordi jeg syntes at nu var det tid, og så var der 2 streger..  

Anmeld

8. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

rogerrasch skriver:

jeg begyndte at tage folinsyre og spise sundt også vupti så var jeg gravid og vi prøvede en måned

tager også folinsyre mit er faktisk rimelig stærkt da jeg også får piller for epilepsi som kan give fosteret misdannelser og det hindre folinsyren jo

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Mike

~Natascha~ skriver:

gør jeg satme også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.