hvorfor går det så langtid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Loan

~Natascha~ skriver:

tror også jeg ville blive overrasket ;b

Men en glædelig og noget længeventet overraskelse Nu håber jeg bare bettemanden snart sætter lidt skub i det med at vokse, da lægerne mener han følger sin egen vækstkurve og ikke følger normen.

- Men de følger mig meget tæt og er til scanning hver 14. dag så mon ikke alt er som det skal være til trods for hans lille størrelse. (30+0 = 1360g)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Babymor2010 skriver:

Det var det samme jeg gjorde. Hver dag lagde jeg mærke til min krops signaler, så jeg var ved at blive skør  En veninde fortalte at jeg tænkte for meget på det, og at jeg skulle slappe af! Ja ja nemmere sagt end gjort, men det virkede 

er du sindsyg det svært alle siger det til mig :b
og lige så snart man ikke tænker på det kommer der selfølgelig en dame med en barnevogn eller en hel børnehave løbende forbi en -.-'

Anmeld

7. oktober 2011

Clisolka

~Natascha~ skriver:

er du sindsyg det svært alle siger det til mig :b
og lige så snart man ikke tænker på det kommer der selfølgelig en dame med en barnevogn eller en hel børnehave løbende forbi en -.-'

Ja, det er så typisk! Når ikke man skal tænke på det, så kommer der en højgravid dame rundt om hjørnet - eller en barnevogn på den anden side af gaden... Suk 

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Loan skriver:

Men en glædelig og noget længeventet overraskelse Nu håber jeg bare bettemanden snart sætter lidt skub i det med at vokse, da lægerne mener han følger sin egen vækstkurve og ikke følger normen.

- Men de følger mig meget tæt og er til scanning hver 14. dag så mon ikke alt er som det skal være til trods for hans lille størrelse. (30+0 = 1360g)

jeg kommer selv til at blive tjekket i hoved og røv da jeg for medicin for mit epilepsi og det kan godt gøre mit barn handicappet eller give misdannelser som manglene arm osv..
men det sker kun ved 1 ud af 1o.ooo men man kan jo aldrig være for forsigtig

Anmeld

7. oktober 2011

Loan

~Natascha~ skriver:

jeg kommer selv til at blive tjekket i hoved og røv da jeg for medicin for mit epilepsi og det kan godt gøre mit barn handicappet eller give misdannelser som manglene arm osv..
men det sker kun ved 1 ud af 1o.ooo men man kan jo aldrig være for forsigtig

Håber ikke det kommer til at påvirke den lille, men med god tålmodighed skal det nok lykkedes, det hjalp hvertfald mig at komme i arbejde og tænke på alt andet end lige børn.

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Babymor2010 skriver:

Ja, det er så typisk! Når ikke man skal tænke på det, så kommer der en højgravid dame rundt om hjørnet - eller en barnevogn på den anden side af gaden... Suk 

man har bare lyst il at gå hen og stjæle deres barn xD jeg er så sygt skruk :/

Anmeld

7. oktober 2011

Zilke's Mor <3

~Natascha~ skriver:

ja meget.. psyken kan endda gøre så meget at kroppen faktisk tror man er gravid..

ja, jeg tror altså i skal prøve at lade være at tænke så meget på det selvom det er lettere sagt end gjort

Anmeld

7. oktober 2011

Clisolka

~Natascha~ skriver:

man har bare lyst il at gå hen og stjæle deres barn xD jeg er så sygt skruk :/

Ja man har - men det skal nok komme  Jeg krydser i hvert fald herfra 

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Loan skriver:

Håber ikke det kommer til at påvirke den lille, men med god tålmodighed skal det nok lykkedes, det hjalp hvertfald mig at komme i arbejde og tænke på alt andet end lige børn.

håber jeg heller ikke man ville jo ikke byde sit barn en mistet arm eller ben men det ikke fordi jeg vil få en abort eller ikke elske mit barn.. er selv halvspastisk lammet pga en hjerneblødning som 12 årig.. så der er da en lille chance for det ikke vil være ''normalt''

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Zilke's mor <3 skriver:

ja, jeg tror altså i skal prøve at lade være at tænke så meget på det selvom det er lettere sagt end gjort

hehe ja lige præcis letter sagt end gjort ;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.