hvorfor går det så langtid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Jelles skriver:

Prøvede i flere år naturligt med to forskellge partnere, og var også igennem insemination og reagnesglas.

Så mødte jeg en en dejlig fyr med to små drenge... vi årøvede så også naturligt, men stadig intet....

Så fik jeg ondt i ryggen, så stoppede jeg med fået lavet negle ( giftige stoffer), stoppede med neglelak på tæerne ( giftige stoffer), stoppede med farve hår ( giftige stoffer) ....

og efter et par måneder, så var jeg pludselig gravid og nu er jeg i 8 uge :-D

ved ikke om det har betydet, men jeg startede som 20 årig og nu fylder jeg 30, og det er den eneste forskel der har været / det er da stof til eftertanke :-D

held og lykke med jeres projekt baby :-)

jeg bruger ingen giftige ting på min krop bruger mascara og det det og hvis jeg ikke kan blive gravid naturligt før jeg ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Mulleunge skriver:

Har i prøvet at holde jer fra hinanden indtil i har en positiv æg løsningstest ?? den virkede med det samme her og også på min veninde som havde prøvet i mange måneder, min læge anbefalede det ..

ja det har vi prøvet.. vi har prøvet alt

Anmeld

9. oktober 2011

Mauser.

~Natascha~ skriver:

ja det har vi prøvet.. vi har prøvet alt

åh altså .. kan godt forstå at du er frustreret, har i snakket med lægen ??

Anmeld

9. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

JJH skriver:

Vi dyrkede sex i et halvårs tid hvor vi i blinde forsøgte at undgå ÆL fordi vi gerne ville have et sommerbarn. i juni og juli brugte jeg ÆL test for at se hvorhenne den lå og i aug dyrkede vi sex i ÆL perioden. den var der første gang, og tro mig... jeg har tænkt meget på det.

Men tror det vigtigste er at man selv tror på det er muligt. det er tvangstankerne der er farlige. dem der får dig til at tro det ikke er muligt.

vi har prøvet alt jeg er ved at blive sindsyg og min kæreste er bare helt stille og rolig og tager en dag af gangen og jeg prøver det samme men det går Ikke altid så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.