hvorfor går det så langtid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Babymor2010 skriver:

Ja man har - men det skal nok komme  Jeg krydser i hvert fald herfra 

tak skal du havde (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

KarinaBF

~Natascha~ skriver:

jeg er en pige på 19 år og min kæreste er 21..
vi har prøvet uden held i 15 måneder og jeg er så skruk så jeg er ved at gå til.. en masse fra min familie og et par venner kommer med en masse gode råd som kan give et ''ekstra skub'' ligge en pude under numsen efter sex, lad han være indeen i dig et stykke tid efter sex, spise folinsyre, spis sundt, lav motion, hav sex bag fra (doggy style) for så kommer han ekstra langt ind.. og ja så en masse andre ''gode ideer'' der er næsten ingen grænser for hvad folk har givet mig ad ''gode ideer''..

hvad gør/gjorde i ad gode ideer..
og hvor lang tid har i prøvet/hvor lang tid gik der ?

hilsen natascha & mikkel

Jeg ved godt at dette lyder svært for jeg kender det

Men du må ikke tænke på det slap af tænk på noget andet

Vi havde prøvet i 4 år og var taget til undersøgelse og havde prøvet alt muligt
men så blev min far syg med kræft plus jeg havde eksamen på mit studie og der var ikke nogen tanker på at få en baby og så lige pludselig kom min mens ikke og så var der sørme to streger

så det er bare at forsøge at få noget andet at tænke på !
svært det ved jeg men psyken spiller rigtig meget ind !

Knus Karina

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

KarinaBF skriver:

Jeg ved godt at dette lyder svært for jeg kender det

Men du må ikke tænke på det slap af tænk på noget andet

Vi havde prøvet i 4 år og var taget til undersøgelse og havde prøvet alt muligt
men så blev min far syg med kræft plus jeg havde eksamen på mit studie og der var ikke nogen tanker på at få en baby og så lige pludselig kom min mens ikke og så var der sørme to streger

så det er bare at forsøge at få noget andet at tænke på !
svært det ved jeg men psyken spiller rigtig meget ind !

Knus Karina

gør mit bedste (: har ikke haft min mens i 2 dag nu den er gået over men man ved aldrig om det er psyken så vendter med at tage en test til om 4 dage hvis min mens. ikke har været der

Anmeld

7. oktober 2011

Zelinasmor

~Natascha~ skriver:

vi har prøvet uden held i 15 måneder og jeg er så skruk så jeg er ved at gå til.. en masse fra min familie og et par venner kommer med en masse gode råd som kan give et ''ekstra skub'' ligge en pude under numsen efter sex, lad han være indeen i dig et stykke tid efter sex, spise folinsyre, spis sundt, lav motion, hav sex bag fra (doggy style) for så kommer han ekstra langt ind.. og ja så en masse andre ''gode ideer'' der er næsten ingen grænser for hvad folk har givet mig ad ''gode ideer''..

hilsen natascha & mikkel

Det har helt sikkert INGENTING med det at gøre, men da jeg blev gravid, der var det første gang min kæreste og jeg "elskede" eller hvad man kalder det. Stearin lys, stille musik og ellers bare blidt. Vi plejer at have øhh... Alm. sex. Og ret så aktivt. Men lige den ene gang vi begge var fuldstændig afslappede, der gav det gevinst

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

xoxotasha skriver:

Det har helt sikkert INGENTING med det at gøre, men da jeg blev gravid, der var det første gang min kæreste og jeg "elskede" eller hvad man kalder det. Stearin lys, stille musik og ellers bare blidt. Vi plejer at have øhh... Alm. sex. Og ret så aktivt. Men lige den ene gang vi begge var fuldstændig afslappede, der gav det gevinst

tro mig vi har prøvet alt det lige før vi begge har stået på hovedet limet fast i loftet -.-'

Anmeld

7. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

xoxotasha skriver:

alle rundt omkring mig bliver også hele tiden gravide er ved at blive sindsyg over det ikke er min tur snart.. kan se du er venner med min kusine sandra/misselbek og har lyst til at kvæle hende af ren misundelse ^^

Anmeld

7. oktober 2011

Zelinasmor

~Natascha~ skriver:

alle rundt omkring mig bliver også hele tiden gravide er ved at blive sindsyg over det ikke er min tur snart.. kan se du er venner med min kusine sandra/misselbek og har lyst til at kvæle hende af ren misundelse ^^

Forstår sgu godt din frustration. Det er simpelthen så TRÆLS når der ikke sker noget! Krydser alt hvad der kan krydses for at det er jeres tur næste gang

Anmeld

7. oktober 2011

modesty

Alle de gode råd du nævner og det dér med at psyken spiller ind - det er alt sammen myter der ikke betyder noget for om du bliver gravid eller ej. Man har lavet mange undersøgelser der viser at det kun er ved EKSTREM stress og i meget sjældne tilfælde at psyken kan få ÆL til at blive forsinket. 

Når I har prøvet i 15 måneder, kan I godt gå til lægen og blive undersøgt. Det ville jeg gøre, og få vished, i stedet for muligvis at spilde en masse unødig tid, hvis nu der skulle være noget galt. 

Anmeld

8. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

modesty skriver:

Alle de gode råd du nævner og det dér med at psyken spiller ind - det er alt sammen myter der ikke betyder noget for om du bliver gravid eller ej. Man har lavet mange undersøgelser der viser at det kun er ved EKSTREM stress og i meget sjældne tilfælde at psyken kan få ÆL til at blive forsinket. 

Når I har prøvet i 15 måneder, kan I godt gå til lægen og blive undersøgt. Det ville jeg gøre, og få vished, i stedet for muligvis at spilde en masse unødig tid, hvis nu der skulle være noget galt. 

min læge gider ikke tjekke mig før vi har prøvet i 2 år fordi jeg er så ung -.-' det vil sige til sommer i 2o12 først -.-'

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Mike

~Natascha~ skriver:

hilsen natascha & mikkel

Krydser virkelig fingre for at det snart er din tur skat.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.