Min kæreste arbejdede om eftermiddagen dengang jeg var højgravid. Så mandag da jeg var 41+1 tog han med til JDM om morgenen. Her fik jeg tid på JDM stuen om onsdagen, også morgen. Han sagde selv, at han VILLE med, for hvis jeg blev sat i gang ville han være der.
Jeg blev sat igang, og han skulle arbejde til kl. 22 den dag. Han ringede på sit arb og fortalte jeg var igangsat, og vi jo intet viste om tidshorisont. De blev enige om, at han kunne afspadsere onsdag, torsdag og fredag, for så skulle han ikke tænke på dem. Uanset hvornår jeg fødte, kunne han så vente med at starte barslen til om mandagen.
Jeg fik lagt stikpillen onsdag morgen, og skulle have en igen onsdag eftermiddag. Mine veer væltede ind fra kl. 23 om aftenen (var startet stille kl. 20) og kl. 2 ankom vi på fødegangen (torsdag morgen) Felix er født kl. 7.42 torsdag morgen, afspadseringen havde ikke været nødvendig, men det gav os næsten 3 uger sammen efter fødslen (+ påske oveni
)
Hvis jeg skal sættes igang igen, og det på nogen måde er muligt, vil jeg gerne have ham hos mig fra igangsættelsen starter. Jeg var FULDSTÆNDIG lukket, havde livmoderhals tilbage, og det var kun lige at JDM kunne få en finger mast frem til at lave en hindeløsning.. Og alligevel havde jeg født under et døgn efter..
Håber dog at det slet ikke bliver nødvendigt for dig! 
Anmeld