Frøken J. skriver:
Håber ikke det bliver relevant, men i tilfælde af det gør, så vil jeg bare lige spørge jer hvad i synes/tænker 
Jeg skal sættes i gang om en uge, hvis jeg ikke føder af mig selv. Men så tænker jeg på, om jeg skal tage min kæreste med til igangsættelsen?
Jeg synes det er lidt problematisk. Jeg ved ikke hvor moden jeg er dernede, og hvis nu det bliver med stikpiller kan der jo sagtens gå flere dage, hvis jeg ikke er modnet. Men hvis jeg er modnet nok, så tager de bare vandet, og så kan jeg jo sagtens få veer med det samme (men dog ikke nødvendigvis).
Min kæreste har kun 14 dages barsel, så jeg ville være ked af, at han tog hul på sin barsel på igangsættelsesdagen, hvis så baby ikke kom før 3 dage senere. Det synes jeg er lidt spild. Men hvis nu jeg får veer med det samme, er det jo meget rart han er der 
Så jeg er i syv sind, fordi jeg jo ikke kan vide, hvad der sker. Hvad ville i gøre? Grundet hans arbejdes art (journalist) er det ikke altid lige til "bare lige at få fri" en dag, og jeg ved ikke, om det ville blive taget ud af hans barsel. Hvis det gør, og der ikke sker noget videre, er det spild, synes jeg.
What to do? Hvad ville i?
Jeg havde min kæreste med hele vejen.
Jeg tænkte slet ikke tanken, at han IKKE skulle med.
Han havde først barsel fra den dag barnet blev født, men hvordan det forgår på de forskellige arbejdspladser ved jeg jo så ikke. Men her galdt hans barsel først fra den dag, hvor vores søn kom til verden.
Og han var med dagen før også, kan ikke huske om han tog den som en feriefri dag, eller hvordan. Eller bare fik lov at få fri??
Nå, men jeg ville ihvertfald ikke kunne undvære ham, og den støtte det alligevel er at have ham med på sidelinjen

Jeg fødte dog ret hurtigt.
Fik lagt en stikpille, som modnede mig natten over, så tog de vandet dagen enfter og 3½ time senere var min søn født.
Men man har jo hørt om andre, hvor det tager flere dage, og så ved jeg ikke hvordan reglerne fungere?!
*Camilla 41+0