gør det ondt at føde?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

jolu

har slet ikke kunne svare på dette, da jeg synes det er et underligt spørgsmål..... gør det ondt at føde......Altså du kan ihvertfald konkludere, at det kilder ikke! Men er noget af det mest naturlige i verden.....som man klarer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jolu skriver:

har slet ikke kunne svare på dette, da jeg synes det er et underligt spørgsmål..... gør det ondt at føde......Altså du kan ihvertfald konkludere, at det kilder ikke! Men er noget af det mest naturlige i verden.....som man klarer....

Nu spurgte hun jo så ikke OM det gør ondt, men HVOR ondt det gør - og det er (sgu) da en helt naturlig ting at vi som er "uden for fødeklubben" endnu spørger til de ting vi ikke forstår, eller hvad synes du? Og hvis du læser svarene igennem opdager du jo så også at der er STOR forskel på hvordan folk har oplevet smerterne ved at føde / have veer, så spørgsmålet er da helt relevant at stille for en som ikke har prøvet det selv.

Igen må jeg undre mig over at folk gider bruge tid på at svare på hvad de IKKE kan / vil / gider svare på - men stadig har tid til at smide en "rulle-øjne smiley" ind. I får så lige en af mig

Anmeld

30. januar 2009

nanna with

bommelomprut skriver:

hej jeg vil gerne vide HVOR ondt det gør at føde? .

hej jeg ville bare lige fortælle om min afaring. jeg var meget bange da jeg skulle føde. men smærten var til at hådtere det er faktisk som om man har ondt i maven og skal på wch hehe jeg bad nakose lægen om at gå da jeg ikke syntes det var nødvendigt med smærte stilende og jeg kan anbefale at føde uden da du nemmere kan arbejde med veerne ., mit råd vær ikke bange det skal nok gå

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Det kan man jo ikke beskrive eller forklare.....lidt ligesom at skulle forklare hvordan sex føles, for en som ikke har prøvet det....nej, visse ting skal opleves og ikke beskrives.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.