gør det ondt at føde?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

DK

Jeg kan bedst beskrive smerten, som når man hamrer en tå ind i et stoleben, eller får et gok på næsen. Den slags HELT VILDT INTENSE smerte, hvor man slet ikke ved hvad man skal gøre af sig selv, og så ganget med 100000, naturligvis!!

Desværre....

Knus Ditte der fødte på 5 timer fra første ve til barn, og glæder sig til at gøre det igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Mumto3

Vil bare lige sige to ting:

For det første, så gør VEERNE ondt, meget ondt, men mellem hver ve er der en VEPAUSE, og der er du smertefri. Så når du har ve, kan du altid tænke på at lige om lidt, om 30 sek. så er denne ve slut og så får jeg en pause!

For det andet, så kan jeg kun på det aller aller varmeste anbefale dig at læse bogen: Fødselssmerte skrevet af Pia Hern. Den er fantastisk, og svare på alt omkring smerte ved at føde og smertelindring.

Anmeld

29. januar 2009

miver

bommelomprut skriver:

hej jeg vil gerne vide HVOR ondt det gør at føde? .

Det gør skide ondt , men det er hurtigt glemt når først den skønne unge er i ens arme glemmerman hurtig (smiler(, tror deter forskelligt hvilke smertetaske man har .
Veerne i udvidnings perioden var værst for mig avs ;O)
knus Mie

Anmeld

30. januar 2009

malou

HeY skriver:

Hvorfor vil du ikke have flere børn ?

fordi jeg havde så mange smerter i 18 timer... og det kan jeg ikke overskue een gang til uanset hvor meget jeg elsker min baby dreng nu er det også kun 2 md siden og som min kæreste siger: lad os snakke om det om 2 år igen...smiler..måske får han ret...

knus malou

Anmeld

30. januar 2009

monstar99

Jeg har detsværre ikke oplevet at føde da Min søn blev taget ved aks, men har idag en føles af at der mangler noget.
Det var for nemt.
Tror mig når du kommer tætter på termin tænker du ikke på smerterne ved at føde, men bare på at få den ud af din mave.

Jeg var også hunde rad for smerterne istarten.

Det skal nok gå

Ellers er der jo altid pks

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

ohh min veninde udtalte sig om sin smerte under fodsel, som at faa sin arm skaaret af uden bedovelse, da jeg kom og besogte hende paa hospitalet. glemmer jeg aldrig

Anmeld

30. januar 2009

Mathilde

Puh....

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

malou skriver:

fordi jeg havde så mange smerter i 18 timer... og det kan jeg ikke overskue een gang til uanset hvor meget jeg elsker min baby dreng nu er det også kun 2 md siden og som min kæreste siger: lad os snakke om det om 2 år igen...smiler..måske får han ret...

knus malou

Hej Malou....

Der er jo heldigvis andre muligheder at få dem ud på... Det skal jo ikke være det der afgør om du/I får flere børn...

Men det er svært at tage stilling til nu, når man sidder med sådan en lille fyr... så er lysten jo ikke så stor... så har man kun øjne for sin lille dejlige baby...

Anmeld

30. januar 2009

Christinahr

3 gangs mor skriver:

Det at føde gør ikke ondt på mig ,, Det er veerne inden der gør nas

Same here

Anmeld

30. januar 2009

pusling30

bommelomprut skriver:

hej jeg vil gerne vide HVOR ondt det gør at føde? .

For mig, har det ikke gjort ondt de 3 gange jeg har født, jeg har ikke fået smertestillende og veerne har bare føltes som om det nev i lænden, men direkte ondt gjorde det ikke.. Men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.