gør det ondt at føde?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.231 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

bommelomprut

hej jeg vil gerne vide HVOR ondt det gør at føde? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Pia.

Kan man beskrive det med nogen anden smerte ??? NEJ det kan man ikke, ja det gør skide hamrende ondt at føde, men man overlever og man ved at smerten har en ende... og bedst at alt hvad der kommer ud til en..

men jo for pokker det gør ondt.... - men sjovt nok er det jo en smerte de fleste glemmer ret hurtigt, ellers fik vi nok ikke mere end den første eller valgte andre muligheder til at få dem ud

Knus Pia - som har født 3 børn og godt kunne nuppe en nummer fire også selom jeg kender smerten allerede...

Anmeld

29. januar 2009

bommelomprut

okay, det gjorde mig bestemt ikke mindre bange, hihihi .

hilsen mig.

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

bommelomprut skriver:

okay, det gjorde mig bestemt ikke mindre bange, hihihi .

hilsen mig.

Det er jo sådan med den enkle kvinde at man mærker smerte meget forskelligt - så for dig er smerten måske anderledes end den er for mig...

Du skal IKKE være bange, det er jo også en stor ting i sig selv at føde og selve arbejdet omkring veerne oplever alle jo også forskelligt...

Hvornår skal du føde ? knus Pia.

Anmeld

29. januar 2009

Mca<3

Det at føde gør ikke ondt på mig ,, Det er veerne inden der gør nas

Anmeld

29. januar 2009

bommelomprut

PiaR skriver:

Det er jo sådan med den enkle kvinde at man mærker smerte meget forskelligt - så for dig er smerten måske anderledes end den er for mig...

Du skal IKKE være bange, det er jo også en stor ting i sig selv at føde og selve arbejdet omkring veerne oplever alle jo også forskelligt...

Hvornår skal du føde ? knus Pia.

jeg har været gravid i 1½ måned ca

Anmeld

29. januar 2009

bommelomprut

3 gangs mor skriver:

Det at føde gør ikke ondt på mig ,, Det er veerne inden der gør nas

okay hihi

Anmeld

29. januar 2009

starsofheaven

Selve det at føde barnet, når man skal presse sit barn ud gør ikke ondt, eller jo det gør det men det er ingenting i forhold til veerne sys jeg. Jeg havde veer 3 dage og kæmpede time for time uden søvn eller noget og da jeg endelig kom på hospitalet tog det ca 10 timer, men det er veerne der er værst, det gør forfærdelig ondt, ja jeg kan ik sidde her og beskrive det, det kan man ik, smerten har du glemt når du har født og så kan man se tilbage og bare huske det gjorde fordærelig ondt.

Anmeld

29. januar 2009

Tinc

Jo, det gør nas, men det er en begrænset periode. Og med en god vejrtrækning kommer man RIGTIG langt.
Ved min anden fødsel havde jeg måske max 4 veer der var ulidelige, fordi jeg kunne styre smerten med mit åndedræt indtil overgangsfasen.

SÅ tag imod al den fødselsforberedelse du kan få, og held og lykke med det

Tine

Anmeld

29. januar 2009

malou

Jeg har stadig ikke glemt smerterne som mange siger når de har født!!! Jeg troede serøst ikke man kunne have så ondt uden at dø af det!!! Det er ikke for at gøre dig bange... det skal du ikke blive ihvertfald... man overlever jo og som Pia skriver får man det dejligeste lille væsen ud af det!!

knus malou... som kun skal have den ene søn jeg allerede har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.