gør det ondt at føde?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Diana...

Jeg ved det ikke men kan fortælle dig det inden for en måned hi hi

Knus Diana som skal føde hjemme og GLÆDER sig helt vild os selv om jeg ved at det kommer til at gøre nas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

eliasogmor

jeg syntes ikke det gjorde så ondt som jeg troede det ville gøre...jeg vil beskrive det som om at hele min underdel brændte...men kun når der var presve...

Anmeld

29. januar 2009

malou

eliasogmor skriver:

jeg syntes ikke det gjorde så ondt som jeg troede det ville gøre...jeg vil beskrive det som om at hele min underdel brændte...men kun når der var presve...

bare det var mig... hahaha

Anmeld

29. januar 2009

BinaMor

jeg mærkede ikke særligt at presse hende ud men underne veerne......jeg troede jeg skulle dø! seriøst! men der er en grund til at man vil gøre det igen!

Anmeld

29. januar 2009

eliasogmor

malou skriver:

bare det var mig... hahaha

ja jeg havde vist noget af en drømmefødsel......

Anmeld

29. januar 2009

Lullaby

Nej det at føde er ikke så slemt men veerne gør bare nas! Fuck, en værre smerte opleves ikke tror jeg.. men for fanden man overlever

Anmeld

29. januar 2009

Marie;-)

Det er den værste smerte!! Altså det er veerne der gør så frygtelig ubeskriveligt ondt - så jeg ønskede at flygte fra min krop.

Sorry..... Men du spurgte jo. Og sådan havde jeg det begge gange!!!

Men det er jo ikke alle der oplever dette!

Marie

Anmeld

29. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det gør nas Men bare rolig, efter lidt tid glemmer du det igen

Anmeld

29. januar 2009

HeY

malou skriver:

Jeg har stadig ikke glemt smerterne som mange siger når de har født!!! Jeg troede serøst ikke man kunne have så ondt uden at dø af det!!! Det er ikke for at gøre dig bange... det skal du ikke blive ihvertfald... man overlever jo og som Pia skriver får man det dejligeste lille væsen ud af det!!

knus malou... som kun skal have den ene søn jeg allerede har

Hvorfor vil du ikke have flere børn ?

Anmeld

29. januar 2009

Heidi.

Hej

Ja det gør skide hamrende ondt.. Jeg har født 2 gange.. og jeg syntes det er det værste jeg har oplevet.. Det gør ufatteligt ondt..

Men det er også det bedste der er sket mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.