Vægtøgning de sidste 10 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Zelinasmor

A&F skriver:

Jaa det var faktisk nice. Havde forberedt en del kure jeg skulle på efter, for at tabe mig. Men det røg jo af sig selv.

Ja det må man sige.  Skønt skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Clisolka

Jeg tror der hoppede 6-8 kg på til sidst! Det gik ret hurtigt med vægten de sidste 10 uger fordi jeg gik rundt med en uopdaget graviditetssukkersyge - der først blev opdaget i uge 37 

Jeg endte på +23 kg 

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Jeg tror der hoppede 6-8 kg på til sidst! Det gik ret hurtigt med vægten de sidste 10 uger fordi jeg gik rundt med en uopdaget graviditetssukkersyge - der først blev opdaget i uge 37 

Jeg endte på +23 kg 

Ej, det var da ubehageligt. Hvordan opdagede du det? Hvilke symptomer havde du? Synes det er en fin vægtøgning når man tænker på graviditets sukkersygen

Anmeld

5. oktober 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Ej, det var da ubehageligt. Hvordan opdagede du det? Hvilke symptomer havde du? Synes det er en fin vægtøgning når man tænker på graviditets sukkersygen

Jeg havde som sådan ingen symptomer. Ikke hvad jeg mærkede noget af. 

Jeg var til et tjek hos jordemoderen, hvor jeg havde for meget sukker i urinen, så de sendte mig videre til en glukosebelastning (igen igen). Så langt nåede jeg dog ikke, for blodsukkeret var alt for højt, så de måtte ikke give mig glukosen. 

Dagen efter fik vi et møde på riget (mit fødested var Holbæk) og så var det ellers på insulin og måle blodsukker 7 x dagligt de sidste 14 dage 

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Jeg havde som sådan ingen symptomer. Ikke hvad jeg mærkede noget af. 

Jeg var til et tjek hos jordemoderen, hvor jeg havde for meget sukker i urinen, så de sendte mig videre til en glukosebelastning (igen igen). Så langt nåede jeg dog ikke, for blodsukkeret var alt for højt, så de måtte ikke give mig glukosen. 

Dagen efter fik vi et møde på riget (mit fødested var Holbæk) og så var det ellers på insulin og måle blodsukker 7 x dagligt de sidste 14 dage 

Sikke en omgang  Og hvor surt at det blev opdaget så sent. Jeg troede at man ville have en masse symptomer. Skræmmende at tænke på at man faktisk kan gå rundt med det uden at være klar over det.

Anmeld

5. oktober 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Sikke en omgang  Og hvor surt at det blev opdaget så sent. Jeg troede at man ville have en masse symptomer. Skræmmende at tænke på at man faktisk kan gå rundt med det uden at være klar over det.

Ja, det er faktisk lidt skræmmende at tænke på. Heldigvis havde jeg ikke så lang tid tilbage, så det var til at holde ud (jeg hader nåle) 

Anmeld

5. oktober 2011

Silja&Noam

xoxotasha skriver:

Det har du sgu klaret flot!  Det kan du i hvert fald godt være stolt af. Det er bare heller ikke fedt at skulle smide 20 kg bagefter.

Tak jeg kaster tilgengæld os op stadig så det spiller nok os en rolle men jeg håber på max 15 kg i alt

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

Babymor2010 skriver:

Ja, det er faktisk lidt skræmmende at tænke på. Heldigvis havde jeg ikke så lang tid tilbage, så det var til at holde ud (jeg hader nåle) 

Ja, heldigvis for det da  Jeg vil heller ikke stikkes frivilligt da

Anmeld

6. oktober 2011

Zelinasmor

SiljasMoar skriver:

Tak jeg kaster tilgengæld os op stadig så det spiller nok os en rolle men jeg håber på max 15 kg i alt

Det har du nok ret i  Det er da træls for dig  Men ja.  for de magiske 15 kg

Anmeld

6. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg er i uge 39 nu og synes at det er her de sidste uger at vægten er begyndt at stige, de første måneder tog jeg ikke særlig meget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.