Vægtøgning de sidste 10 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Zelinasmor

A&F skriver:

Jeg tog 8 kg på indtil uge 30. Fødte i uge 39, og jeg havde taget 3 kg på oveni. I alt 11 kg

Hold da op, det var godt nok flot!  Gjorde du noget specielt for at passe på vægten? Eller var du bare heldig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

A&F

xoxotasha skriver:

Hold da op, det var godt nok flot!  Gjorde du noget specielt for at passe på vægten? Eller var du bare heldig?

Tak tak. Jamen jeg tabte 4 kg i starten af graviditeten pga. kvalme. Spiste faktisk meget sundt, og plejer at have lyst til søde ting, men mystisk nok, havde jeg ikke en for sød tand i graviditeten. Spiste dog mørk chokolade, min bedste ven. Men min appetit var heller ikke så stor i graviditeten. Jeg trænede også 2-3 gange i ugen, indtil 7 mdr. Har spist sundt og varieret hele vejen. 5 uger efter fødslen havde jeg tabt de 11 kg jeg tog på, og plus 2 kg ekstra. Det var nice

Anmeld

5. oktober 2011

banditten2011

xoxotasha skriver:

Hej alle i dejlige damer 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget i hver især tog på de sidste ca. 10 uger af jeres graviditet?

Er det her det går stærkt? - Eller?

Uddyb gerne!

Jeg er idag 34+6 og har taget omkring 4-5 kilo på indtil videre så regner med jeg kan holde den på under 10 kilo.. det håber jeg ihvertfald

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

A&F skriver:

Tak tak. Jamen jeg tabte 4 kg i starten af graviditeten pga. kvalme. Spiste faktisk meget sundt, og plejer at have lyst til søde ting, men mystisk nok, havde jeg ikke en for sød tand i graviditeten. Spiste dog mørk chokolade, min bedste ven. Men min appetit var heller ikke så stor i graviditeten. Jeg trænede også 2-3 gange i ugen, indtil 7 mdr. Har spist sundt og varieret hele vejen. 5 uger efter fødslen havde jeg tabt de 11 kg jeg tog på, og plus 2 kg ekstra. Det var nice

Det er altså også virkelig flot af dig. Og  for at du har haft motivationen til at træne og spise sundt næsten hele vejen. Det kan jeg bestemt ikke prale af.  Det må være en dejlig fornemmelse at komme ud bagefter og så endda med -2 kg ekstra.

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

banditten2011 skriver:

Jeg er idag 34+6 og har taget omkring 4-5 kilo på indtil videre så regner med jeg kan holde den på under 10 kilo.. det håber jeg ihvertfald

Det var godt nok ikke meget.  Super flot  Hvordan har du kunne holde den på så lidt?

Anmeld

5. oktober 2011

banditten2011

xoxotasha skriver:

Det var godt nok ikke meget.  Super flot  Hvordan har du kunne holde den på så lidt?

tror det er fordi jeg tod en 7 kilo på hen over julen hvor jeg blev gravid i Feb så der har været noget han kunne tage af i forvejen

Anmeld

5. oktober 2011

Silja&Noam

Jeg har stemt andet. De sidste 10 uger har jeg taget 0,5 kg på. Men de første 8 uger tog jeg 5 kg på, så jeg er helt tilfreds med der ik er kommet mere på vægten..

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

banditten2011 skriver:

tror det er fordi jeg tod en 7 kilo på hen over julen hvor jeg blev gravid i Feb så der har været noget han kunne tage af i forvejen

Ja okay. Men det er da stadig super flot synes jeg!

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

SiljasMoar skriver:

Jeg har stemt andet. De sidste 10 uger har jeg taget 0,5 kg på. Men de første 8 uger tog jeg 5 kg på, så jeg er helt tilfreds med der ik er kommet mere på vægten..

Det har du sgu klaret flot!  Det kan du i hvert fald godt være stolt af. Det er bare heller ikke fedt at skulle smide 20 kg bagefter.

Anmeld

5. oktober 2011

A&F

xoxotasha skriver:

Det er altså også virkelig flot af dig. Og  for at du har haft motivationen til at træne og spise sundt næsten hele vejen. Det kan jeg bestemt ikke prale af.  Det må være en dejlig fornemmelse at komme ud bagefter og så endda med -2 kg ekstra.

Jaa det var faktisk nice. Havde forberedt en del kure jeg skulle på efter, for at tabe mig. Men det røg jo af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.