Vægtøgning de sidste 10 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Zelinasmor

tanja. skriver:

Der var ikke plads til så meget mad MEN tilgengæld spiste jeg nok hver time fordi jeg var sulten

Havde så os slem bækkenløsning så sku ligge på sofaen meget, så havde jeg været liiiidt mere aktiv kunne jeg måske holdt kiloerne lidt nede

Nej, det med store måltider er vidst ved at være udelukket  Jeg spiser også ca. med en time eller tos mellemrum.

ØV hvor surt med bækkenløsningen. Så er det altså heller ikke nemt at holde vægten nede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mka

Jeg syntes faktisk ikke rigtig jeg tog så meget på til sidst 1-2 kg vil jeg skyde på. tog mest på omkring uge 15 til 25.

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

xoxotasha skriver:

Nej, det med store måltider er vidst ved at være udelukket  Jeg spiser også ca. med en time eller tos mellemrum.

ØV hvor surt med bækkenløsningen. Så er det altså heller ikke nemt at holde vægten nede!

Nej det er ikke lige en tre retters menu man gnaver sig igennem

Det var det, blev sygemeldt i uge 16 så vægten tog hurtig fart Denne gang er jeg 10+1 og har kun taget knap 1,5 kg ind til videre

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Mka skriver:

Jeg syntes faktisk ikke rigtig jeg tog så meget på til sidst 1-2 kg vil jeg skyde på. tog mest på omkring uge 15 til 25.

Det var da rart for dig. Man er i forvejen godt tung og belastet af vægten når man når hertil synes jeg. Jeg synes også mit gik stærkt i den periode. Specielt fra uge 20-26.  

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

tanja. skriver:

Nej det er ikke lige en tre retters menu man gnaver sig igennem

Det var det, blev sygemeldt i uge 16 så vægten tog hurtig fart Denne gang er jeg 10+1 og har kun taget knap 1,5 kg ind til videre

Stakkels dig. Øv, og så allerede fra uge 16  Håber det bliver lidt lettere for dig denne gang. Og godt gået at du ikke har taget mere på!

Anmeld

5. oktober 2011

Isabeau

Okay. Jeg synes bare det er svært ikke at overskride de der MAKS 15 kg som sundhedsstyrrelsen anbefaler.  Men jeg havde også tænkt at ca. 5 kg de sidste 10 uger ville være realistisk. Tak for svar

Det syns jeg godt nok også!! At det er svært ikke og ta´ KUN de 15 kg. på!?

Jeg startede ud med 58 kg. og vejer nu 80,3 kg., men sådan er det nu bare - ligner en sæk kartofler, men det er heldigvis snart slut er gravid i uge 31+5 nu med en pige mere.

Har først taget de mange kg. på nu her sidste i graviditeten.

Har i forvejen Stella på 2 år og 1 mdr. og med hende tog jeg 25 kg. på! Smed dem i løbet af ca. 10 mdr., så det gør jeg da også denne gang + lidt mere

Anmeld

5. oktober 2011

Moms

Hej

Jeg er i uge 31+1 nu, så jeg kan altså ikke stemme.

Jeg har ført vægtskema siden jeg blev gravid og har haft en meget stabil tilvækst i 2 hastigheder (nu 3) under graviditeten.

Kurven var først stejl, så fladede den mere ud og nu er den knækket og er blevet endnu mere flad.

Dvs. de sidste to uger har jeg slet ikke taget så meget på som tidligere og det ser ud til at være stabilt. Jeg har taget 10 kg på i dag.

Min appetit er ikke ændret og jeg mærker masser af liv.

Prøv at søge på "vægt stigning mit ynglingsemne", hvor nogle har svaret på mit spørgsmål om hvordan de tog på under graviditeten.

Moms

Anmeld

5. oktober 2011

A&F

Jeg tog 8 kg på indtil uge 30. Fødte i uge 39, og jeg havde taget 3 kg på oveni. I alt 11 kg

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Isabeau skriver:

Det syns jeg godt nok også!! At det er svært ikke og ta´ KUN de 15 kg. på!?

Jeg startede ud med 58 kg. og vejer nu 80,3 kg., men sådan er det nu bare - ligner en sæk kartofler, men det er heldigvis snart slut er gravid i uge 31+5 nu med en pige mere.

Har først taget de mange kg. på nu her sidste i graviditeten.

Har i forvejen Stella på 2 år og 1 mdr. og med hende tog jeg 25 kg. på! Smed dem i løbet af ca. 10 mdr., så det gør jeg da også denne gang + lidt mere

Jeg synes i hvert fald det er lidt urealistisk når de skriver MAKS!  Det var godt nok hurtigt du smed alt igen.  Jeg håber at kunne gøre det samme.

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Moms skriver:

Hej

Jeg er i uge 31+1 nu, så jeg kan altså ikke stemme.

Jeg har ført vægtskema siden jeg blev gravid og har haft en meget stabil tilvækst i 2 hastigheder (nu 3) under graviditeten.

Kurven var først stejl, så fladede den mere ud og nu er den knækket og er blevet endnu mere flad.

Dvs. de sidste to uger har jeg slet ikke taget så meget på som tidligere og det ser ud til at være stabilt. Jeg har taget 10 kg på i dag.

Min appetit er ikke ændret og jeg mærker masser af liv.

Prøv at søge på "vægt stigning mit ynglingsemne", hvor nogle har svaret på mit spørgsmål om hvordan de tog på under graviditeten.

Moms

Okay, det synes jeg er super flot! 10 kg var ikke meget. Men så kan du sikkert sagtens holde den på maks 15kg.  Jeg vil da lige prøve at læse nogle af svarene på dit spørgsmål. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.