Ultalyd uge 7..Vaginalt eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Jelles

NJN skriver:

Nu jeg lige nød til at hører.. Det lyder som om, der er mange der har fået scanning i uge 7???

Det er da ikke alle der får tilbudt det, er det?? 

Jeg fik scanning 4+0 & 5+0 og nu igen 6+3.... men det grundet tid. abort og svære fertilitetsproblemer.

Skal dog lige siges det er hos en privatklinik, men stadig betalt gennem det off.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Jelles

-Sigrid- skriver:

Jeg ved ikke om man bliver scannet ude eller indenfor, men jeg tror ikke 2 så små drenge vil syntes det er spændende at se en lille klump, for det er jo alt det ligner på det tidspunkt  Det er fantastisk for dig og din kæreste at se hjertet banke, men de to små vil nok kede sig  Prøv at tage dem med i uge 14 eller der omkring, evt til kønsscanning, så ligner det en baby og så bliver de ikke forvirret 

Som skrevet tidl. vi ved godt der ikke er meget at se... men vi vil gerne have dem involveret, da de er skilsmisse børn og meget følsomme drenge, og de skal føle de er en del af det...

Især fordi den ene virkelig ønsker en søster/bror... og bare det de kan se en lille ting blinke, vil betyde meget for dem... det jo forskelligt for barn til barn, hvad der intereserer.

Anmeld

5. oktober 2011

CmarianN

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

hvordan foregår uge 7 ultralyd..?

vi vil gerne have min mands to små drenge på 6 & 7 år med ind, men ski ikke hvis lægen beder mig smide benklæderne....

Jeg blev scannet i uge 9 og der var det af med benklæderne

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Jelles skriver:

Som skrevet tidl. vi ved godt der ikke er meget at se... men vi vil gerne have dem involveret, da de er skilsmisse børn og meget følsomme drenge, og de skal føle de er en del af det...

Især fordi den ene virkelig ønsker en søster/bror... og bare det de kan se en lille ting blinke, vil betyde meget for dem... det jo forskelligt for barn til barn, hvad der intereserer.

Ja okay, enorm fedt du har taget dem sådan ind 

Anmeld

5. oktober 2011

Miss T

Jeg har fået lavet den vaginalt på det tidspunkt 2 gange!

Anmeld

5. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg blev scannet udenpå da jeg var 7 uger henne ...

Så vidt jeg ved har det meget at gøre med ens fysik at gøre.

Anmeld

5. oktober 2011

lilledittemor

Jeg var til scanning da jeg var 8+4 - det var udenpå maven (:

Anmeld

5. oktober 2011

lilledittemor

Jelles skriver:

Hvor er det dejligt at du gerne vil involvere dem (:

Men tænk nu hvis det der ikke må ske, sker.. og i ikke kan se hjerteblink, eller der er noget andet galt - det ved i jo ikke hvordan i reagerer på..

Så mens det stadig er så risikabelt, er det måske bedst at de ikke tager med? - hvis det er en privatklinik, så får i nok dvd og billeder med hjem i kan vise frem (:

for at jeres spirer har det helt fantastisk

Anmeld

5. oktober 2011

samantha1986

Jeg skal selv til lægen i uge 45. der er jeg ca 10 uger henne. Er det hos lægen man får en vaginal scanning og gør det ondt?

Jeg synes ikke det er så fedt at kæresten skal med ind, men hvis man kan høre hjertet slå vil jeg da heller ikke lade ham stå ude og vente

Anmeld

6. oktober 2011

Jelles

-Sigrid- skriver:

Ja okay, enorm fedt du har taget dem sådan ind 

De gjorde det nemt for mig at elske dem såen, fra første dag, gav de mig ubetinget hengivenhed... det er virkelig nogle dejlige drenge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.