Ultalyd uge 7..Vaginalt eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mom2012

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

hvordan foregår uge 7 ultralyd..?

vi vil gerne have min mands to små drenge på 6 & 7 år med ind, men ski ikke hvis lægen beder mig smide benklæderne....

Ja min var. Så var der større chance for at se noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Isabeau

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

vi vil gerne have min mands to små drenge på 6 & 7 år med ind, men ski ikke hvis lægen beder mig smide benklæderne....

Jeg fik en scanning i uge 6 sidste gang, jeg var gravid, fordi jeg fik stærke smerter, som de troede var en graviditet udenfor livmoderen, men det viste sig at være en STOR cyste som sad på min æggestok. Den blev mindre jo "gravidere" jeg blev

Men det var en Vaginal scanning - desuden mener jeg heller ikke at der må være mere en 1 inde til scanningen, uanset om det er udenfor maven eller vaginalt?? Sådan stod der i mit brev sidst om NF scanningen.

Anmeld

5. oktober 2011

NJN

Nu jeg lige nød til at hører.. Det lyder som om, der er mange der har fået scanning i uge 7???

Det er da ikke alle der får tilbudt det, er det?? 

Anmeld

5. oktober 2011

Mom2012

NJN skriver:

Nu jeg lige nød til at hører.. Det lyder som om, der er mange der har fået scanning i uge 7???

Nej vi købte selv. Det var fordi vi sjulle til Australien så ville vi gerne være sikker på alt var som det skulle være

Anmeld

5. oktober 2011

Zelinasmor

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

Jeg blev scannet 7+2 vaginalt. De sagde at de meget sjældent gør det udenpå fordi det nærmest er umuligt at se noget.

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg ved ikke om man bliver scannet ude eller indenfor, men jeg tror ikke 2 så små drenge vil syntes det er spændende at se en lille klump, for det er jo alt det ligner på det tidspunkt  Det er fantastisk for dig og din kæreste at se hjertet banke, men de to små vil nok kede sig  Prøv at tage dem med i uge 14 eller der omkring, evt til kønsscanning, så ligner det en baby og så bliver de ikke forvirret 

Anmeld

5. oktober 2011

MorDk

Jeg blev scannet vaginalt i 7.uge...

Anmeld

5. oktober 2011

Bette-mor9o

Den første graviditet blev jeg scannet indvendig. 10+
Og da jeg var 7 uger henne med min anden graviditet, blev jeg også scannet indvendig. Er nu 13 uger henne.

Og jeg mener heller ikke at der må komme børn med, desværre. Vores søn må ikke komme med til NF scanningen, her på fredag. Og når du kun er 7 uger henne, så er det en lille bette klat, ikke en baby (foster) endnu.

Anmeld

5. oktober 2011

chael

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

Da jeg blev scannet i uge 8, denne graviditet, der var det en indvendig scanning.

Og de fleste jeg har hørt om, der er blevet scannet så tidligt, der har det været vaginalt.

Har sjældent hørt om de gør det udenpå, da livmoderen stadig ligger langt nede i bækkenet

*Camilla 41+0

Anmeld

5. oktober 2011

chael

NJN skriver:

Nej, det er ikke noget alle får.

Jeg fik ingen tidlig scanning i de 2 første graviditeter.

Men fik her i den 3. Det var fordi jeg havde SÅ meget kvalme, at jeg ikke kunne være nogen steder.

Så de mistænkte tvillinger. Men der er altså kun 1

*Camilla 41+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.