Ultalyd uge 7..Vaginalt eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Silja&Noam

Det er vaginalt. Lægen kan ik se noget uden på maven så tidligt. Det har jeg altid fået at vide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Moms

Hej,

jeg blev scannet udenpå uge 7+4 af overlægen i Ålborg. Jeg kom og troede, jeg skullle scannes vaginalt, men det sagde han slet ikke var nødvendigt.

Ud fra besvarelserne på din tråd, tror jeg det afhænger meget af hvem der scanner og hvordan baby ligger. Du kan jo evt. forhøre dig på forhånd.

Moms

Anmeld

5. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Da jeg var 10 uger henne fik jeg en scanning, og det var vaginalt... Kiggede osse temmelig meget på hende og sagde "WHAT" - havde ikke lige regnet med at jeg skulle smide bukserne...

Anmeld

5. oktober 2011

Julemusen

Er enig med de andre, kommer helt an på hvordan din livmoder ligger. JEg er blever scannet varginalt alle gangene, da min lå meget tilbage.. 

Derudover ville jeg lige sige, at hvis det er scanning på sygehuset, så tror jeg ikke i får lov til at tage hans børn med ind. Det måtte vi i hvert fald ikke. Men hvis det er en i betaler for ekstra, så ved jeg ikke hvordan reglerne er. 

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Kitty-Katten skriver:

Er enig med de andre, kommer helt an på hvordan din livmoder ligger. JEg er blever scannet varginalt alle gangene, da min lå meget tilbage.. 

Derudover ville jeg lige sige, at hvis det er scanning på sygehuset, så tror jeg ikke i får lov til at tage hans børn med ind. Det måtte vi i hvert fald ikke. Men hvis det er en i betaler for ekstra, så ved jeg ikke hvordan reglerne er. 

vi ville kun have hans drenge med ind, hvis det var uden på mavsen... så kan jeg ikke se noget slemt idet... vi vil gerne havde er så involveret så muligt, så de føler de er en del af det....

Anmeld

5. oktober 2011

Julemusen

Kan jeg sagtens forstå

Men da vi var til scanning var det kun den gravide + en der måtte komme med ind til scanningen. Sådan var reglerne bare. Men er måske forskelligt fra hospital til hospital. 

Anmeld

5. oktober 2011

Muhmi

Jeg blev scannet indvendig de første gange... Det var først ved MD-scanning at jeg blev scannet udvendig

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Kitty-Katten skriver:

Kan jeg sagtens forstå

Men da vi var til scanning var det kun den gravide + en der måtte komme med ind til scanningen. Sådan var reglerne bare. Men er måske forskelligt fra hospital til hospital. 

det er oppe på en klinik ( fertilitetsklinik), hvor jeg har min egen gynækolog.... han er bare så sød og dejlig... kendt ham i ti år.... så var / er det gennem mavsen, ville der ikke være nogen problemer

Anmeld

5. oktober 2011

Julemusen

SUPER  VIlle bare være synd hvis i stod ligesom os, og de ikke måtte komme med ind. Held og lykke med scanningen! 

Anmeld

5. oktober 2011

Sof

De scanner jeg fik i henholdsvis uge 6-7-9 og 11 var vaginalt, det avr først til NF scanning at det var uden på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.