Ultalyd uge 7..Vaginalt eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.429 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Jelles

Hey dejlige piger...

hvordan foregår uge 7 ultralyd..?

vi vil gerne have min mands to små drenge på 6 & 7 år med ind, men ski ikke hvis lægen beder mig smide benklæderne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mira0911

Mener den foregår uden på maven, hvis lægen ikke kan se de ting han skal se ordenligt, så scanner han indvendigt... 

Anmeld

5. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg blev scannet indvendig i uge 7+2

Anmeld

5. oktober 2011

SpunkenJo

Jelles skriver:

Hey dejlige piger...

hvordan foregår uge 7 ultralyd..?

vi vil gerne have min mands to små drenge på 6 & 7 år med ind, men ski ikke hvis lægen beder mig smide benklæderne....

Både i uge 7 og 9 blev jeg skannet vaginalt.

Det giver det rette billede for det hele ligger jobhelt nede. Det er ret svært at fange fra maven, når der er et skamben i vejen....

Vaginalt gør også at man kan tjekke æggeledere, livmoder og meget mere. Skanningen er ikke særlig behagelig, men den viser det rette billede af situationen

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Tak for jeres indlæg, mere så man lige ved hvad man skal forberede sig på :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Her var det vaginalt. Fosteret er jo så småt det kan være svært at scanne ordentligt gennem maven :-)

Anmeld

5. oktober 2011

CA

Jeg blev scannet indvendig i uge 13(det var jeg ikke forberet på). Jeg tror ikke jeg ville tage nogen med. I mit tilfælde var det meget sådan "huhej af med bukserne og ingen forhæng osv." Skulle ikke nyde noget af at have børn med i hvert fald 

Anmeld

5. oktober 2011

>>Carina<<

Da jeg var til nf var jeg ik helt så langt henne som de troede og der blev hun nødt til at scanne vaginalt. Også da jeg var til en scanning omkring uge 9. Men når det er sagt så har de fleste sygehuse vidst den regel at man kun må ha én person med ind og ikke børn

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Min mand menete bare at hans ex begge gange allerede tidligt fik på mavsen, men synes bare det lød vildt, at de allerede kan se igennem maven, om alt er ok, så tidligt...er jo kun i 7 uge

Anmeld

5. oktober 2011

Kit

Jeg fik en terminsscanning 6+6 og det var vaginalt. Personligt tror jeg ikke at børn på 6 og 7 år får noget ud af sådan en scanning - det ligner jo ikke en baby, men bare en plet.

For os voksne var det dog en fantastisk oplevelse, at se det lille hjerte banke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.