Minus søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

CA

Pyyy det lyder hårdt! Altså jeg har virkelig stor respekt for tvillingeforældre!  
Vi har også lige været igennem en længere periode med natteroderi. Johannes er 8 mdr. nu. Jeg tror det er fordi, der sker så meget i deres kroppe lige nu. De opdager meet mere af verdenen lige i de her måneder og ALT blir undersøgt. Er de ikke ved at lære at kravle og få tænder? 

HVIS nu du gav dem mere mad om dagen og vælling lige før sengetid, ku det også være du slap for at give mad om natten. Har du prøvet at gi dem rugbrød og kartofler? Eller er det kun grød de får? Tænker, om de måske snart skal have noget der fylder lidt mere i maven... 

Jeg håber I finder en løsning der fungerer for Jer. For det der er da bare vildt hårdt! Det er da godt at den store ikke vågner af dem  hvis man skal se en positiv ting ved det

btw... De børn er virkelig smukke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

afrobabies

JeNoVa skriver:

Tusind tak, jeg må søge efter noget tilsvarende til Beauvais, da det godt må være lidt nemt og hurtigt, når man har så mange børn. 

Jeg mener både at Nestlé, Beauvais og Semper laver det, så må du jo se om du kan finde noget

Anmeld

8. oktober 2011

JeNoVa

afrobabies skriver:

Jeg mener både at Nestlé, Beauvais og Semper laver det, så må du jo se om du kan finde noget

Mange tak for hjælpen!

Anmeld

8. oktober 2011

afrobabies

JeNoVa skriver:

Mange tak for hjælpen!

Det var så lidt, du siger bare til, hvis der er andet

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Jeg har ikke læst de andre svar igennem, så ved ikke om du har fået det her svar. Men synes du skal prøve med vælling ved en 22-23 tiden og prøve at give det uden de vågner. evt. lade dem blive liggende i sengen når de får det. Vores den ene sover op til 6 timer på en go flaske vælling, de 2 andre har desværre ikke rigtig lært at spise sig mæt i det endnu.

Held og lykke...

ps. total lækre tøser i har der...

Anmeld

1. november 2011

JeNoVa

Rebecca55 skriver:

Jeg har ikke læst de andre svar igennem, så ved ikke om du har fået det her svar. Men synes du skal prøve med vælling ved en 22-23 tiden og prøve at give det uden de vågner. evt. lade dem blive liggende i sengen når de får det. Vores den ene sover op til 6 timer på en go flaske vælling, de 2 andre har desværre ikke rigtig lært at spise sig mæt i det endnu.

Held og lykke...

ps. total lækre tøser i har der...

Mange tak. Jeg har prøvet at give dem noget mere mættende end mælk (jeg ved faktisk ikke om det er det, man kalder vælling på dansk) i den sene flaske, men de lader ikke til at have lyst til at drikke det, så nu får de bare mælk igen. Dog er de på mirakuløs vis begyndt at sove bedre, og ind imellem har vi nætter, hvor de begge sover fra 22-06 uden at vågne.

Anmeld

3. november 2011

Rebecca55

JeNoVa skriver:

Mange tak. Jeg har prøvet at give dem noget mere mættende end mælk (jeg ved faktisk ikke om det er det, man kalder vælling på dansk) i den sene flaske, men de lader ikke til at have lyst til at drikke det, så nu får de bare mælk igen. Dog er de på mirakuløs vis begyndt at sove bedre, og ind imellem har vi nætter, hvor de begge sover fra 22-06 uden at vågne.

Det er da dejligt... håber også snart vores kan det...

Anmeld

4. november 2011

JeNoVa

Rebecca55 skriver:

Det er da dejligt... håber også snart vores kan det...

Det håber jeg også for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.