Minus søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

JeNoVa

tanja. skriver:

Altså hun sov som en drøm fra hun var 4 uger til hun var 6 mdr gammel, så kom der et tigerspring og en masse mave problemer (hun har altid være forstoppet og på medicin for det) og bang så vågnede trolden 7-15 gange om nattem

Hun vågner mellem 3 og 5 gange nu om natten og jeg tror at når hun kommer ud af medicin og maven virker som den skal så slaper hendes krop os mere af til at sove om natten Bilder jeg i hvert fald mig selv ind

Håber for dig/jer at de snart sover igennem for det er bare hårdt sådan noget natteroderi

Det er mange gange at skulle op, når hun er blevet så gammel. Kunne man ikke nedtrappe medicinen og give hende noget mere naturligt i stedet f.eks. svesker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

JeNoVa

Zeus skriver:

Ej nogen skræknætter, kan godt forstå hvis i er en smule sindssyge

Cajsa har sovet igennem i halvanden til to måneders tid, og hun er lige blevet 11 mdr idag.. Hvis det kan berolige dig lidt

Tak, jeg håber virkelig, at de kommer til at sove igennem snart, selvom det lader til at have lange udsigter.

Anmeld

4. oktober 2011

Zeus

JeNoVa skriver:

Tak, jeg håber virkelig, at de kommer til at sove igennem snart, selvom det lader til at have lange udsigter.

Jeg var også stensikker på at vi skulle igennem et par nætter med kolde tyrkere, for at få hende af natflasken/flaskerne, men det kom nærmest fra den ene nat til den anden

Anmeld

4. oktober 2011

JeNoVa

afrobabies skriver:

Måske du skulle give dem noget vælling der kl. 22, det mætter lidt mere, det kunne da være et forsøg, og det havde da været dejligt med et værelse mere, men det er jo ikke så let at trylle frem Men jeg synes da også at det er vildt, at de stadig får mad om natten, så måske det kunne hjælpe med noget vælling til natmad

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har givet dem vælling. Og jeg vidste heller ikke, at de ikke skal have mad om natten. Jeg bor i udlandet og her er ikke mødregrupper og anbefalinger som i Danmark. Så mange ting gør jeg bare, som jeg har gættet mig til.

Men kan sådan noget gives på flaske? Ellers bliver det noget omstændigt at skulle sidde og made dem så sent på aftenen.

Anmeld

4. oktober 2011

JeNoVa

Zeus skriver:

Jeg var også stensikker på at vi skulle igennem et par nætter med kolde tyrkere, for at få hende af natflasken/flaskerne, men det kom nærmest fra den ene nat til den anden

Hvornår tror du, jeg kan begynde at udelade natflasken? Vil det så sige, at de ikke skal have noget som helst at spise mellem kl. 22 og 07?

Anmeld

4. oktober 2011

afrobabies

JeNoVa skriver:

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har givet dem vælling. Og jeg vidste heller ikke, at de ikke skal have mad om natten. Jeg bor i udlandet og her er ikke mødregrupper og anbefalinger som i Danmark. Så mange ting gør jeg bare, som jeg har gættet mig til.

Men kan sådan noget gives på flaske? Ellers bliver det noget omstændigt at skulle sidde og made dem så sent på aftenen.

Vælling er på flaske. Majsvælling har begge mine unger fået fra de var 4 måneder til 1½ år, og for det meste giver det rolige nætter her Man kan jo heller ikke vide alt, og man prøver sig jo bare frem, men skriv endelig, hvis du har brug for at vide noget, jeg har også et par chokolade piger

Anmeld

4. oktober 2011

Mi

Jeg sender lige lidt ynk din vej  Jeg er selv tvillingemor, men mine piger er 7 år nu. Da de var små var de MEGET sultne, så efter aftale med sp, gav vi dem simpelthen kartoffelmos lige inden de skulle sove, måltidet blev sluttet af med flaske. Det hjalp!

Vi fik at vide, ved den yngste, at når hun var et halvt år, så skulle hun kunne undvære flasken om natten, så når hun vågnede skulle vi bare tilbyde lidt vand i en kop og så lægge hende til at sove igen. Det gav faktisk ikke det ramaskrig vi troede det ville give, og hun lærte det i løbet af et par dage.

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

jeg er dog ikke tvillingemor. men jeg er mor og oplever TIT det der du snakker om.. og at der er to at tage sig af er jo dobbelt så hårdt.. så jeg føler med dig... 

Anmeld

4. oktober 2011

raca

anbefalingerne siger man ikke må tvinge nat mads stop igennem før de er 8mdr... tidliger hed det 6, men nu er det 8...

omkring 7-9 mdr har begge mine haft en lorte søvn periode, det faldt sammen med seperations agsten satte ind.. og det er vel naturligt nok, at de der vågner mange gange for at tjække at moar er der når de har opdaget at man ikke en helhed, men 2 selvstendige personer..

så jeg det er hårdt men vist meget naturligt.

Anmeld

4. oktober 2011

Zeus

JeNoVa skriver:

Hvornår tror du, jeg kan begynde at udelade natflasken? Vil det så sige, at de ikke skal have noget som helst at spise mellem kl. 22 og 07?

Uuuh, jeg mener det er omkring de 8 mdr?

Hvordan ser deres måltider ud nu, helt fra om morgenen af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.