Vred vred vred!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

M&N

Igår aftes mente jeg, med den der stadig står gravid på:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CelineAlexia skriver:

Igår aftes mente jeg, med den der stadig står gravid på:-)

Det er din læge der er blank.  Er sikker på du er gravid. 

Anmeld

6. oktober 2011

kvinde84

Hehe, dit problem er desværre, et jeg kender meget godt Har ikke prøvet det selv (har ikke været ved lægen endnu), men flere af mine nærmeste veninder, og min mor også (den tid det var), har fra lægen fået konstateret "ikke gravid", når de var det. Jeg har læst et sted, at det er fordi, at lægens teste ikke er så følsomme, som dem vi selv køber, og derfor tester de ikke positiv før på ca 10 dagen efter udebleven mens.

Såe... hvis alle dine test viser "gravid", så er du sq gravid  Så må du bare tage til lægen på et senere tidspunkt, for at få det konstateret  

Anmeld

6. oktober 2011

MajseMaja

Det kan jo være den test din læge har kræver et højere hcg tal for at vise positiv end dine egne teste. Jeg startede med at have svage streger på de teste jeg tog og jo længere hen jeg kom og testede var stregen tydeligere..

Anmeld

14. oktober 2011

M&N

Lige en update ^

Manden og jeg var nede på borgerservice og har nu brugt over 200 kr på at skifte læge, øv øv! og nu skal der gå ydeligere 14 dage eller mere for at få vores sygesikring.... Og sidst var Roskilde kommune så langsomme at der gik 3 uger med mit og 5 uger med kærestens.

Men heldigvis skal vi til tidlig scanning på mandag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.