Vred vred vred!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Gaia

Du er gravid! De test du kan købe idag er ligeså godt og nogle endda bedre end dem hos lægen. Du behøver i princippet ikke få graviditeten bekræftet hos lægen med en test. Mange læger tester ikke når du selv har testet positiv. Og med alle de tests du har taget og de er altså. Ligeså gode og pålidelige som lægens, så vil jeg mene at du er mega gravid men at lægens udstyr ik fungerede..Så tro på det! tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

babymus77

Jeg mindes at huske dem ved lægen er sene om at teste positive!!! Der ska meget hcg til!!! Så bare rolig self er den der;-) tror først lægens kan mellem 5-6 uge!!!

Anmeld

4. oktober 2011

Kamulla

er ikke helt med på hvorfor du efter SÅ mange positive test også smutter til lægen for at få det bekræftet 

når det er sagt, så kan det være at lægens test først reagerer ved et højere HCG niveau, hvilket dit sikkert som 4+1 ikke er nået til endnu.. så fordi lægens er negativ betyder det du ikke er gravid..

jeg tog kun 1 test som var meget svag positiv.. ringede til lægen, og der skulle ejg ikke op og bekræfte, blot komme til undersøgelse nogle uger efter hvis jeg ikke havde mistet eller fået mens...

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

Jelles skriver:

jeg har mange gange testet posetivt på matas teste, hvor lægens sagde negativ...deres måler højere hcg. så enten stiger de hcg langsomt, ellers kan det være noget er gået til grunde, har desværre selv prøvet en del gange.....

krydser virkelig for den er der for dig :-D

?Jamen hvordan kan det lade sig gøre? Det er jo ikke kun matas men 2 gange clearblue, en i morges og en her til aften, som viser "Gravid" .... så tror ikke det er fordi jeg danner det for langsomt, or burde have min mens imorgen først og ingen tegn på mens, udover mine stik i vensre side <3

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

Gaia skriver:

Du er gravid! De test du kan købe idag er ligeså godt og nogle endda bedre end dem hos lægen. Du behøver i princippet ikke få graviditeten bekræftet hos lægen med en test. Mange læger tester ikke når du selv har testet positiv. Og med alle de tests du har taget og de er altså. Ligeså gode og pålidelige som lægens, så vil jeg mene at du er mega gravid men at lægens udstyr ik fungerede..Så tro på det! tillykke herfra

Tak tak tak.. Tror også for har taget en til clearblue idag, som viste gravid, og det er bare en lorte læge så mon ikk næste er lidt bedre? håber

Anmeld

4. oktober 2011

Lotus86

Selvfølgelig er du da gravid, det kan der da ikke være nogen tvivl om, med alle de positive test du har taget

At lægen/sekretæren så er et uvidende kødhoved, det skal du ikke tage dig af

Tillykke med din lille spire

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

CelineAlexia skriver:

?Jamen hvordan kan det lade sig gøre? Det er jo ikke kun matas men 2 gange clearblue, en i morges og en her til aften, som viser "Gravid" .... så tror ikke det er fordi jeg danner det for langsomt, or burde have min mens imorgen først og ingen tegn på mens, udover mine stik i vensre side <3

altså der burde ikke være tvivl, du er gravid med alle de positive test.....

Anmeld

5. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Problemet er at lægehuset ikke har tid til at lade teste ligge de 5 minutter den skal.

Det er altså ammestuehistorier,at lægens test først måler fra 50 af,den måler fra 20-25 som alle andre test,der imod måler digital testen først fra 50 af,så kan TS teste positiv på den,kan hun også på lægens,selv om ammestuehistorien skulle passe.

Tillykke med de to streger

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

mea skriver:

Problemet er at lægehuset ikke har tid til at lade teste ligge de 5 minutter den skal.

Det er altså ammestuehistorier,at lægens test først måler fra 50 af,den måler fra 20-25 som alle andre test,der imod måler digital testen først fra 50 af,så kan TS teste positiv på den,kan hun også på lægens,selv om ammestuehistorien skulle passe.

Tillykke med de to streger

Okay tak

men jeg venter hvertfald et stykke tid.. Men måler clearblue helt fra 50??

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Hvis man lader clearblue testen ligger, nu tog jeg d. 5.30 igår imorges og her til morgen er displayet væk?? Altså tomt, er batteriet så gået ud? Eller?
På den test jeg tog igår står der stadig gravid på:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.