Vred vred vred!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

mortilfreja

CelineAlexia skriver:

Slet ikke nogen som kender til dette???

Jeg har prøvet det samme - dog ringede lægen til mig kort efter at jeg var gået derfra og fortalte mig at den var positiv.. så hun havde heller ik ventet de famøse 5 min..

Er sikker på at du er gravid.. Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

M&N

chael skriver:

Oftes er apotekers og Matas egne test mere følsomme ens lægens test er.

Så jeg ville stole på dem du har købt og gå til lægen igen om et par dage

*Camilla 40+6

Tusind tak for svaret og det havde jeg også lidt på fornemmelsen.

Har du en idé hvor meget matas og clearblue måler på, i forhold til lægens?

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

mortilfreja skriver:

Jeg har prøvet det samme - dog ringede lægen til mig kort efter at jeg var gået derfra og fortalte mig at den var positiv.. så hun havde heller ik ventet de famøse 5 min..

Er sikker på at du er gravid.. Tillykke

Ej hvor dejligt..

Men jeg har på fornemmelsen hun stod der indtil kontrolstregen kom og så den anden ik kom med det samme som den gjorde så har hun sikkert smidt den ud, tror ikke hun har gemt den....

Anmeld

4. oktober 2011

Hendemichelle

Ork, det prøvede jeg også! Brølede ind i hovedet på den stakkels sygeplejerske at jeg havde taget MANGE positive tests derhjemme, så hun tjekkede igen og lod den ligge i lidt tid, hvor den endelig blev meget svagt positiv. Det viste sig at jeg bare ikke var særlig langt henne 

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

Hendemichelle skriver:

Ork, det prøvede jeg også! Brølede ind i hovedet på den stakkels sygeplejerske at jeg havde taget MANGE positive tests derhjemme, så hun tjekkede igen og lod den ligge i lidt tid, hvor den endelig blev meget svagt positiv. Det viste sig at jeg bare ikke var særlig langt henne 

Ej hvor dejligt :-)!!!

Jamen jeg tror jeg venter en uges tid - nu hvor jeg også skal snakke med borgerservice, om den så ikke er der?  

Anmeld

4. oktober 2011

Hendemichelle

CelineAlexia skriver:

Ej hvor dejligt :-)!!!

Jamen jeg tror jeg venter en uges tid - nu hvor jeg også skal snakke med borgerservice, om den så ikke er der?  

Tror ikke du skal være nervøs, er sikker på at den er der! 

Anmeld

4. oktober 2011

Zilke's Mor <3

vis jeg var dig ville jeg hvertfald gå til lægen en gang til, for det lyder da mærkeligt at den skulle være negativ når så mange andre test har vist positivt .

Anmeld

4. oktober 2011

JonTri

Tillykke... Mon ikke du er gravid. Så mange positive og kun een negativ:-).

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

CelineAlexia skriver:

Som i kan se så er jeg meget sur!

Igår testede jeg med matas graviditetsteste som viste positive med det samme, tog den 2 test 30 min efter som viste samme resultat! I morges tog jeg en clearblue digital test som viste "Gravid" i feltet.. Besluttede mig så at gå til lægen og få det bekræftet havde ingen tid deroppe men spørger sekræteren og hun tester så (jeg er ikke med ude) og hun kommer ud 1-2 min efter og siger "den er negativ" ??? Gik i vrede og direkte ned til matas og købte samtlige matas teste og endnu en clearblue, tog hjem og tissede meget lidt selvom jeg 20 min før havde tisset hos lægen, og den viser positiv med det samme, ikke noget med svag streg, POSITIV!!! Hvad fanden betyder det?!?!??! 

Er så sur og nervøs og hvad nu hvis jeg ikke er gravid alligevel 

Har testet 2 dage før min test dag det er d. 5/10 det vil sige imorgen.... er bare så forvirret.. Skulle være 4+1 nu.....

jeg har mange gange testet posetivt på matas teste, hvor lægens sagde negativ...deres måler højere hcg. så enten stiger de hcg langsomt, ellers kan det være noget er gået til grunde, har desværre selv prøvet en del gange.....

krydser virkelig for den er der for dig :-D

Anmeld

4. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Må absolut være en fejl ved lægen, jeg har brugt clearblue ved alle mine 3 unger og der viste den gravid og ja nr. 3 kommer snart

Tror ikk hun har ventet længe nok!!!

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.