CelineAlexia skriver:
Som i kan se så er jeg meget sur!
Igår testede jeg med matas graviditetsteste som viste positive med det samme, tog den 2 test 30 min efter som viste samme resultat! I morges tog jeg en clearblue digital test som viste "Gravid" i feltet.. Besluttede mig så at gå til lægen og få det bekræftet havde ingen tid deroppe men spørger sekræteren og hun tester så (jeg er ikke med ude) og hun kommer ud 1-2 min efter og siger "den er negativ" ??? Gik i vrede og direkte ned til matas og købte samtlige matas teste og endnu en clearblue, tog hjem og tissede meget lidt selvom jeg 20 min før havde tisset hos lægen, og den viser positiv med det samme, ikke noget med svag streg, POSITIV!!! Hvad fanden betyder det?!?!??!
Er så sur og nervøs og hvad nu hvis jeg ikke er gravid alligevel 
Har testet 2 dage før min test dag det er d. 5/10 det vil sige imorgen.... er bare så forvirret.. Skulle være 4+1 nu.....
jeg har mange gange testet posetivt på matas teste, hvor lægens sagde negativ...deres måler højere hcg. så enten stiger de hcg langsomt, ellers kan det være noget er gået til grunde, har desværre selv prøvet en del gange.....
krydser virkelig for den er der for dig :-D

Anmeld