Vred vred vred!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.072 visninger
44 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

M&N

Som i kan se så er jeg meget sur!

Igår testede jeg med matas graviditetsteste som viste positive med det samme, tog den 2 test 30 min efter som viste samme resultat! I morges tog jeg en clearblue digital test som viste "Gravid" i feltet.. Besluttede mig så at gå til lægen og få det bekræftet havde ingen tid deroppe men spørger sekræteren og hun tester så (jeg er ikke med ude) og hun kommer ud 1-2 min efter og siger "den er negativ" ??? Gik i vrede og direkte ned til matas og købte samtlige matas teste og endnu en clearblue, tog hjem og tissede meget lidt selvom jeg 20 min før havde tisset hos lægen, og den viser positiv med det samme, ikke noget med svag streg, POSITIV!!! Hvad fanden betyder det?!?!??! 

Er så sur og nervøs og hvad nu hvis jeg ikke er gravid alligevel 

Har testet 2 dage før min test dag det er d. 5/10 det vil sige imorgen.... er bare så forvirret.. Skulle være 4+1 nu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

CamiRon

Vent til på mandag og gå så til lægen igen. Jeg er sikker på at du er gravid! Og i øvrigt TILLYKKE!!!!

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

CamiRon skriver:

Vent til på mandag og gå så til lægen igen. Jeg er sikker på at du er gravid! Og i øvrigt TILLYKKE!!!!

Burde hun ikke vente på resultatet i hvertfald 5 min? 

Og tak.. Håber jeg også! Men er det fordi det er for tidligt at se et positivt resultat, eller hvad???? 

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

Slet ikke nogen som kender til dette???

Anmeld

4. oktober 2011

lotte-pigen

Jeg ville også prøve at få en tid ved lægen i næste uge. Jeg er 5+5 og skal først til læge når jeg er 6+5, altså om en uge.

Anmeld

4. oktober 2011

Janni.

Jeg tror sekretæren har forladt din test for tidligt. Har aldrig hørt om at clearblue har vist forkert. 

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

Janni. skriver:

Jeg tror sekretæren har forladt din test for tidligt. Har aldrig hørt om at clearblue har vist forkert. 

Det tror jeg nemlig også! Jeg er så utilfredse med dem!!! Det her er sidste gang jeg træder mine ben deroppe. For sidst jeg skulle have gyn. undersøgelse gjorde hun det ikke ordentligt og måtte uvidende derfra

Så bare endnu et piv fra mig.... Men håber jeg er gravid, det er jo det alle testene viser og min krop??

Anmeld

4. oktober 2011

CamiRon

CelineAlexia skriver:

Burde hun ikke vente på resultatet i hvertfald 5 min? 

Og tak.. Håber jeg også! Men er det fordi det er for tidligt at se et positivt resultat, eller hvad???? 

Jo det vil jeg mene hun burde med mindre de har nogle helt særlige trylle-tisse-tests!

Hvis du venter nogle dage er dit hcg-niveau højere og så må du lige holde sekretæren op på at hun skal lade din test vente den tid den skal. Det bedste var nok at bestille en tid ved sygeplejersken!

Anmeld

4. oktober 2011

Janni.

CelineAlexia skriver:

Det tror jeg nemlig også! Jeg er så utilfredse med dem!!! Det her er sidste gang jeg træder mine ben deroppe. For sidst jeg skulle have gyn. undersøgelse gjorde hun det ikke ordentligt og måtte uvidende derfra

Så bare endnu et piv fra mig.... Men håber jeg er gravid, det er jo det alle testene viser og min krop??

Jeg vil også mene at du er gravid. Så positiv som dine teste viser  Og forresten tillykke med spiren 

Anmeld

4. oktober 2011

M&N

CamiRon skriver:

Jo det vil jeg mene hun burde med mindre de har nogle helt særlige trylle-tisse-tests!

Hvis du venter nogle dage er dit hcg-niveau højere og så må du lige holde sekretæren op på at hun skal lade din test vente den tid den skal. Det bedste var nok at bestille en tid ved sygeplejersken!

Ja men er bare så utilfredse med dem deroppe så har egentlig ikke lyst til at "forsætte" deroppe, hvis jeg nu er gravid, så er det IKKE dem jeg vil have skal have mig under "opsyn" under hele min graviditet. De lytter ikke på mig, og har gået derfra sur hver gang jeg har været deroppe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.