Mødes? Nogen der er friske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg synes vi skal holde fast i den 13 så..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Camulla

LilleMie skriver:

Du kan også selv følge udviklingen i afstemningen ved at klikke på linket, det er det smarte ved den afstemning, at den er fuldt offentlig

Men indtil videre er der 6 inkl. os, der kan d. 13. november om eftermiddagen og det er den dag hvor flest kan.

Jeg har ikke hørt fra alle, jeg har citeret herinde, så lad os give dem lidt ekstra tid, men ellers synes vi skal holde fast i d. 13. november, måske omkring kl. 13-14?

Men kan godt forstå, du gerne vil have lidt afklaring, nu hvor du er blevet værtinde !

He he, ja, jeg har også været inde og følge med, ved bare ikke lige hvordan og hvorledes og hvem der skulle vælge dagen eller om det bare automatisk var den dag flest kunne?  

Men de sidste må da gerne til at svare  

Jeg tænkte at vi skulle mødes ved 10 tiden allerede... Kl. 13-14 stykker, er det fordi du tænker at så har dem der har sove-børn overstået middagsluren? 

Anmeld

18. oktober 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har lige været inde og stemme

Synes måske også, at 13-14 stykker er lidt sent.. Det er jo en søndag.. men der er jo selvf. nogle sovebørn..

Måske det også kunne være den 12 nov.? altså om lørdagen, hvis det passer bedre med hvis det først bliver 13-14 stykker.. bare et forslag

Anmeld

18. oktober 2011

LilleMie

Tidspunktet er bare fordi 7 har stemt eftermiddag, hvor kun 5 har stemt formiddag. Aalborgpigen ved jeg f.eks. først får fri ved frokosttid.

Men for min skyld kan vi godt mødes tidligere og så kan de sidste evt. bare komme senere?

Det skal jo være hvad der passer dig bedst, nu hvor du er vært!

Anmeld

18. oktober 2011

Camulla

LilleMie skriver:

Tidspunktet er bare fordi 7 har stemt eftermiddag, hvor kun 5 har stemt formiddag. Aalborgpigen ved jeg f.eks. først får fri ved frokosttid.

Men for min skyld kan vi godt mødes tidligere og så kan de sidste evt. bare komme senere?

Det skal jo være hvad der passer dig bedst, nu hvor du er vært!

Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på, det med formiddag og eftermiddag Smart!  

Men ja, altså jeg vil helst om formiddagen og så kan de sidste bare komme. Der er masser af plads til sovebørn både ude og inde, hvis det er...

Anmeld

9. november 2011

LilleMie

Camulla skriver:

Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt på, det med formiddag og eftermiddag Smart!  

Men ja, altså jeg vil helst om formiddagen og så kan de sidste bare komme. Der er masser af plads til sovebørn både ude og inde, hvis det er...

Bliver det mon til noget på søndag? Synes det hele er gået lidt død .

Jeg er stadig klar, hvis andre også er . Det er bare pokkers svært at planlægge noget herinde, for folk ser kun tråden, hvis de er citeret.

Der er 5 der har tilkendegivet, at de kan på søndag om formiddagen og 7 om eftermiddagen. Men du ville helst formiddag og da du er værtinde og bedst kan formiddag, så må de sidste komme til når de kan.

Har du en god idé til, hvordan vi får en tilbagemelding fra alle, så du ved hvor mange, der kommer på søndag, hvis du altså stadig kan?

Eller synes du bare, vi skal droppe det?

Anmeld

9. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ved godt, det er i sidste øjeblik, men min datter og jeg kunne også godt tænke os at komme med, hvis det er ok?

Anmeld

9. november 2011

LilleMie

PT skriver:

Jeg ved godt, det er i sidste øjeblik, men min datter og jeg kunne også godt tænke os at komme med, hvis det er ok?

Hvis det bliver til noget, er du selvfølgelig velkommen - jo flere jo bedre !

Anmeld

9. november 2011

Sabina92

JA DA

Anmeld

9. november 2011

Muffin_girl

LilleMie skriver:

Bliver det mon til noget på søndag? Synes det hele er gået lidt død .

Jeg er stadig klar, hvis andre også er . Det er bare pokkers svært at planlægge noget herinde, for folk ser kun tråden, hvis de er citeret.

Der er 5 der har tilkendegivet, at de kan på søndag om formiddagen og 7 om eftermiddagen. Men du ville helst formiddag og da du er værtinde og bedst kan formiddag, så må de sidste komme til når de kan.

Har du en god idé til, hvordan vi får en tilbagemelding fra alle, så du ved hvor mange, der kommer på søndag, hvis du altså stadig kan?

Eller synes du bare, vi skal droppe det?

Tak fordi du tager hensyn til mig  

Men skal i bestemt ikke.. Aftal hvad i har lyst til, og så må jeg se hvordan det passer med mit job ellers håber jeg at jeg ser jer en anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.