Mødes? Nogen der er friske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Muffin_girl

Nitz - 26+ skriver:

Jeg dr pt. sygemeldt.. så jeg kan stort set hele dagen..

Jeg stemmer for efter middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Muffin_girl

LiChris skriver:

Super.. så er vi da to.. hehe

Jeg kan sagtens den 13 .. Bar det er efter middag .. Da jeg er på arbejde til 11.30

Anmeld

14. oktober 2011

LilleMie

Efter middag er også fint for mig

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

LilleMie skriver:

Efter middag er også fint for mig

Det er vist svært og blive enige

Anmeld

14. oktober 2011

LilleMie

AalborgPigen skriver:

Det er vist svært og blive enige

Er vi ikke enige da? Eller misforstår jeg bare det hele ?

Jeg kan hele dagen, så efter middag er helt fint for mig!

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

LilleMie skriver:

Er vi ikke enige da? Eller misforstår jeg bare det hele ?

Jeg kan hele dagen, så efter middag er helt fint for mig!

Så var enige vist et forkert ordvalg hihi.. Mente bare at det er svært og få stablet noget på benene ..

Anmeld

14. oktober 2011

Nitz - <3 David

Men hvad skal vi finde på at lave.. Og hvor skal vi mødes? Nogle der har nogle gode ideer?

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Nitz - 26+ skriver:

Men hvad skal vi finde på at lave.. Og hvor skal vi mødes? Nogle der har nogle gode ideer?

Godt spørgsmål Tror at hende Camulla sagde at vi kan være hos hende, skrev hun længere oppe i tråden. Tror jeg ellers kan vi da mødes i aalborg afhæning af hvad der er nemt for folk? 

Anmeld

14. oktober 2011

LilleMie

AalborgPigen skriver:

Så var enige vist et forkert ordvalg hihi.. Mente bare at det er svært og få stablet noget på benene ..

Aaaah på den måde. Jeg er nu helt med igen  

Ja det er lidt svært at få samlet trådene og få alle til at bekræfte en dato/tidspunkt.

Mht. gode ideer har jeg nok ikke så mange, men vi kan måske enten mødes på en café eller hjemme hos en privat (vi bor stadig i papkasser efter flytning, så helst ikke her - men hvis det bliver et problem med et sted at være, kan det sagtens være det ser lysere ud, når vi kommer en måned frem, lige nu kan jeg bare ikke overskue mange gæster).

Jeg ved ikke om nogle af jer andre har mødt hinanden før (jeg har ikke), men synes da det kunne være hyggeligt at have tid til at snakke lidt og finde ud af, hvem vi er. Måske gå en tur til en legeplads, for de der har børn med, så der også sker lidt for dem.

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

LilleMie skriver:

Aaaah på den måde. Jeg er nu helt med igen  

Ja det er lidt svært at få samlet trådene og få alle til at bekræfte en dato/tidspunkt.

Mht. gode ideer har jeg nok ikke så mange, men vi kan måske enten mødes på en café eller hjemme hos en privat (vi bor stadig i papkasser efter flytning, så helst ikke her - men hvis det bliver et problem med et sted at være, kan det sagtens være det ser lysere ud, når vi kommer en måned frem, lige nu kan jeg bare ikke overskue mange gæster).

Jeg ved ikke om nogle af jer andre har mødt hinanden før (jeg har ikke), men synes da det kunne være hyggeligt at have tid til at snakke lidt og finde ud af, hvem vi er. Måske gå en tur til en legeplads, for de der har børn med, så der også sker lidt for dem.

Ja det er altid meget svært Jamen vi kan sagtens mødes på en cafe syntes jeg ? Det kan være svært for dem med børn, men vi kan desværre ikke være hos os.. Vi har alt for lidt plads.. Hvor bor du henne? Ellers har andre nok et forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.