Mødes? Nogen der er friske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Juvelen

Nu kan jeg desværre ikke søndag.

Men var det ikke en ide at oprette en facebookgruppe for "baby.dk - Aalborg og omegn" ? (Hvis den ikke allerede findes selvfølgelig) Det er måske nemmere at følge med i? Der kan man måske også oprette en begivenhed for gruppen ved arrangementer som på søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Juvelen

Nu er der i hvert fald oprettet en:

baby.dk - aalborg og omegn

Anmeld

10. november 2011

LilleMie

Juvelen skriver:

Nu er der i hvert fald oprettet en:

baby.dk - aalborg og omegn

Jeg har hermed søgt om medlemsskab

Anmeld

10. november 2011

Camulla

LilleMie skriver:

Bliver det mon til noget på søndag? Synes det hele er gået lidt død .

Jeg er stadig klar, hvis andre også er . Det er bare pokkers svært at planlægge noget herinde, for folk ser kun tråden, hvis de er citeret.

Der er 5 der har tilkendegivet, at de kan på søndag om formiddagen og 7 om eftermiddagen. Men du ville helst formiddag og da du er værtinde og bedst kan formiddag, så må de sidste komme til når de kan.

Har du en god idé til, hvordan vi får en tilbagemelding fra alle, så du ved hvor mange, der kommer på søndag, hvis du altså stadig kan?

Eller synes du bare, vi skal droppe det?

Jeg er stadig klar og I er alle velkomne  

Kan vi ikke lave en liste over dem der kan? Jeg starter:

Camulla

Anmeld

10. november 2011

LilleMie

Camulla skriver:

Jeg er stadig klar og I er alle velkomne  

Kan vi ikke lave en liste over dem der kan? Jeg starter:

Camulla

Kommer ud til Camulla søndag formiddag:

• Camulla
  • LilleMie - 1 person (tænkte det ville være smart at skrive, hvor mange børn man evt. tager med)

Anmeld

10. november 2011

Camulla

LilleMie skriver:

• Camulla
  • LilleMie - 1 person (tænkte det ville være smart at skrive, hvor mange børn man evt. tager med)

God ide Skriv det også ja... 

Anmeld

10. november 2011

Camulla

LilleMie skriver:

• Camulla

Hvordan får vi de andre til at se det??

Anmeld

10. november 2011

LilleMie

Camulla skriver:

Hvordan får vi de andre til at se det??

Jeg sender lige en PB til alle, der skrev de kunne søndag og får dem til at skrive deres navn og antal på listen herinde. Skal jeg skrive din adresse der også, for så kan du evt. skrive den i en PB til mig?

Skal vi sige kl. 10.30 hos dig? Det er lidt nemmere at forholde sig til, hvis der er et klokkeslet også

Anmeld

10. november 2011

Camulla

LilleMie skriver:

Jeg sender lige en PB til alle, der skrev de kunne søndag og får dem til at skrive deres navn og antal på listen herinde. Skal jeg skrive din adresse der også, for så kan du evt. skrive den i en PB til mig?

Skal vi sige kl. 10.30 hos dig? Det er lidt nemmere at forholde sig til, hvis der er et klokkeslet også

Jeps, det gør jeg lige.... Kan du ikke tilføje at de kan tage bus 2 herud? Hvis de er med bussen altså... Den kører fra busterminalen kl. 9.45 og så er den herude 10.16 ca. De skal stå af ved Smedevænget... Og så sender jeg dig lige min adresse  

Anmeld

10. november 2011

An&Jo

ihh jeg ville gerne med..

Men "desværre" er søndag dedikeret til at min søn og min nye kæreste skal møde hinanden, så vi skal hygge en hel dag i zoo, og jeg glæder mig til at se om de 2 mænd i mit liv kan enes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.