Mødes? Nogen der er friske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

LilleMie

Lucas og Mathilde <3 skriver:

også mig .. Jeg har Lucas på 4år, og Mathilde 15 mdr

Hej 

Jeg har lavet en doodle afstemning via dette link. Så hvis du stadig er klar på at mødes, så stem på de dage/tidspunkter du kan:

http://www.doodle.com/8kzuyske9ghhyya9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

LilleMie

Juvelen skriver:

Jeg vil også gerne, så følger da lige med 

Jeg har William på 2 måneder og bor i Nørresundby

Hej 

Jeg har lavet en doodle afstemning via dette link. Så hvis du stadig er klar på at mødes, så stem på de dage/tidspunkter du kan:

Anmeld

15. oktober 2011

LilleMie

Sabina92 skriver:

Ja det kunne da godt tænkes (:

Hej 

Anmeld

15. oktober 2011

LilleMie

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh jeg ville også gerne med.. nåå håbber når jeg remmer dk i Januar at der er nogen der også er friske...

Hej 

Anmeld

15. oktober 2011

LilleMie

Sorry jeg har spammet tråden lidt  Jeg håber, jeg har fået citeret alle, der indtil videre har givet udtryk for, at de gerne vil med.

Hvis andre, der ikke tidligere har været en del af tråden, skulle have lyst til at deltage, så også bare klik på linket, skriv dit brugernavn og sæt flueben ved de dage/tidspunkter du kan .

Anmeld

16. oktober 2011

Camulla

Vi kan sagtens være hos mig. Jeg vil helst ikke være på cafe, det er ikke det fedeste med en 3-årig og der er en legeplads 2 min. herfra Jeg bor i Storvorde, hvad siger I til det?  

Anmeld

16. oktober 2011

LilleMie

Camulla skriver:

Vi kan sagtens være hos mig. Jeg vil helst ikke være på cafe, det er ikke det fedeste med en 3-årig og der er en legeplads 2 min. herfra Jeg bor i Storvorde, hvad siger I til det?  

Det er helt fint for mig og synes det lyder godt .

Jeg kan godt have nogle stykker med i min bil fra Aalborg, hvis nogen har svært ved at komme derud/vil slippe for bussen (hvis det ender meget med at blive en dag jeg kan )!

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Anmeld

18. oktober 2011

Camulla

LilleMie skriver:

Det er helt fint for mig og synes det lyder godt .

Jeg kan godt have nogle stykker med i min bil fra Aalborg, hvis nogen har svært ved at komme derud/vil slippe for bussen (hvis det ender meget med at blive en dag jeg kan )!

Er det dig der ligesom skriver herinde, når folk har "meldt sig til"? Nu lavede du jo den der sindssygt smarte afstemning  

Jeg kunne bare tænke mig at vide noget snart, hvis det skal være her hos mig nemlig... Og det er længe siden der har været noget update herinde...  

Anmeld

18. oktober 2011

LilleMie

Camulla skriver:

Er det dig der ligesom skriver herinde, når folk har "meldt sig til"? Nu lavede du jo den der sindssygt smarte afstemning  

Jeg kunne bare tænke mig at vide noget snart, hvis det skal være her hos mig nemlig... Og det er længe siden der har været noget update herinde...  

Du kan også selv følge udviklingen i afstemningen ved at klikke på linket, det er det smarte ved den afstemning, at den er fuldt offentlig

Men indtil videre er der 6 inkl. os, der kan d. 13. november om eftermiddagen og det er den dag hvor flest kan.

Jeg har ikke hørt fra alle, jeg har citeret herinde, så lad os give dem lidt ekstra tid, men ellers synes vi skal holde fast i d. 13. november, måske omkring kl. 13-14?

Men kan godt forstå, du gerne vil have lidt afklaring, nu hvor du er blevet værtinde !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.