Barnevogn, hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Zilke's Mor <3

jeg købte min i uge 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

nattergalen

Fru Aagaard skriver:

Vi fik vores hjem her i weekenden, vi fandt VOGNEN, og tog den med hjem med det samme, er i uge 25

Ville vente til NF-scanning, men, kan sagtens følge dig, at det er SÅ svært at vente..

Tillykke med den håber i bliver rigtig glad for den Vi har fundet DEN og tror vi går ind og kigger lidt og beslutter os på fredag efter tryghedsscanning

Anmeld

4. oktober 2011

nattergalen

Zilke's mor <3 skriver:

jeg købte min i uge 13

Dejligt at læse det ikke kun er mig der er utålmodig

Anmeld

4. oktober 2011

Zilke's Mor <3

nattergalen skriver:

Dejligt at læse det ikke kun er mig der er utålmodig

jeg kunne ikke se nogen grund til at vente, jeg er SLET ikke overtroisk hvad sådan noget angår, så jeg købte den, min mor tvang mig dog til at have den stående hjemme ved hende hehe

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

Vi købte vores lige efter vi havde været til NF - altså hentede den på vej hjem, kunne slet ikke vente For mig gjorde den graviditeten "rigtig"  Så uge 13 

Anmeld

4. oktober 2011

nattergalen

Zilke's mor <3 skriver:

jeg kunne ikke se nogen grund til at vente, jeg er SLET ikke overtroisk hvad sådan noget angår, så jeg købte den, min mor tvang mig dog til at have den stående hjemme ved hende hehe

Haha. Nej heller ingen overtro her men har dog tanken hva nu hvis der skulle ske noget.. Men har besluttet at holde mig positiv også få fingrene i vores barnevogn efter tryghedsscanningen

Anmeld

4. oktober 2011

Zilke's Mor <3

nattergalen skriver:

Haha. Nej heller ingen overtro her men har dog tanken hva nu hvis der skulle ske noget.. Men har besluttet at holde mig positiv også få fingrene i vores barnevogn efter tryghedsscanningen

den kan jo altid sælges hvis det der ikke må ske nu skete

Anmeld

4. oktober 2011

chael

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

Kender ikke til selve den vog ndu her nævner.

Men på både emmaljunga big star og odder, der er mellem 15-20 ugers ventetid.

Det var ihvertfald den besked vi fik.

Vi bestilte vores emmaljunge og odder efter jeg havde været til MD scanning

Købte en ny emmaljunga dengang vi ventede den 1. og har nu valgt en odder nu her til nummer 3. Da emmaljungaen var udtjent.

*Camilla 40+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.