Barnevogn, hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

Jeg går ud fra, at "Charelston" er farven? Jeg har en Emmaljunga Edge duo combi og er super glad for den. I hvert fald når man bor i byen, er det dejligt med en lille og let vogn. Vi har valgt at have letvægterstel, så den ikke vejer så meget.

Som de andre skriver, så er det jo en smagssag hvornår man køber vognen. Det synes jeg er op til jer selv Vi bestilte vores ca 8 uger før termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

nattergalen

Katte87 skriver:

Jeg går ud fra, at "Charelston" er farven? Jeg har en Emmaljunga Edge duo combi og er super glad for den. I hvert fald når man bor i byen, er det dejligt med en lille og let vogn. Vi har valgt at have letvægterstel, så den ikke vejer så meget.

Som de andre skriver, så er det jo en smagssag hvornår man køber vognen. Det synes jeg er op til jer selv Vi bestilte vores ca 8 uger før termin.

Jo det er farven men også kombi modellen som du har ja vi ender nok ikke med at vente så længe.. Det tror jg slet ikke vi vil kunne :b

Anmeld

3. oktober 2011

Toshiba

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

hvis du skal afdrage på den syntes jeg det er en go ide at begynde tidligt - så den ikke presser når baby er kommet

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Toshiba skriver:

hvis du skal afdrage på den syntes jeg det er en go ide at begynde tidligt - så den ikke presser når baby er kommet

Det var også ideen for ja jeg er studerende og har ikke meget at gøre godt med og manden er pædagog og ja de er jo absolut ikke højtlønnet

Anmeld

3. oktober 2011

Toshiba

nattergalen skriver:

Det var også ideen for ja jeg er studerende og har ikke meget at gøre godt med og manden er pædagog og ja de er jo absolut ikke højtlønnet

så ville jeg klart vælge at komme i gang med at afdrage... så den næsten er ude af verden når baby ankommer - så ved man jo GODT hvad pengene skal bruges til

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Toshiba skriver:

så ville jeg klart vælge at komme i gang med at afdrage... så den næsten er ude af verden når baby ankommer - så ved man jo GODT hvad pengene skal bruges til

Det er nemlig Lige det vi tænkte Og ja når man så oven i købet forelsker sig i en af de dyre så er der ikke andet for

Anmeld

4. oktober 2011

samantha1986

nattergalen skriver:

Det er da heller ikke et tilbud man kan stå for  

Nej vel jeg måtte slå til

Anmeld

4. oktober 2011

Filippa & Liva

uuuh, jeg havde slet ikke set at du var blevet gravid ... STOOORT tillykke med den lille spire !

vi er så heldige at overtage barnevogn fra min bror og min svigerinde, vi får den hjem nu er i weekenden.

Anmeld

4. oktober 2011

Fru Aagaard

Vi fik vores hjem her i weekenden, vi fandt VOGNEN, og tog den med hjem med det samme, er i uge 25

Ville vente til NF-scanning, men, kan sagtens følge dig, at det er SÅ svært at vente..

Anmeld

4. oktober 2011

nattergalen

BigBabyWish skriver:

uuuh, jeg havde slet ikke set at du var blevet gravid ... STOOORT tillykke med den lille spire !

vi er så heldige at overtage barnevogn fra min bror og min svigerinde, vi får den hjem nu er i weekenden.

Tusind Tak Det var da godt nok heldigt.. Så hele det ræs er i jo helt sluppet for dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.