Barnevogn, hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

nattergalen

LunaLykke skriver:

Jeg er meeeget overtroisk og turde ikke købe barnevogn for tidligt fordi jeg tror det bringer uheld. Vi betalte den 5 dage før min termin og lod den stå i butikken , og så hentede min kæreste den , den dag vi skulle hjem fra hospitalet Jeg har en emmaljunga, ikke lige den samme, men er SUPER glad for den

Uhhh vi er ikke overtroiske herhjemme, men dejligt at høre at emmaljungeren er god.. Så kan vi glæde os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Midten af uge 20 søde

Så længe kan jeg ikke vente søde

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

Da jeg ventede Julie blev barnevognen bestilt inden jeg var 12 uger henne, det synes jeg måske lige var tidlig nok... 

Jeg ville have ventet til efter de 12 uger... Det var svigerforældre der gav os barnevogn... 

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Camulla skriver:

Vi har næsten lige købt en Emma Ljunga i Ønskebørn og jeg er i 26. uge. Manden i butikken sagde dog, at Emma Ljunga dog aldrig kommer på tilbud, det er noget de ved Emma Ljunga bestemmer og ikke butikkerne? Vi fik dog vores ca. 2000 kr. billigere fordi han ville af med den da det var en 2011 model.... 2012 modellerne kom IKKE på tilbud, sagde han Men man ved jo aldrig. Tag ud og spørg dem, det var det jeg gjorde  

Uhhh det kan jeg næsten godt forestille mig at de ikke gør.. Det er også derfor vi har overvejet bare at købe nu istedet for at vente til januar.. Jeg gad nu også godt spar lidt.. Ved du hvad forskellen ml model 2011 og 2012 er?? 

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Nitz - 24+ skriver:

Jeg købte min i uge 18 mener jeg.. jeg syns man skal købe den lige når det passer en.. Hvis man falder for den man gerne vil ha så syns jeg da lige så godt man kan slå til..
Man skal også tænke over at hvis man skal have en ny vogn, så er der i nogle tilfælde leveringtid på måneder.. Jeg kiggede på en ny Emmaljunga. og fik at vide i butikken at der ca var 2½-3 mdr leveringstid på dem pt.. de fleste butikker tilbyder at have dem opbevaret indtil de skal i brug.. Og så gælder garantien først den dag den triller ud fra butikken.. (har jeg ladet mig høre)

Jeg fandt så en brugt emmaljunga i den farve/design jeg gerne ville ha.. Endda SUPER velholdt og go pris.. Så den kunne jeg ikke lade stå..

Ja du har nok ret.. det er jo os der i sidste ende bestemmer, men sådan som landet ligger nu, så skal vi lige til trygheds scanning på fredag og så tror jeg vi køber i næste mdr.. Min mand holder da slet ikke til at vente.. Han er helt ekstatisk over at babyshoppe

Anmeld

3. oktober 2011

Lise

Vi købte vognen umiddelbart efter MD scanningen, og så hentede vi den, da jeg havde født.

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

M&M's Mor skriver:

Vi bestilte og betalte 3 mdr før termin og butikken opbevarede den så til os indtil vi ville hente den...vi spurgte indtil om hvad hvis noget gik galt under fx fødslen og i den butik vi købte var der intet problem ved sådan noget så længe vognen stod hos dem så i sådan et tilfælde ville vi bare lade handlen gå tilbage...men er vist meget forskelligt fra butik til butik hvad de yder af service overfor deres kunder så jeg ville da prøve at forhøre mig for hvis "jeres" butik nu yder samme service ville det jo være en fin løsning med at begynde at betale den af nu...

Ihhh det vil virkelig være god service, så må vi håbe de gider det samme når vi engang skal købe.. Tror det bliver i danmarks barnevogne..

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Lise skriver:

Vi købte vognen umiddelbart efter MD scanningen, og så hentede vi den, da jeg havde født.

Det bliver nok også vores udgave  

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Mira0911 skriver:

Da jeg ventede Julie blev barnevognen bestilt inden jeg var 12 uger henne, det synes jeg måske lige var tidlig nok... 

Jeg ville have ventet til efter de 12 uger... Det var svigerforældre der gav os barnevogn... 

Naaah ved ikke om jeg synes det er for tidligt.. Det kunne jeg jo selv finde på

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Så længe kan jeg ikke vente søde

Neeeej da .. Du skal have den hjem snart, den eneste grund til jeg ventede var fordi den var i Nakskov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.