Barnevogn, hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
37 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

nattergalen

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

TbCp

Jeg ved ikke hvornår det er for tidligt, men i min første graviditet bestilte vi vogn da jeg var ca. 25 uger henne.. jeg havde været indlagt pga risiko for for tidlig fødsel, derfor ville vi gerne have det i orden.

Denne gang køber vi først til januar (har termin 28. januar) da jeg ved at jeg alligevel ikke komme meget ud med den lille de første uger, og slet ikke i vognen... så vi satser på gode januartilbud

Uanset.. ville jeg vente i hvertfald til efter misdannelsesscanningen.

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

TbCp skriver:

Jeg ved ikke hvornår det er for tidligt, men i min første graviditet bestilte vi vogn da jeg var ca. 25 uger henne.. jeg havde været indlagt pga risiko for for tidlig fødsel, derfor ville vi gerne have det i orden.

Denne gang køber vi først til januar (har termin 28. januar) da jeg ved at jeg alligevel ikke komme meget ud med den lille de første uger, og slet ikke i vognen... så vi satser på gode januartilbud

Uanset.. ville jeg vente i hvertfald til efter misdannelsesscanningen.

Tusind tak for svar.. Ja det har vi også overvejet altså januars tilbud.. Men har ingen ide om den model vi har kigget på skulle falde i pris når det er en 2012 model? Nu var det også fordi vi kan afdrage på barnevognen istedet for at betale på engang da den er lidt småpevret i prisen.. Men ja det er måske for tidligt nu..

Anmeld

3. oktober 2011

samantha1986

Altså min kusine havde et kanont tilbud vi bare måtte tage. Hendes trillebarnevogn, næsten ikke brugt til 1000 kr. og der var jeg ikke gravid da jeg købte den

Anmeld

3. oktober 2011

lycly

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Her har vi kigget på barnevogne og har besluttet os for vi gerne vil have en Emmalunga Edge Charelston.. Er der nogen af jer der har set/haft/har den og hvad synes i om den?

Og lige et andet spg.. Nu er vi ikke særlig langt henne, men hvornår mener i det er for tidligt at købe/bestille barnevogn?

Jeg er meeeget overtroisk og turde ikke købe barnevogn for tidligt fordi jeg tror det bringer uheld. Vi betalte den 5 dage før min termin og lod den stå i butikken , og så hentede min kæreste den , den dag vi skulle hjem fra hospitalet Jeg har en emmaljunga, ikke lige den samme, men er SUPER glad for den

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Midten af uge 20 søde

Anmeld

3. oktober 2011

Camulla

nattergalen skriver:

Hej piger.. 

Vi har næsten lige købt en Emma Ljunga i Ønskebørn og jeg er i 26. uge. Manden i butikken sagde dog, at Emma Ljunga dog aldrig kommer på tilbud, det er noget de ved Emma Ljunga bestemmer og ikke butikkerne? Vi fik dog vores ca. 2000 kr. billigere fordi han ville af med den da det var en 2011 model.... 2012 modellerne kom IKKE på tilbud, sagde han Men man ved jo aldrig. Tag ud og spørg dem, det var det jeg gjorde  

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg købte min i uge 18 mener jeg.. jeg syns man skal købe den lige når det passer en.. Hvis man falder for den man gerne vil ha så syns jeg da lige så godt man kan slå til..
Man skal også tænke over at hvis man skal have en ny vogn, så er der i nogle tilfælde leveringtid på måneder.. Jeg kiggede på en ny Emmaljunga. og fik at vide i butikken at der ca var 2½-3 mdr leveringstid på dem pt.. de fleste butikker tilbyder at have dem opbevaret indtil de skal i brug.. Og så gælder garantien først den dag den triller ud fra butikken.. (har jeg ladet mig høre)

Jeg fandt så en brugt emmaljunga i den farve/design jeg gerne ville ha.. Endda SUPER velholdt og go pris.. Så den kunne jeg ikke lade stå..

Anmeld

3. oktober 2011

M&M's Mor

Vi bestilte og betalte 3 mdr før termin og butikken opbevarede den så til os indtil vi ville hente den...vi spurgte indtil om hvad hvis noget gik galt under fx fødslen og i den butik vi købte var der intet problem ved sådan noget så længe vognen stod hos dem så i sådan et tilfælde ville vi bare lade handlen gå tilbage...men er vist meget forskelligt fra butik til butik hvad de yder af service overfor deres kunder så jeg ville da prøve at forhøre mig for hvis "jeres" butik nu yder samme service ville det jo være en fin løsning med at begynde at betale den af nu...

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

samantha1986 skriver:

Altså min kusine havde et kanont tilbud vi bare måtte tage. Hendes trillebarnevogn, næsten ikke brugt til 1000 kr. og der var jeg ikke gravid da jeg købte den

Det er da heller ikke et tilbud man kan stå for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.