Hvad skal han hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Den kommende far skriver:

nej nej de efternavne der er i spil er klint, thatt, sørensen, damborg, gravesen

xxxxx Klint Thatt Gravesen Damborg Sørensen

Hm, syntes da faktisk det lyder meget godt hvis man f.eks. sætter dem sammen sådan her, prøv og sig det et par gange  hehe.. Og som sagt, så siger man jo sjældent alle ens navne.

Jeg hedder "Norman Andersen", og selvom jeg elsker mit Norman, så siger jeg altid Andersen.. Det samme gælder min kæreste med hans navne..

Men hvis i skal giftes og hedder Sørensen, er der så et af navnene ovenover der falder fra? Så det egentligt kun er barnet der hedder det? Så kunne det jo være man kunne overvejer at tage det fra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Heidi B

Nimbus1984 skriver:

Victor Klint Damborg sørensen.

Umiddelbart de navne jeg synes passer bedst sammen. Ved ikke hvilke der er dine eller din kærestes, men synes det lyder rigtig fint sammen.

Langt!!!

Anmeld

3. oktober 2011

Den kommende far

Heidi B skriver:

I skal også tænke over hvor mange fornavne jeres barn får... Hedder han mere end et navn synes jeg faktisk kun et efternavn...

Mine drenge har fået mit mellemnavn og faderens efternavn, men min mand hedder også kun et fornavn og et efternavn, og jeg havde fornavn, mellemnavn og så et Hansen.... Så Hansen er nu droppet og jeg hedder det samme som børnene... Men tænker da over det, for når de får breve står der kun deres foravn og efternavn, ikke mellemnavnet...

Har en kollega der hedder 2 fornavne et mellem navn og et efternavn, og det er hun total træt af...

Så mit råd er.... tænk jer rigtig godt om....

Og jeg synes Klint Sørensen lyder bedst, når det nu skal ende på Sørensen...

ja det synes jeg også men klint sørensen er det jeg hedder og i givet fald vil vores barn ikke få noget fra moderen bortset fra at hun skifter til sørensen når vi engang bliver gift

Anmeld

3. oktober 2011

Heidi B

ja det synes jeg også men klint sørensen er det jeg hedder og i givet fald vil vores barn ikke få noget fra moderen bortset fra at hun skifter til sørensen når vi engang bliver gift

Nå for den.... Hvis hun holder på at få sit navn indover, er det selvfølgelig et problem....

Hvem hedder Thatt... Og har man været irriteret over det er stavet forkert masser af gange, og har altid skulle stave til det, så bliver Vik(c)tor det sikkert også...

Så Damborg Sørensen, for Gravesen Sørensen er no go

Anmeld

3. oktober 2011

Den kommende far

Heidi B skriver:

Nå for den.... Hvis hun holder på at få sit navn indover, er det selvfølgelig et problem....

Hvem hedder Thatt... Og har man været irriteret over det er stavet forkert masser af gange, og har altid skulle stave til det, så bliver Vik(c)tor det sikkert også...

Så Damborg Sørensen, for Gravesen Sørensen er no go

jeg synes ikke gravesen og sørensen skal med på samme tid.

Damborg er også mit navn. Min kæreste hedder ikke thatt længere da hendes mor fik det fjernet fra hendes navn da hendes forældre gik fra hinanden men det er stadig et familie navn for hende.

For at være ærlig synes jeg bare ikke at thatt er specielt pænt

Anmeld

3. oktober 2011

Heidi B

jeg synes ikke gravesen og sørensen skal med på samme tid.

Damborg er også mit navn. Min kæreste hedder ikke thatt længere da hendes mor fik det fjernet fra hendes navn da hendes forældre gik fra hinanden men det er stadig et familie navn for hende.

For at være ærlig synes jeg bare ikke at thatt er specielt pænt

Jamen så er den jo ikke længere....

Så bliver det jo Thatt Sørensen....

Hvis både Damborg og Klint er dine, og Gravesen og Sørensen ikke er en mulighed....

Men hvorfor så tage det navn med, hvis hun ikke selv hedder det????

Anmeld

3. oktober 2011

Den kommende far

Heidi B skriver:

Jamen så er den jo ikke længere....

Så bliver det jo Thatt Sørensen....

Hvis både Damborg og Klint er dine, og Gravesen og Sørensen ikke er en mulighed....

Men hvorfor så tage det navn med, hvis hun ikke selv hedder det????

tja.. det er et godt spørgsmål. tror mest det er hendes familie der presser lidt på hvad det angår. men jeg synes ikke det er pænt så jeg giver mig ikke uden kamp

Synes faktisk at klint sørensen er det pæneste og det har ikke noget at gøre med at jeg hedder det.

Anmeld

3. oktober 2011

Camillee

vi hedder Sørensen Men kan godt se hvad du mener.

nu skulle det ikke forstås som om der noget galt med navnet Sørensen.

men min biologiske far har en bekendt, en virkelig stor idiot som jeg ikke vil hedde det samme som.

Anmeld

3. oktober 2011

Den kommende far

Camillee skriver:

nu skulle det ikke forstås som om der noget galt med navnet Sørensen.

men min biologiske far har en bekendt, en virkelig stor idiot som jeg ikke vil hedde det samme som.

hehe man forbinder altid navne med folk man selv kender og derfor jeg har lidt forbehold for et min kærestes efternavne

Anmeld

3. oktober 2011

Camillee

hehe man forbinder altid navne med folk man selv kender og derfor jeg har lidt forbehold for et min kærestes efternavne

ja, nemlig (:
men i finder et godt efternavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.