Surt opstød om at gå over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Og det er ikke kun de kommentarer, men også folk der skriver privat for at sige "JEG gik flere uger over tid, så det må du indstille dig på" - gee, thanks, altså :/ Lidt det samme som "Nyd det nu" og alt det der. Jo, det ved man jo godt, men det ændrer altså ikke situationen

Nej, det gør det ikke. Jeg synes bare du klart skal melde ud, at du er godt utålmodig efterhånden, godt begrundet, men at der stadig ikke er sket noget - men at du selvfølgelig opdaterer så snart der er tegn på noget  

Du må også huske på at de fleste af os kender til flere gravide der har været utålmodige - og derved kan det være svært for nogle at se på dit enkelte tilfælde og sige "Ja okay, det forstår jeg godt", fordi det er set så mange gange før (Sjovt nok fordi det er pisse hårdt at være højgravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

1012lmp

Ansemusen skriver:

Nej det hjælper ikke nødvendigvis noget. Men nogen gange kan man være så frustreret og ked af det, at man har brug for at komme ud med det. Berettiget eller ej. Og så har man ikke brug for at få´at vide, at ens følelser er forkerte. Alle mennesker har jo indimellem følelser, som rent fornuftsmæssigt ikke hænger sammen med virkeligheden. Men for den enkelte kan følelsen alligevel føles reel! Man kan sågar føle noget og samtidig vide, at det ikke er fornuft.

Ja ja det er jeg fuldstændig klar over og siger heller ikke de følelser er forkerte Siger bare at man kommer til at savne at være gravid før eller siden også er det da træls man ikke har nydt det imens man var det

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nej, det gør det ikke. Jeg synes bare du klart skal melde ud, at du er godt utålmodig efterhånden, godt begrundet, men at der stadig ikke er sket noget - men at du selvfølgelig opdaterer så snart der er tegn på noget  

Du må også huske på at de fleste af os kender til flere gravide der har været utålmodige - og derved kan det være svært for nogle at se på dit enkelte tilfælde og sige "Ja okay, det forstår jeg godt", fordi det er set så mange gange før (Sjovt nok fordi det er pisse hårdt at være højgravid)

Det er bare der jeg tænker, at folk gerne må se lidt længere. Og det værste er jo, at jeg jo for søren hele tiden selv skriver, at der IKKE er tegn til noget, og at jeg selv regner med at gå godt over tid.. Så det er jo ikke fordi jeg er en eller anden crybaby, der bare er ved at døøøø eller har urealistiske forventninger

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Ja ja det er jeg fuldstændig klar over og siger heller ikke de følelser er forkerte Siger bare at man kommer til at savne at være gravid før eller siden også er det da træls man ikke har nydt det imens man var det

Er du ikke over i lidt ala det, som folk skrev til dig i en anden debat nu? Med at du skulle nyde dine børn som du har, i stedet for at ønske at være gravid igen? Det er jo nøjagtig det samme du siger og gør nu, bare den anden vej rundt, og den kommentar mod dig var jo ikke særlig rar eller berettiget

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Og så beklager jeg, hvis jeg virker sur, men det har været min største kæphest lige siden jeg stod med de to streger, når folk har påpeget, at jeg kun tænker som jeg gør, fordi jeg er gravid og hormonel. Synes det er ærgerligt at fratage folk retten til deres følelser på den måde - Men jeg beklager

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Er du ikke over i lidt ala det, som folk skrev til dig i en anden debat nu? Med at du skulle nyde dine børn som du har, i stedet for at ønske at være gravid igen? Det er jo nøjagtig det samme du siger og gør nu, bare den anden vej rundt, og den kommentar mod dig var jo ikke særlig rar eller berettiget

Kan ikke se det er det samme overhovedet..! Det er jo 2 vidt forskellige ting...! Bare fordi man har børn og drømme om endnu et er jo ikke ens betydende med at man ikke nyder dem man har!

Siger jo heller ikke at jeg ikke forstår det er træls.. har prøvet det men har også bare lært at man ikke kan gøre noget ved det og må nyde den tid det nu varer... Vær da ligeglad med hvad folk skriver.. Ellers sluk telefonen! Så slipper du for at de skriver... Altså der er jo ikke nogen grund til at blive sur over det... De gør det jo ikke i ond mening men kun fordi de er spændte og tænker på dig!

Anmeld

3. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
L.J.L skriver:

Gud ja, men altså undskyld mig men nu ER du sgu nærtagende!!! Undskyld at jeg overhovedet gad at bruge 5 minutter på at svare dit indlæg, læg dig hen på sofaen og tag en kiks, for du føder sgu ikke før af den grund!

Og selvom TS ikke ønsker at høre dette, så bør hun nyde den sidste tid på sofaen, - uden baby

//Mette

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Kan ikke se det er det samme overhovedet..! Det er jo 2 vidt forskellige ting...! Bare fordi man har børn og drømme om endnu et er jo ikke ens betydende med at man ikke nyder dem man har!

Siger jo heller ikke at jeg ikke forstår det er træls.. har prøvet det men har også bare lært at man ikke kan gøre noget ved det og må nyde den tid det nu varer... Vær da ligeglad med hvad folk skriver.. Ellers sluk telefonen! Så slipper du for at de skriver... Altså der er jo ikke nogen grund til at blive sur over det... De gør det jo ikke i ond mening men kun fordi de er spændte og tænker på dig!

Altså det lader lidt til, at du har glemt hvad debatten overhovedet handler om, som jeg ellers har uddybet i første indlæg. Det handler ikke om, at folk skriver og spørger, om der er sket noget. Det handler om de kommentarer, som folk efterfølgende kommer med, altså fx at de fleste går mega meget over tid, og jeg skal komme efter dig. Det har aldrig handlet om, at de i første omgang overhovedet skriver. Det er en misfortolkning i så fald.

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Og selvom TS ikke ønsker at høre dette, så bør hun nyde den sidste tid på sofaen, - uden baby

//Mette

Og hvis du er enig i, at jeg er nærtagende og overfølsom, mener du så selv, at det bidrager til det gode humør lige at understøtte dén pointe, i stedet for at komme med lidt opmuntrende ord?

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Altså det lader lidt til, at du har glemt hvad debatten overhovedet handler om, som jeg ellers har uddybet i første indlæg. Det handler ikke om, at folk skriver og spørger, om der er sket noget. Det handler om de kommentarer, som folk efterfølgende kommer med, altså fx at de fleste går mega meget over tid, og jeg skal komme efter dig. Det har aldrig handlet om, at de i første omgang overhovedet skriver. Det er en misfortolkning i så fald.

Så misforstod jeg er beklager...

Men igen.. vær ligeglad med hvad de skriver hvis det går dig på eller bed dem om at lade være med at skrive den slags... De kan jo ikke læse hvad du tænke og føler omkring de kommentarer hvis ikke du fortæller det..!

Men lad vær med at gå dig på af det.. det er jo ligegyldigt... tænk dig at inden der er gået 14 dage har du en baby i dine arme! Så fuck da hvad alle andre skriver.. 14 dage er altså ikke ret længe hvis du tænker over det..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.