Surt opstød om at gå over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Wauw, hvor er det dejligt at se, hvor empatiske og medfølende folk er herinde At man er gravid betyder ikke, at ens holdninger er uberettigede og skyldes man er "nærtagende og hormonel". Så lad os da bare fratage alle gravide retten til at mene og føle noget, for det gælder jo alligevel ikke, når man er gravid.

Når man skriver et indlæg på en åben debatside så kan man sørme da ikke regne med at alle skriver lige præcist det man gerne vil høre, vær dog glad for at folk herinde netop ER forstående over for din situation!

Synes godt nok du er utaknemmelig over for dem der gider at besvare dit indlæg, helt ørligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det er ikke altid fantastisk at være gravid, og slet ikke at gå over tid. For mig var det rigtig træls til sidst - jeg havde meget vand i kroppen, ondt og blev deprimeret. Selve tanken om igangsættelse osv. gjorde mig ked af det.

Så jeg forstår udemærket trådstarters frustration!

Tak Det er vigtigt at have forståelse for, at man kan opleve situationer forskelligt, og at hvad der er paradis for nogen, kan være helvede for andre.

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Nu ved du jo ikke det mindste om, om min graviditet har været rar og behagelig. Du ved ikke, om jeg har kæmpet mig gennem smertehelvede og lign. Så at DU synes det var fantastisk, og at DU savner det, gør det jo ikke til en almengyldig sandhed for andre

Nej men VED hvilket smertehelvede jeg selv gik igennem Men derfor er det da stadig med at nyde det for KAN være du aldrig får lov at prøve det igen

Selvom det er træls JA uden tvivl det er træls men nu er det jo bare nu engang sådan så er det jo altså bare med at få det bedste ud af det

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

L.J.L skriver:

Når man skriver et indlæg på en åben debatside så kan man sørme da ikke regne med at alle skriver lige præcist det man gerne vil høre, vær dog glad for at folk herinde netop ER forstående over for din situation!

Synes godt nok du er utaknemmelig over for dem der gider at besvare dit indlæg, helt ørligt

Jeg har absolut ikke noget imod modsvar, hvis de er velargumenterede og velunderbyggede, og ikke bygger på, at mine følelser ikke er berettiget, fordi jeg er højgravid og af den årsag åbenbart nærtagende - Det synes jeg faktisk er at skyde under bæltestedet, og så kan man jo diskutere, hvor glad man skal være for dén slag svar.

Anmeld

3. oktober 2011

Nalle

Selvom jeg ikke gik over tid ved nogle af mine skrev folk også meget til mig, jeg skrev i en pæn tone tl dem, at jeg nok skulle sige til når der var sket noget, så de behøvede ikke spørge hele tiden, da det godt kunne irretere mig at alle skrev det samme, men at jeg sagtens kunne forstå at folk glædede sig på mine vegne For som du selv siger baby kommer når baby er klar til det.

Anmeld

3. oktober 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Tak Det er vigtigt at have forståelse for, at man kan opleve situationer forskelligt, og at hvad der er paradis for nogen, kan være helvede for andre.

Ja  Jeg elskede at være gravid, da graviditetskvalmen havde lagt sig. Men den sidste tid var ikke spor sjov. Havde SÅ meget vand i hænder, fødder og ben. Så jeg kunne ikke sove om natten og havde konstant ondt!

Og så kom frygten for igangsættelsen og for et evt. kejsersnit (begyndte at frygte, hvis jeg nu ikke kunne føde selv osv.).

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Ansemusen skriver:

Det er ikke altid fantastisk at være gravid, og slet ikke at gå over tid. For mig var det rigtig træls til sidst - jeg havde meget vand i kroppen, ondt og blev deprimeret. Selve tanken om igangsættelse osv. gjorde mig ked af det.

Så jeg forstår udemærket trådstarters frustration!

Som jeg skrev før... Så ved jeg da udemærket hvordan det er... jeg havde svær bækkenløsning og MEGA mange smerter i ryggen osv... men igen... man kan jo ikke lave det om eller bestemme hvornår baby skal komme.. så man må bare få det bedste ud af det... det bliver da ikke bedre af man er irriteret på at folk skriver osv.

Anmeld

3. oktober 2011

lisesp83

Jeg forstår dig udemærket TS.

Med det sagt, så har jeg en lillesøster, der fødte hendes datter 3 måneder for tidligt. Hun ville elske, hvis hun havde gået over tid i stedet. Den lille pige har kæmpet for sit liv. 2 gange trak hun ikke vejret, så der skulle en hel hær af læger og sygeplejersker til at hjælpe den bette fis.

Men jeg kan nu godt forstå dig, det er jo ikke alle der har en nem graviditet.

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Selvom jeg ikke gik over tid ved nogle af mine skrev folk også meget til mig, jeg skrev i en pæn tone tl dem, at jeg nok skulle sige til når der var sket noget, så de behøvede ikke spørge hele tiden, da det godt kunne irretere mig at alle skrev det samme, men at jeg sagtens kunne forstå at folk glædede sig på mine vegne For som du selv siger baby kommer når baby er klar til det.

Ja, jeg tror også bare jeg må sige sig til folk, at jeg nok skal give besked. På den anden side er det også træls at føle sig presset til at skulle skrive: "Nu har jeg forresten veer". Hehe

Anmeld

3. oktober 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Jeg har absolut ikke noget imod modsvar, hvis de er velargumenterede og velunderbyggede, og ikke bygger på, at mine følelser ikke er berettiget, fordi jeg er højgravid og af den årsag åbenbart nærtagende - Det synes jeg faktisk er at skyde under bæltestedet, og så kan man jo diskutere, hvor glad man skal være for dén slag svar.

Gud ja, men altså undskyld mig men nu ER du sgu nærtagende!!! Undskyld at jeg overhovedet gad at bruge 5 minutter på at svare dit indlæg, læg dig hen på sofaen og tag en kiks, for du føder sgu ikke før af den grund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.